walttoni 23.12.2008 13:52:19 | |
---|
Ei taideta kirjoittaa Kalevassa Turun konserteista mitään. Ei edes Tapani Kansan. COVS2. |
Anonymous-jazz 23.12.2008 14:47:17 | |
---|
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Mistelli 23.12.2008 14:50:31 (muokattu 23.12.2008 14:55:21) | |
---|
Ei taideta kirjoittaa Kalevassa Turun konserteista mitään. Ei edes Tapani Kansan. Tapanin tämän syksyn konsertithan ( niin viihde-, kuin joulukonsertitkin) keskittyivät nyt kaikki tänne eteläisenpään Suomeen. Suolahti taisi olla pohjoisin paikkakunta, jossa Tapani esiintyi. Oulussahan Tapanilla piti olla joulukonsertti, mutta tilalla esiintyi Eino Grön. Tuskimpa Kalevan kriitikko on itse käynyt missään näissä Tapanin Etelä-Suomen konserteissa. On vaan jutussaan siteerannut Iltalehden kirjoitusta. |
KoskPaavo 23.12.2008 14:51:18 | |
---|
Ei kristus :D Eipä ollut autotunea vielä tuohon aikaan käytössä. Tuskin toi Isometsän laulusoundi olisi edes hemohessilläkään paljon puhdistunut. http://www.youtube.com/watch?v=z8tl2GSNxpo Kyllä jo tuon tekemisen aikaan autotunea käytettiin, vaan onhan niillä koneillakin rajat mihin pystyvät. " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
Prophet 23.12.2008 15:27:16 | |
---|
Ei kristus :D Eipä ollut autotunea vielä tuohon aikaan käytössä. Tuskin toi Isometsän laulusoundi olisi edes hemohessilläkään paljon puhdistunut. http://www.youtube.com/watch?v=z8tl2GSNxpo Oletko kuullut Ringa Ropon ja Tuija Helanderin esittämänä kappaleen Juokse pois? Kappaleen on esittänyt myös Juha Björninen. |
walttoni 23.12.2008 15:58:47 | |
---|
Tapanin tämän syksyn konsertithan ( niin viihde-, kuin joulukonsertitkin) keskittyivät nyt kaikki tänne eteläisenpään Suomeen. Suolahti taisi olla pohjoisin paikkakunta, jossa Tapani esiintyi. Oulussahan Tapanilla piti olla joulukonsertti, mutta tilalla esiintyi Eino Grön. Tuskimpa Kalevan kriitikko on itse käynyt missään näissä Tapanin Etelä-Suomen konserteissa. On vaan jutussaan siteerannut Iltalehden kirjoitusta. Voip olla. COVS2. |
Riksteri 23.12.2008 16:38:14 | |
---|
Bändin haukkumisesta tuossa konsertissa sen verran, että yhden biisin jälkeen T.K sanoi , että " Kaikki muut orkesterista paitsi pianisti putosi heti, kun alettiin vähän improvisoimaan." Olisihan fiksu artisti tuonkin jättänyt sanomatta, mutta silti se " bändin pystyyn haukkuminen" oli mielestäni liioiteltua, sillä olen ollut kyllä joskus sellaisillakin Tapani Kansan keikoilla, joilla se orkesterin arvosteleminen ei ole jäänyt VAIN yhteen huomautukseen. Eli tuossa konsertissa se orkesterin haukkuminen oli kyllä pientä verrattuna varmaan moniin muihin vuosiensaatossa olleisiin keikkoihin. T.Kansa kyllä muuten myös kehui orkesterinsa muusikoita useampaan eri otteeseenkin tuossa konsertissa ( mm. esitellessään heitä yleisölle), mutta siitähän ei lehdessä mitään mainittu. Hyvä Mistelli, tämänlaisia kommentteja on mukava lukea kaiken haukkumisen vastapainoksi. Eikä rehellisyydessä ole mielestäni mitään vikaa, jos tippuu niin tippuu eikä tarvitse olla niin herkkänahkainen, että maailma kaatuu jos joku vähän arvostelee. Muutenkin olen sitä mieltä että joka vitsaa säästää, se lastaan vihaa. |
Mistelli 23.12.2008 17:14:14 | |
---|
