juuso a 03.11.2008 09:30:33 | |
---|
Itse haluaisin nähdä vain reunioneita. Faith No More, RATM... Niin miekin. Joku Metallica rupee olemaan jo ihan väsynyttä ainakin livenä. Tosin se Woodstock94 live on ihan saatanan kova. Juokaa ja polttakaa enemmän |
Roberto 03.11.2008 11:13:17 | |
---|
Teenage Wasteland. |
HaloOfFlies 04.11.2008 09:01:07 (muokattu 04.11.2008 09:03:47) | |
---|
Nyt onkin tullut oltua taas pitkästä aikaa Woodstock-fiiliksissä. RATM oli kyllä perkeleen kova vuoden 1999 Woodstockissa. Mutta henkilökohtainen mielipide on se, että näistä vuoden 1969 jälkeisestä kahdesta konsertista 1994 järjestetty oli parempi. Niin monta kovaa bändiä tuolla festarilla. Bob Dylan, Primus, Nine Inch Nails, Green Day, RHCP, Metallica... huh huh "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Texas Oil 08.11.2008 11:36:14 (muokattu 08.11.2008 11:37:57) | |
---|
toiveina olisi: Alvin Lee Ten Years After ja Allman Brothers Band ... jos? edit; mutta nämähän ovatkin vain toiveita,,, |
Karipiirto 08.11.2008 13:32:33 | |
---|
Tulee menemään persiilleen tämä festari. Meinaan onnistuakseen siellä pitääs olla väen päissään koko aikan ja sinne pitääs tulla reilusti liikaa porukkaa, siellä pitäis sataa ja muutenkin järjestelyjen pitäis kusta. Muuten se ei saavuta edes murto-osaa siitä mitä Woodstock oli. DIH! :) "There's no roll!
They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards |
Cletus Awreetus 09.11.2008 09:42:37 | |
---|
Ai ihan virallisesti on nyt julkistettu? Fuck yeah, ollaan kavereiden kanssa jo vuoden verran kaavailtu matkaa tonne festareille! www.myspace.com/buzzpetrol |
Lesko 09.11.2008 10:50:53 | |
---|
Eiköhän Led Zeppelin putkahda sinne. Niin, tai "Jimmy and the Pages". |
HaloOfFlies 02.01.2009 16:24:35 | |
---|
Niin miekin. Joku Metallica rupee olemaan jo ihan väsynyttä ainakin livenä. Tosin se Woodstock94 live on ihan saatanan kova. Tuo muuten löytyy Youtubesta kokonaisuudessaan tuo Metallican Woodstock 94 live "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
juuso a 05.01.2009 13:53:42 | |
---|
Tuo muuten löytyy Youtubesta kokonaisuudessaan tuo Metallican Woodstock 94 live Mulla taitaa olla jossain AVI:na kyseinen pätkä. Wake up! |
epi2 05.01.2009 16:15:19 | |
---|
Tulee menemään persiilleen tämä festari. Meinaan onnistuakseen siellä pitääs olla väen pilvessä/hapoissa koko aikan ja sinne pitääs tulla reilusti liikaa porukkaa, siellä pitäis sataa ja muutenkin järjestelyjen pitäis kusta. Muuten se ei saavuta edes murto-osaa siitä mitä Woodstock oli. DIH! :) |
black-dog 06.01.2009 18:43:53 | |
---|
nine inch nails ois kans aika kova. jos ne taas tulis yltä päältä mudassa vetää closeria Watch my back sano kyttyräselkä |
HaloOfFlies 10.01.2009 21:40:16 (muokattu 10.01.2009 21:46:40) | |
---|
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Nyt on sitten konsertit julkistettu- Paikkoina New York ja Berliini. Woodstock Euroopassa, mielenkiintoista indeed. http://www.wmgk.com/MusicNews/tabid … l=en&ct=clnk&cd=6&gl=us Eli Amerikan Woodstock 15.-16.8.2009 ja Euroopan Woodstock siitä viikon päästä, 22.-23.8.2009 Kuulostaa aika live aid/earth meiningiltä. Toi linkki ei toimi btw |
HaloOfFlies 10.01.2009 21:53:35 (muokattu 10.01.2009 21:59:29) | |
---|
Ilmeisesti järjestäjillä on aikomuksena kutsua ne bändit jotka alkuperäisestä, vuoden 1969 kaartista ovat vielä jäljellä ja siihen lisätä sitten viime vuosien ja vuosikymmenten huippuesiintyjiä esiintyjäkaartia täydentämään. Tämähän tarkoittaisi sitä että tuolla nähtäisiin CCR reunion, jos vaan Fogerty siihen suostuu. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Jokapaikanapina 10.01.2009 22:01:26 | |
---|
