Aihe: dod super american metal fx56-b?
1
tlevis
19.02.2004 07:52:42
Minkälainen särö on tässä? Särö minkä kaltaista tällä kertaa haen on Boss MT-2.
kivi
19.02.2004 07:56:40
Minkälainen särö on tässä? Särö minkä kaltaista tällä kertaa haen on Boss MT-2.

Dodin American Metaleissa on sellainen permanenttihevin aikaan suosituksi tullut munaton surina, jos nyt ihan oikeasti mielipiteeni sanon. Ne on osapuilleen ainoita säröpedaaleja, joille en oo keksinyt minkäänlaista käyttöä; vaikka oon kolme kertaa ostanut, ei oo tullut ikävä kun myin edelleen. Ja mä sentään olen jonkun sortin säröfriikki.

Disclaimer: joku muu saattaa sellaisesta soundista tykätäkin
;-)
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
tlevis
19.02.2004 08:05:34
Kiitoksia tiedosta! Ei sitten ole se mitä etsin - munaahan pitää olla. Näky vaan toi dod olevan huudossa 20€ jos taas haluat semmosen takas hankkia.

Onko muuten se vihreä mt-2 uudempi malli, kuin se musta?
Keppis
19.02.2004 10:49:26
Huu oon määkin american metallin myyny.. En kyllä käsitä mitä se "metal" siinä nimessä tekee... Jonkun Hurriganes/Eppu särön siittä muistaakseni ilman distiä sain... Mutta muuten oli puuroa.
Allekirjotukset on teinixeille!
Drinkandbemerry
19.02.2004 13:38:47 (muokattu 19.02.2004 13:51:21)
Kun Kivi olet guru näissä pedaaliasioissa niin kerrotko mahdollisia kokemuksiasi myös näistä: boss md-2 ja dod deathmetal distortion (mikä sen numero ny oli...) ????? Joskus yrittänu kysellä mut jengi kehuu vaan niitä pedaaleita mitä itellä sattuu olemaan. Erityisesti tarttis saada varsin tukeva "demppisaundi". Kiitos!

edit: Ääää just huomasin tuolla aikasemmin olleen keskustelun..... eli tää voidaan mun osalta unohtaa. Haku? Joo ei futaa...
Arise! Get off your knees! Arise!
Sintti
19.02.2004 15:40:15
Kun Kivi olet guru näissä pedaaliasioissa niin kerrotko mahdollisia kokemuksiasi myös näistä: boss md-2 ja dod deathmetal distortion (mikä sen numero ny oli...) ????? Joskus yrittänu kysellä mut jengi kehuu vaan niitä pedaaleita mitä itellä sattuu olemaan. Erityisesti tarttis saada varsin tukeva "demppisaundi". Kiitos!

edit: Ääää just huomasin tuolla aikasemmin olleen keskustelun..... eli tää voidaan mun osalta unohtaa. Haku? Joo ei futaa...

deth metal fx86 muistaakseni. bändin toisella kitaristilla tuommonen, ja kylläkai siitä kovat kissantapposäröt irtoo, mut en kyllä oikeen ite tykkää... aika korviin käyvää sirinää se pukkaa olemaan, varsinkin kun kaverilla on vaan yksikelasia mikkejä kitarassa(!!!).. prkl...
Humppaa taikka kuole...^_^
masterhat
04.05.2007 01:41:46
nosto

Löytyyköhän tästä purkista vielä joltain kokemuksia? Toimiiko putkivahvarin kanssa? tai vaikka Ts-808 kanssa samaan aikaan? Jotain uusia altsu-säröjä pitäis yrittää saada aikaan, ja tää purkki on mulle täysi mysteeri
I am the Horsemaster
Keppis
04.05.2007 09:23:26
nosto

Löytyyköhän tästä purkista vielä joltain kokemuksia? Toimiiko putkivahvarin kanssa? tai vaikka Ts-808 kanssa samaan aikaan? Jotain uusia altsu-säröjä pitäis yrittää saada aikaan, ja tää purkki on mulle täysi mysteeri

Jahas. Melko vanha ketju, johon on itsekkin tullut osallistuttua.

Lueskelin vanhoja pikaviestejäni eilen, joista selvisi että hemmolta ainakin on löytyny joskus muutama vuosi sitten(silloin kun itsellänikin tuo oli). Kannattaa siis kääntyä hänen puoleensa.
Onni vie inspiraation.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)