Hyvä Mistelli, tämänlaisia kommentteja on mukava lukea kaiken haukkumisen vastapainoksi. Eikä rehellisyydessä ole mielestäni mitään vikaa, jos tippuu niin tippuu eikä tarvitse olla niin herkkänahkainen, että maailma kaatuu jos joku vähän arvostelee. Muutenkin olen sitä mieltä että joka vitsaa säästää, se lastaan vihaa. Olen samaa mieltä. Konsertin alussa basisti sanoi ,että: Taiteilija Kansa soitti , että hän myöhästyy rengasrikon takia ja pyysi/vaati , että soittaisimme odotellessa vähän musiikia yleisölle . Kun orkesteri oli musisoinut hiukan vajaa puolituntia, niin Tapsa tuli lavalle ja ryhtyi laulamaan meneillään olevaa biisiä. Tämä ei ollut joidenkin mieleen, vaan kuului nurinaa ,että mitä se tollee lavalle tuli ? Olisikohan siis turkulaisyleisön mielestä Kansan pitänyt odottaa meneillään olevan biisin päättymistä ja tulla sitten fanfaareiden saattelemana lavalle ? (T.Kansa kehui heti tuon ekan biisinsä jälkeen bändiä siitä , kun nämä niin hienosti hoitivat yleisön viihdyttämisen , vaikka joutuivat varmaan ensimmäisen kerran urallaan tälläisen tilanteen eteen että artisti on myöhässä.) |
Johannes kurkunkastaja 23.12.2008 17:22:25 | |
---|
. Muutenkin olen sitä mieltä että joka vitsaa säästää, se lastaan vihaa. Eipä ole tarvinnut lapsiaan piestä, eikä vihata. |
EP 23.12.2008 18:21:55 | |
---|
Eipä ole tarvinnut lapsiaan piestä, eikä vihata. No, tiedäthän sä, ettei se tuota tarkoitakaan. |
EP 23.12.2008 18:23:26 | |
---|
..eikä tarvitse olla niin herkkänahkainen, että maailma kaatuu jos joku vähän arvostelee.. Eipä niin, eipä niin.. |
jykke65 23.12.2008 21:29:46 | |
---|
Kattelin juuri nauhalta Vihdoinkin konserttia jossa ei liiemmin välispiikkejä jaeltu. Olis tainnu olla Kansantaiteilijalle hiukka tiukka paikka, kun pitää vaan laulaa eikä jorista maidosta.... En se mää ollu.....?!? |
Tankero 23.12.2008 21:47:23 (muokattu 23.12.2008 21:49:07) | |
---|
Edit Humppajyrä |
Tankero 23.12.2008 21:48:27 | |
---|
Hyvä Mistelli, tämänlaisia kommentteja on mukava lukea kaiken haukkumisen vastapainoksi. Eikä rehellisyydessä ole mielestäni mitään vikaa, jos tippuu niin tippuu eikä tarvitse olla niin herkkänahkainen, että maailma kaatuu jos joku vähän arvostelee. Muutenkin olen sitä mieltä että joka vitsaa säästää, se lastaan vihaa. Ja mitä enemmän lyö, sitä enemmän rakastaa? Humppajyrä |
EP 23.12.2008 21:49:32 | |
---|
Mielenkiintoista, kun tiedämme¨että väkivalta lisää väkivaltaa. Lasta siis saa lyödä. Mites naista? Sulla on mielenkiintoinen tapa ajatella kaikki kirjoitettu sanasta sanaan. |
Tankero 23.12.2008 21:50:28 (muokattu 23.12.2008 21:52:14) | |
---|
Sulla on mielenkiintoinen tapa ajatella kaikki kirjoitettu sanasta sanaan. Nimenomaan ei ole. Sopivasti sattui juuri telkkarista kuulumaan kommentti, että Roomalaisilla oli tapana viedä lapsia kaatopaikalle. Ne ne vasta tais niitä rakastaakin. Humppajyrä |
KoskPaavo 23.12.2008 23:29:58 | |
---|
Nimenomaan ei ole. Sopivasti sattui juuri telkkarista kuulumaan kommentti, että Roomalaisilla oli tapana viedä lapsia kaatopaikalle. Ne ne vasta tais niitä rakastaakin. Roomalaiset oli sivistynyttä porukkaa, minä jos kukaan latinistina sen tiedän. Inter faeces et urinam nascamur: Kusen ja paskan keskeltä meidät (kaikki) on synnytetty " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
clave 24.12.2008 10:38:19 | |
---|
Sulla on mielenkiintoinen tapa ajatella kaikki kirjoitettu sanasta sanaan. Se sananlasku modernisoituna kuuluu näin: Joka Visaa säästää se lastaan vihaa |
Mitä muuten ne monitorit on? Mitä virkaa niillä on ? Selittäiskö joku nyt mullekkin mahdollisimman yksinkertaisesti , että ymmärrän. Mä en ole oikein perillä näistä muusikoiden laitteista. Eikö tää oo MUUSIKOIDEN.net, tuli vaan mieleen, kun tanssijoilla on mestat mihin ei pääse muut kuin tanssijat, pitäiskös täälläkin olla mestat, joihin pääsee vaan muusikot...? "Soul to music, music to soul" |
sonic77 09.01.2009 21:35:57 | |
---|
Tapsa otti ja ojensi vähän Ylen porukkaa Ämpärit täyttyy ja mieli on iloinen... |