musatuukka 10.01.2009 02:40:04 | |
---|
Helkatin hyvä ohjelma ja hyvät vieraat. Nyman on omiaan hostaamaan tämmöstä ohjelmaa.Kiitos, että tällainen ohjelma on olemassa!! Hyvä muikkari max -kanava!! Taidan olla aika outo ku ei löydy valitettavaa. Jazz se on saatanan musiikkia! |
sepisti 10.01.2009 08:37:08 (muokattu 10.01.2009 08:37:44) | |
---|
Helkatin hyvä ohjelma ja hyvät vieraat. Nyman on omiaan hostaamaan tämmöstä ohjelmaa.Kiitos, että tällainen ohjelma on olemassa!! Hyvä muikkari max -kanava!! Taidan olla aika outo ku ei löydy valitettavaa. Eihän tässä siitä ole kyse, että eikö jengi diggaisi ohjelmasta... Mikäli ohjelma ei herättäisi keskustelua Suomen oletettavasti suurimmalla harrastelija- ja ammattikitaristien foorumilla, se olisi melkoisen epäonnistunut. Periaatteessa meidän kaikkien pitäisi kiittää KK:n tuotantoa Jartsen mukana olosta. Hänen vierailunsa jälkeen jopa "hevi"- ja "blues"-miehet ovat löytäneet yhteisymmäryksen. Ei onnistunut tilu eikä blues:) Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!! |
Eemil 10.01.2009 13:30:43 | |
---|
Hänen vierailunsa jälkeen jopa "hevi"- ja "blues"-miehet ovat löytäneet yhteisymmäryksen. Ei onnistunut tilu eikä blues:) En nyt ole ihan varma, puhutaanko meikäläisestä, mutta sanottakoot nyt vielä kerran, että bluesit onnistuivat suurella ammattitaidolla ja osaamisella, en vain musiikkityylinä sitä jaksa kuunnella kovin pitkään. Enkä myöskään ole hevimies, enkä bluesmies. Jartsen soitto vaikutti kyllä juuri siltä että Marzi on ollut tupakalla äänitystilojen takaovella ja Jartse on sattumoisin kävelly ohi siitä ja mies on repäisty siitä sisään vetämään. :D |
BigPapa 10.01.2009 13:38:30 | |
---|
En nyt ole ihan varma, puhutaanko meikäläisestä, mutta sanottakoot nyt vielä kerran, että bluesit onnistuivat suurella ammattitaidolla ja osaamisella, en vain musiikkityylinä sitä jaksa kuunnella kovin pitkään. Enkä myöskään ole hevimies, enkä bluesmies. Jartsen soitto vaikutti kyllä juuri siltä että Marzi on ollut tupakalla äänitystilojen takaovella ja Jartse on sattumoisin kävelly ohi siitä ja mies on repäisty siitä sisään vetämään. :D Siis kenen bluesit? Jartsen vai? Tän on pakko olla trolli... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven |
BigPapa 10.01.2009 13:56:19 | |
---|
Tuolla myspace-biisien yhteydessä luki, että rummuissa on Nykänen. Sitä tarkoitin. Niin kyllähän ne kaverit liiton taksoilla vetelee..... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
sepisti 10.01.2009 15:09:57 | |
---|
En nyt ole ihan varma, puhutaanko meikäläisestä Ei ollu tarkoitettu kenellekään henk. koht. tuo edellinen kommentti. Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!! |
Siis kenen bluesit? Jartsen vai? Tän on pakko olla trolli... Eikun nuo aikasemmat joista oli aiemmin puhe. Jartsen bluesit oli omaa luokkaansa. |
BigPapa 10.01.2009 15:50:43 | |
---|
Eikun nuo aikasemmat joista oli aiemmin puhe. Jartsen bluesit oli omaa luokkaansa. Jaa juu joo no nii.... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
jran 10.01.2009 16:16:20 | |
---|
Soittoanalyyseistä päätellen Jartse soittaa kuten mä; huonosti eikä edes sinne päin. Hei, mä en olekaan näemmä ainoa. Huippua! |
Tigerstedt 10.01.2009 16:19:55 | |
---|
Just sain katottua Jartset. Sanattomaksi vetää, ei voi käsittää. Jos on soittanut 30 vuotta kitaraa, luulis nyt hanskaavan jotain. Mautonta räpläystähän se oli. You have to be trusted by the people that you lie to. |
J.Hollström 10.01.2009 16:21:36 | |
---|
Jos on soittanut 30 vuotta kitaraa, luulis nyt hanskaavan jotain. Ööö. Ite oon soittanut jo pidempään, mutten silti hanskaa. Jartsekamaa pukkaa tulemaan. "Tää on sitä varte et ku taidot loppuu, nii sit näitä aletaan polkeen. Heti kun ideat loppuun nii sit joku näistä päälle. Jos edelleenkään ei keksi mitään, niin sit voi rueta pyllistelemään, että niissä on jotain vikaa". - Heikki Silvennoinen |
Tigerstedt 10.01.2009 16:27:33 | |
---|
Ööö. Ite oon soittanut jo pidempään, mutten silti hanskaa. Jartsekamaa pukkaa tulemaan. Mitä nyt sun soittoas olen kuullut, niin kyllä hanskaat. Jartsekamasta tietoakaan. You have to be trusted by the people that you lie to. |
Rauzku 10.01.2009 17:03:29 | |
---|
Mitä nyt sun soittoas olen kuullut, niin kyllä hanskaat. Jartsekamasta tietoakaan. Yhdellä sanalla Jartsen soitosta, mautonta. |
StoRBa 10.01.2009 18:17:03 | |
---|
Sen verran täytyy vielä Jartsesta kyllä sanoa, että ihan kunnioitettava, jos mies onnistuu elättämään itsensä soitolla. Oli sitten tilanne mikä hyvänsä. |
Jucciz 10.01.2009 19:14:09 | |
---|
Ööö. Ite oon soittanut jo pidempään, mutten silti hanskaa. Jartsekamaa pukkaa tulemaan. Elä Juki höpäjä. Sää vedät Jartset ja monet muut suohon minä päivänä vaan - kitaralla, bassolla tai vaikka laulaen. |
cbs 10.01.2009 19:14:12 | |
---|
On se Marzi vaan kova jätkä. Ihan parhautta tuo viimeisin(kin) jakso. Tullu siihen tulokseen, että parhaimmat kitaristit osaa aina myös laulaa. |
hapan 10.01.2009 22:24:10 | |
---|
Oli pakko hakea vodka kaveriksi, kun tätä viimosta jaksoa katselen... myötähäpeä on aika käsinkosketeltava. |
hapan 10.01.2009 22:29:03 | |
---|
Jopa Kirk vetää Little Wingin paremmin. Mulla vois olla saumoja jenkeissä.... |
jra 11.01.2009 00:54:58 (muokattu 11.01.2009 01:38:02) | |
---|
Jopa Kirk vetää Little Wingin paremmin. Mulla vois olla saumoja jenkeissä.... Oliskohan kuitenkin niin, että tällä Jartsella on Teksasissa, joku ihan kunniallinen duuni? Ei tuo CV nyt niin mittava ole, että noilla hommilla itseään 20 vuotta lännessä elättelee, täällä kutipuolessa on sitten romanttisempaa esiintyä kitaristina, kuin vaikkapa mainosmaakarina tms. E: freudilainen lipsahdus, jääköön korjaamatta. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
T-Stag 11.01.2009 14:06:32 | |
---|
|