Aihe: Walk The Line (Johnny Cash -leffa)
1 2
Stain
11.03.2006 21:41:44
Leffa kiinnostaa kovasti, kantrimusiikkia en pysy kuuntelemaan lainkaan, alkaa heti niska punottaa.... Onko tuossa paljon noita musiikkikohtauksia?

Haluat katsoa Cashista kertovan elokuvan, mutta et halua kuulla musiikkia? Silloin varmaan kannattaisi ennemmin lukea joku kirja. Itseäni tuo leffa avarsi ja huomasin että mies on tosiaan tehnyt hyvää musiikkia. Musiikkikohtaukset ovat varmaankin leffan parasta antia. Erittäin viihdyttävä pätkä.
It's a bittersweet symphony, this life
slowdive
11.03.2006 22:31:21
Erinomainen leffa!

Itse tykkään musastakin, mutta ei tuota kantri-allerigiankaan takia kannata jättää väliin.
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley)
Incarnation
12.03.2006 00:45:38
Tuliko kellekään muulle kylmiä väreitä siitä leffan lyhyen lyhykäisestä trailerista joka pyöri televisiossa jokin aika sitten? Tarkoitan sitä, missä Phoenix sanoo vain:
"Hello, I'm Johnny Cash."

Ei jumalauta kun on äijämäisen kuuloinen.
"Wash away a man, take him with the floods" RIP Dime
MrHands
12.03.2006 03:06:25
ei mulle
vanttera
11.01.2009 01:24:33
ei mulle

Huom! Olet kirjoittamassa yli 1035 päivää vanhaan ketjuun!

Jeah, tuli töllöstä just. En ollut aiemmin nähnyt, hyvä pätkä kyllä! Molemmat pääosat uskottavia sekä henkilöinä että laulajina, mainijota.
"No kuka siellä muka ois ollu joraamassa ja kiinnittänyt niitten tyttöjen huomion ellei meitsi."
Hetfield
11.01.2009 01:27:22

Olihan se hyvä, vihdoin ja viimein tuli katsottua.
I quit the band... Now I just play with myself.
masterhat
11.01.2009 06:49:15
Joskus lainasin ton, mut lopusta jäi puoltuntii kattomatta. Joo, oon aika huona kattoo leffoi
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
Bonham
11.01.2009 10:10:38
Tää kuuluu näköjääm siihen sarjaan, joka on hyvä ekalla katsomisella mutta kovin kovin heikko toisella, ei voi mitään.
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
FatSam
11.01.2009 11:20:37

Tää kuuluu näköjääm siihen sarjaan, joka on hyvä ekalla katsomisella mutta kovin kovin heikko toisella, ei voi mitään.

Jaa, mä tykkäsin toisella kerralla jopa vähän enemmän kuin ekalla. Ymmärrän kyllä pointtisi, ei tämä ainakaan välttämättä sellainen leffa ole, jonka voisi katsoa kerta toisensa jälkeen. Phoenix vetää kyllä jäätävän hyvin kuten myös Witherspoonkin.
"Kappale on yhtyeen tunnetuimpia. Se sisältää yhtyeen kitaristin Dimebag Darrellin soittaman tunnetun kitarariffin. Myös kappaleen musiikkivideo on hyvin tunnettu, jossa kuvataan muun muassa yhtyettä soittamassa erikoisista kuvakulmista välillä hidastettu
Jokapaikanapina
11.01.2009 11:33:17
Katoin jouluaattona. Vaikken Cashin tuotannosta mitään tiedä, enkä ko. herrasta oikein muutenkaan, niin leffa oli siltikin viihdyttävä ja todellakin innoitti tutustuman tuotantoon!
itsy
11.01.2009 12:36:46
Viimeinkin tuli katottua, pari vuotta ollut tarkotuksena lainata.

Eipähän tuossa oikein mitään suurempaa infoa Cashista ainakaan meikäläiselle ollut mutta ihan viihdyttävä pätkä. Phoenix ja Witherspoon vetivät kyllä hyvin.
A little bit of the "AIL PI PÄK"
MV
11.01.2009 13:35:41
Loistava leffahan se oli ja Reese Witherspoon on ihana.
Are you madferit?
Painajaismainen
11.01.2009 18:52:04

Allekirjoitan kummatkin. Nuo musisointikohtaukset olivat kyllä loistavia ja edellisten sivujen perusteella näyttelijöiden oikeasti laulamia, mahtavaa.

Huomasiko kukaan muu paria mystistä kitaran vaihtumista kesken biisin, vai olenko vain vainoharhainen? Olin huomaavani, että kellertävä Telecaster olisi vaihtunut valkoiseen Esquireen kesken kappaleen. =D
"Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka "Ei saakeli näitä sooloja. Jos joku olisi harrastuksen alkuvaiheissa näyttäny kuvan ysäri-Hetfieldistä ja sanonu, että komppaaja ei vonkaa, kaikki olisi toisin." - GRG40
fuzz
11.01.2009 19:10:17
Tuli katsottua teatterissa kun se tuli. Onhan se ihan hyvä leffa.
elämän tarkoitus on 42
Estranged
11.01.2009 20:54:40
Johnny Cashin tuotantoa en sinänsä tunne, tunnetuimpia biisejä lukuunottamatta, mutta tämä leffan olen jo jonkin aikaa halunnut nähdä, ja nyt se tuliki telkkarista! Ja pirun hyvähän se oli. Hienoa myös että Phoenix ja Witherspoon vetivät itse laulut.
"I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=787
Blain
13.01.2009 09:23:03

Voisin ostaa DVD:n tästä elokuvasta joskus.
A lap dance is so much better when the stripper is crying
tsugaru
16.01.2009 17:43:48
Johnny Cashin tuotantoa en sinänsä tunne, tunnetuimpia biisejä lukuunottamatta, mutta tämä leffan olen jo jonkin aikaa halunnut nähdä, ja nyt se tuliki telkkarista! Ja pirun hyvähän se oli. Hienoa myös että Phoenix ja Witherspoon vetivät itse laulut.

Ja hienosti vetivät. Hallittu elokuva, aivan toista oikeastaan kuin mitä odotti.

Kirjastostahan saatavilla DVD.
"Mutta miltä kannalta asiaa nyt sitten katsottaneenkin niin onkiminen pitää jättää." Tove Jansson
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)