Ilmeisesti järjestäjillä on aikomuksena kutsua ne bändit jotka alkuperäisestä, vuoden 1969 kaartista ovat vielä jäljellä ja siihen lisätä sitten viime vuosien ja vuosikymmenten huippuesiintyjiä esiintyjäkaartia täydentämään. Tämähän tarkoittaisi sitä että tuolla nähtäisiin CCR reunion, jos vaan Fogerty siihen suostuu. Toi olis kyllä pirun mehevää! Jos kävis ihan mahdoton mäihä, niin mentäis äitin (joka muuten oli alkuperäisessä Woodstockissa!) kanssa tuonne! CCR olis siisti nähdä livenä myös! |
HaloOfFlies 10.01.2009 22:12:18 (muokattu 11.01.2009 18:06:57) | |
---|
Juu eli, alkuperäisestä kaartista, jos nyt saavat houkuteltua mukaan. lauteilla nähtäisiin siis seuraavat: Santana Joan Baez The Who Mountain Creedence (tähän voi laittaa kysymysmerkin vielä) Crosby Stills & Nash Neil Young & Crazy Horse Joe Cocker Melanie Country Joe & The Fish Richie Havens Jefferson Airplane Canned Heat Sly & The Family Stone Ten Years After Johnny Winter Blood, Sweat & Tears The Dead (ovat tiputtaneet "Grateful"-nimikkeen pois) John Sebastian Siinä olisi ihan kiva runko, tähän kun lyödään vielä läjä tämän päivän huippuja ja originaali-WS:sta poisjääneitä bändejä (Macca, Stones muiden muassa), niin saadaan aika hyvä lista. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Cletus Awreetus 11.01.2009 12:22:28 | |
---|
Juu eli, alkuperäisestä kaartista, jos nyt saavat houkuteltua mukaan. lauteilla nähtäisiin siis seuraavat: Santana Joan Baez The Who Mountain Creedence (tähän voi laittaa kysymysmerkin vielä) Crosby Stills & Nash Neil Young & Crazy Horse Joe Cocker Melanie Country Joe & The Fish Richie Havens Jefferson Airplane Canned Heat Sly & The Family Stone Ten Years After Johnny Winter Blood, Sweat & Tears Grateful Dead (voiko tätäkään bändiä olla ilman Jerry Garciaa?) Siinä olisi ihan kiva runko, tähän kun lyödään vielä läjä tämän päivän huippuja ja originaali-WS:sta poisjääneitä bändejä (Macca, Stones muiden muassa), niin saadaan aika hyvä lista. Huhhuh.. Toi olis kyllä jo jotain. Saa nähdä saako Deadin messiin. Ne kai on kuitenkin jotain jenkkirundiakin tekemässä, niin ei kuulostais yhtään mahdottomalta. A cobra on my left, leopard on my right. |
mrk 11.01.2009 13:07:53 | |
---|
Yksi hikinen pdf saksalaisen mainostoimiston sivujen syövereissä täynnä kirjoitusvirheitä. Samaa sarjaa kaikenmaailman World Peace One haihatteluiden kanssa. "Short On Long Term Goals" |
HaloOfFlies 11.01.2009 17:25:23 (muokattu 11.01.2009 18:16:44) | |
---|
Yksi hikinen pdf saksalaisen mainostoimiston sivujen syövereissä täynnä kirjoitusvirheitä. Samaa sarjaa kaikenmaailman World Peace One haihatteluiden kanssa. Tuo on kylläkin virallinen tiedote itse tapahtuman järjestäjiltä. Eihän se nyt vielä mitään kerro tietenkään. On tämä jo kuitenkin uutisiinkin levinnyt, että sinällään todenmukaiselta vaikuttaa: http://www.therockradio.com/2009/01 … tock-reloaded-in-ny-and-berlin.html No joo, ehkäpä kuitenkin kannattaa odottaa siihen asti, että nuo viralliset kotisivut avataan ja bändijulkistuksia alkaa tulla. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
HaloOfFlies 13.02.2009 23:26:53 (muokattu 13.02.2009 23:31:17) | |
---|
No niin.. pikku hiljaa alkaa tapahtua. Festari siis toteutuu, mutta vastoin aiempia uutisia sekä Berliinin että New Yorkin Woodstockit järjestetään samanaikaisesti ja konsertit yhdistetään satelliitilla toisiinsa, kuten Live Aidissa vuonna 1985. Nähtävästi ensimmäiset varmistuneet nimetkin ovat jo selvillä Berliinin Woodstock: The Who Santana Neil Young & Crazy Horse Joe Cocker The Grateful Dead Joan Baez Linkki unohtui http://austriantimes.at/index.php?id=11183"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |