Aihe: Naurettavimmat syyt olla pois treeneistä
1 2 3 4 539 40 41 42 4365 66 67 68 69
Kailis
29.12.2008 14:12:04

Meillä oli joskus kitaristi ketä peruutti treenejä esimerkiks siks et pitää mennä kirjastoon. Kerran kun vedettiin kuus keikkaa samana päivänä, ni sama kaveri myöhästy tunnin heti ekalta keikalta, sillä verukkeella että sen piti käydä suihkussa. Lisäksi sama kaveri myöhästy uudestaan tunnin viidenneltä keikalta, kun sille tuli kavereita kylään siinä keikkojen välissä... Ois ollut ihan vitun hauska juttu toi monen keikan vetäminen päivässä, jos toi yks sankari ei ois kiristänyt aikatauluja ja hermoja. Meni kitaristi vaihtoon heti seuraavana päivänä.

Vähän aikaa sitten kun piti äänittää seuraavaa demoa, tuli kitaristilta puhelu et on vatsatauti. 5min myöhemmin basisti soitti ja sano et ei voi tulla ku on vatsatauti. Hain kaupasta sixpäkin, ja menin sinne basistin luo käymään. Sanoin et hoidapa se vatsatauti pois et päästään hommiin. Puolikas sixpäkki myöhemmin ei tarvinut enää kuin pari isoa tuoppia ja kolme kossujaffaa ottaa, eikä vatsataudista ollu tietoakaan enää.

Parasta ikinä. 5 keikkaa päivässä ja basisti kauheessa jurrissa demoa äänittäessä. Mikä bändi?
jonza
29.12.2008 21:59:52
Parasta ikinä. 5 keikkaa päivässä ja basisti kauheessa jurrissa demoa äänittäessä. Mikä bändi?

Eiku 6 keikkaa... seuraavaks vedetään kymmenen. Sillä oli niin paha darra et ei se kauheeseen jurriin tosta tullut... Ihan eri juttu ku et selvään päähän ottais tollasta määrää. Sen verran se kyl kieltämättä oli, et onneks bassot oli jo narulla. Sen illan hommana oli enää taustalaulut. Jos bassoa ois pitäny äänittää, ni tuskin ois darraakaan riskeeraannut. Bändi on pohja... Nykyään homma kyl toimii hyvin, kun surkeimmat tapaukset on vaihtunut professionaalimpiin rokkareihin, jotka tuntee rajansa paremmin, eli osaa soittaa myös kännissä!?

:)
HashCrack
05.01.2009 18:43:36
tää ei koske mun bändiä mut kerran yhen kaveribändin jätkät oli pois treeneistä koska niil oli lanit ;DDDD en oo varma oonko sen tänne jo postannu...
Hash Crack
morgga
07.01.2009 11:48:20
-Soitti 10 min rumpuja, ryntäs sitten ovet paukkuen ja huutaen ulos reenikämpästä tupakalle. Syy raivokohtaukseen oli, "Olisin saanut pillua tyttöystävältäni, ellei ois pitänyt tulla reenehin!"

Hahah, päivän naurut! Loistavaa syytä pukkaa kyllä.
BASOJYTÄM
Seba
08.01.2009 01:13:52

tää ei koske mun bändiä mut kerran yhen kaveribändin jätkät oli pois treeneistä koska niil oli lanit ;DDDD en oo varma oonko sen tänne jo postannu...

Niillä oli mitkä?
Bullitt
08.01.2009 15:25:54
Niillä oli mitkä?

Lauma nörttejä kokoontuu yhteen, mukanaan lauma tietokoneita ja nettikaapeleita sekä he pelaavat laumassa jotain syöden lauman mikropitsoja. Käsittääkseni. Voi lauma.
"Seurauksena on usein kakka." -KooAa
Hippoman
08.01.2009 19:39:05
Lauma nörttejä kokoontuu yhteen, mukanaan lauma tietokoneita ja nettikaapeleita sekä he pelaavat laumassa jotain syöden lauman mikropitsoja. Käsittääkseni. Voi lauma.

Alunperin "lan party". Ainakin vissiin. Osu jossain -90-luvun Pelit-lehdessä eteen jokunen kuukausi sitten.
Elämä auki...ja ranteet.
H. Ani
08.01.2009 22:33:38
Alunperin "lan party". Ainakin vissiin. Osu jossain -90-luvun Pelit-lehdessä eteen jokunen kuukausi sitten.

Ehkä hauskimmista syistä kuului kitaristilaulajaltamme...
"Koira söi lampaan ja pitää hoitaa asiat kuntoon"
Noh, huvittavinta siinä on ehkä se, että se oli täysin totta. Oli näet muuttanut maalle ja pari hänen omistamaansa sudenjälkeläiskoiraa (en ole koirarotuexpertti) oli sitten karannut ja syönyt naapurilta lampaan. :
Quod scripsi, scripsi!
elkku95
09.01.2009 17:12:46
vanhan rumpalimme syitä:
-mul on sauna kahen tunnin pääst
-pitää syyä
-me mennää kaupoille
-pitää mennä sukulaisille
Silenseux
10.01.2009 18:25:57

Ai niin nyt muistinkin yhden. Eräs rumpali ei tullut treeneihin joten laitoin viestiä mikä on ja vastaus oli: "ei pysty kävelee". öööh.. olis sillä ollu autoki eikä edes matka ollut päätähuimaava..
James Jamerson on minusta erityisen HYVÄ.
antibiootti
11.01.2009 18:20:29
Saatiin rumpalimme kautta mahdollisuus nauhottaa 1 kappale tampereen konservatorion studiossa. Äänityksiä edeltävänä päivänä sitten soitin että "huomenna sit sinne studioon." Vastaus oli että, muuten hyvä mutta meen kaverille. Noh ääniteltiin sit kolmisin basistin ja rumpalin kanssa se kappale. Kitaristi lähti melkein oma-alotteisesti bändistä vähän tän jälkeen. x D
J.Newkid
13.01.2009 18:56:17

Vaimo seisoo leipäveitsen kanssa oven edessä, eikä päästä treeneihin.
Ei taida olla totta, koska kaveri ei ole vieläkään tajunnut ottaa eroa
Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t
aalataur
13.01.2009 21:51:07

"En voi tulla, kun pitää mennä kotiin syömään mokkapaloja."
er92
14.01.2009 15:07:12
Eipä varsinaisesti reeneissä tapahtunu mutta toivottavasti ei haittaa.

Kävipä kerran näin että meillä oli soundcheck seuraavan päivän bändikisaa varten (kisa alko aamulla) eikä rumpalia näkyny tietysti missään. Tiesi kyllä hyvin että pitäs olla paikalla.

Sitte pikanen soitto hepulle:
"Missäs helvetis oot ku pitäs olla soundcheckis?"
"No ku mä olin jo sopinu ennemmin että meen tyhjäämään (teko)avantoa mökille enkä mä pääse täältä sinne millää."

Onneksi ilmesty seuraavana päivänä mutta sen jälkeen sai kyllä häipyä.
Mark Knopfler on tunnettu pussikaljan ystävä. - Wikipedia.fi
Riku Rotten
15.01.2009 12:07:18
Vaimo seisoo leipäveitsen kanssa oven edessä, eikä päästä treeneihin.
Ei taida olla totta, koska kaveri ei ole vieläkään tajunnut ottaa eroa

Kummasta? Bändistä vai akasta?
Kailis
17.01.2009 15:58:04 (muokattu 17.01.2009 15:59:16)

(teko)avanto

Mikä tää on?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Avanto
sahkuifk
17.01.2009 20:13:08
Mikä tää on?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Avanto

Järkevää tietoo!
Mutta asiaan, en tuu treeneihin kun oon jo valmis. En tuu kun sulla on se vitun asenne. En tuu kun tähdet ei oo kohdallaan. En tuu kun päähän ei mahdu enää.
Meidän treenikämpän ikkunasta näkyy route 66, onhan sekin jo jotain matkalla menestykseen.
Torsti Suomi
17.01.2009 21:43:55
Olin pois treeneistä, kun olin synnytyslaitoksella saattamassa poikaani maailmaan.
Antti1
17.01.2009 21:57:56
Olin pois treeneistä, kun olin synnytyslaitoksella saattamassa poikaani maailmaan.

Sä oot ihan Torsti jätkä! Ei tommosta sallita. Onneks mun yhden poppoon toisen kitaranveivaajan "synnytysoperaatio" osui just viimeisimpien treenien jälkeisille päiville. Ois meinaa saleen tullu fuduu, jos ois ollu jossain niinku synnyttääs muijansa kans hei.

Mulle ei taida olla koskaan käynyt silleen, että joku ois ollu jostain typerästä syystä pois treeneistä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)