Aihe: Apple, Mac OS ja iMuusikot
1 2 3 4 539 40 41 42 43122 123 124 125 126
south_of_heaven
16.12.2008 00:40:01
Tämäkin alkaa pikkasen hurista jos mulla on vaikka 5 youtubevideota latautumassa. En yleensä huomaa, mutta itse ääni on kyllä hiukan pölynimuria muistuttava.
Guitars are like assholes; Everybody has one.
Dr Dominant
16.12.2008 08:14:08

Onko tähän olemassa jotain oikotietä onneen, kun jostain syystä tää macbook hukkaa hiiren aina kun se on poissa päältä tai poissa sen luota? Nyt pitää aina tuolta bluetooth assistantin kautta hakea se hiiri uudelleen.. Ei järin käytännöllistä..

Mulla toimii niin, että painan hiiren nappia kerran ja öbaut sekunnin päästä hiiri löytyi ja toimii. Hiiren heiluttelu ei riitä herättämään yhteyttä... MacBook Pro täällä, joten en tiedä onko sama juttu MacBookin kanssa.
"Dr. Dominant, I presume?"
Värinä
16.12.2008 11:09:39 (muokattu 16.12.2008 11:12:36)
Onko tähän olemassa jotain oikotietä onneen, kun jostain syystä tää macbook hukkaa hiiren aina kun se on poissa päältä tai poissa sen luota? Nyt pitää aina tuolta bluetooth assistantin kautta hakea se hiiri uudelleen.. Ei järin käytännöllistä..

Mighty Mouse? Itselläni oli tuon kanssa hieman samaa ongelmaa, mutta huomasin, että nopeampi tapa on laittaa hiiri pois päältä ja takas päälle. Näin se yhdistää uudestaan. Mutta outo ominaisuus/bugi tuo kyllä on. Nyt mulla on käytössä Microsoftin hiiri (mighty mouse tippui lattialle ja hajosi) ja se yhdistää ihan vaan jos heilauttaa tai klikkaa. Pienellä viiveellä tosin mutta kuitenkin... Paljon Mighty Mousea näppärämpi monin tavoin vaikka vähän pieni onkin.
Someone once said that life's like a cow, but I don't know how...
HTMono
16.12.2008 11:20:31
Mighty Mouse? Itselläni oli tuon kanssa hieman samaa ongelmaa, mutta huomasin, että nopeampi tapa on laittaa hiiri pois päältä ja takas päälle. Näin se yhdistää uudestaan. Mutta outo ominaisuus/bugi tuo kyllä on. Nyt mulla on käytössä Microsoftin hiiri (mighty mouse tippui lattialle ja hajosi) ja se yhdistää ihan vaan jos heilauttaa tai klikkaa. Pienellä viiveellä tosin mutta kuitenkin... Paljon Mighty Mousea näppärämpi monin tavoin vaikka vähän pieni onkin.

What. Mun Mighty Mouse kyllä yhdistää aina jos sitä klikkaa yms. Kanssa menee hetki mutta sieltä se tulee esille. Myös jos on kone ollut jossain ilman hiirtä jne. Teillä on siinä joku bugi nyt.
If somebody thinks they're a hedgehog, presumably you just give 'em a mirror and a few pictures of hedgehogs and tell them to sort it out for themselves.
Värinä
16.12.2008 13:10:10
No mulla ei ole enää mitään bugia kun ei ole ko. hiirtäkään. Mutta kovasti yritin kaikkia ohjeita noudattaa ja silti se toimi noin. En mä sitä kauheasti sit yrittänyt selvittää kun sen kanssa tuli ihan kuitenkin toimeen ilman suurempaa vaivannäköä. Ja hiiressäkin kesti paristot paremmin, kun tottui laittaan aina pois päältä kun lähti koneelta pois. Mutta oishan se aina kivempi jos toimis niinkuin pitääkin...
Someone once said that life's like a cow, but I don't know how...
Lennu
16.12.2008 14:49:15

What. Mun Mighty Mouse kyllä yhdistää aina jos sitä klikkaa yms. Kanssa menee hetki mutta sieltä se tulee esille. Myös jos on kone ollut jossain ilman hiirtä jne. Teillä on siinä joku bugi nyt.

Ei mäkeissä ole bugeja, on vaan ominaisuuksia.
Minen tiedä mitään, minussa on matoja!
JPQ
16.12.2008 15:21:19

Ei mäkeissä ole bugeja, on vaan ominaisuuksia.

jaa kyllä se on että joka koneessa jotain on en omista mäkkiä mutta tiedän se on vaan valittava lievin paha usein. nimenomaan oikeasti ominaisuudet (nyt tosiaan tarkoitan ominaisuudet) aiheuttaa sen ettei kaikki halua mäkkiä. ps. enkä tarkoita
etten itse haluaisi.
Hannu H.
16.12.2008 17:41:04

Tuo klikkaushomma toimii meikäläisellä. Kiitokset!
Vähän hikisesti ottaa tää hiiri tuota oikeanpuoleista klikkausta.. Kattoo lähteekö joskus vaihtoon, mutta tää pallorulla on kyl aivan mahtava. Nyt juur nautiskelen ko. ominaisuudesta taitto-ohjelmalla näprätessä :)
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
HTMono
16.12.2008 17:54:55
Tuo klikkaushomma toimii meikäläisellä. Kiitokset!
Vähän hikisesti ottaa tää hiiri tuota oikeanpuoleista klikkausta.. Kattoo lähteekö joskus vaihtoon, mutta tää pallorulla on kyl aivan mahtava. Nyt juur nautiskelen ko. ominaisuudesta taitto-ohjelmalla näprätessä :)

Se on mahtava niin pitkään että se menee ekan kerran tukkoon. Tök tök tök tök ja oikein kiva putsata.
If somebody thinks they're a hedgehog, presumably you just give 'em a mirror and a few pictures of hedgehogs and tell them to sort it out for themselves.
texjazz
16.12.2008 19:07:08

Se on mahtava niin pitkään että se menee ekan kerran tukkoon. Tök tök tök tök ja oikein kiva putsata.

Oletko koettanut puhdistaa? Löytyyköhän kuvalliset ohjeet jostain?
Älleh ellus allo nodhat.
Ze Kink
17.12.2008 01:41:30
Mulla on käytössä joku Logitechin bluetooth -hiiri, olikohan nimeltään V470 tms. ja se ainakin herää aina ihan pelkällä heiluttamisellakin. Joskus se tosin liikkuu vähän "tahmeasti" ja nykien juuri heräämisen jälkeen, mutta siihen auttaa kun hieman hipaisee touchpadia, sen jälkeen hiiri toimii ihan normaalisti. Outoa, mutta toimii. On muuten tosin laserhiireksi yllättävän nirso hiirimatoista tuo, parilla liikkui tosi epätarkasti, paljaalla pöydälläkin toimi paremmin.
"If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular
sami_sumea
17.12.2008 18:57:51

Tämäkin alkaa pikkasen hurista jos mulla on vaikka 5 youtubevideota latautumassa. En yleensä huomaa, mutta itse ääni on kyllä hiukan pölynimuria muistuttava.

Juu ei tuo peruskäytössä häiritse, mut sit kun prossuloadit nousee kunnolla se tuuppaa ton tuulettimen jonnekin 6000 kierrokseen ja se ei oo mukavaa kuunneltavaa kun yrittää musisoida.

...
http://www.adamantiumstudios.com
Lennu
18.12.2008 20:12:30

Heei, Firefoxin uusin päivityshän on ihan mäkin näkönen. Me likes.
Minen tiedä mitään, minussa on matoja!
madu
07.01.2009 10:00:37 (muokattu 07.01.2009 11:49:11)
Uusi iLife09 julkaistiin näköjään. Garageband 09:ssä jonkin verran pieniä uudistuksia mm. pienimuotoisia kitaramallinnusrigejä:
http://www.apple.com/uk/ilife/garageband/

EDIT: Aika pienimuotoinen päivitys sillä suurempi iLife päivitys lienee Snow Leopard 10.6:n aikoihin.
M.i.k.key
07.01.2009 16:47:54
möllisty
Objectif Lune
07.01.2009 17:25:02 (muokattu 07.01.2009 17:35:38)

Jee, uus läppäri tulossa!
http://www.theonion.com/content/video/apple_introduces_revolutionary

Eipä taida olla tosta musiikkihommiin ;) On kyllä niin hullu idea, että sietäisi tulla oikeastikin tuotantoon. Harmi vain, että Logic vie yli 40 gigaa tilaa, joten tosta ei ole ihan sen käyttöön :
Lennu
07.01.2009 20:45:26

Hirvee möykä alko soimaan mun Rainbown diggailun päälle, että piti heti vetää pakki loveen. En osta saatana.
Kukkis 77
07.01.2009 21:04:10

No jopas vaikuttaa käytännölliseltä.
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
sami_sumea
07.01.2009 23:39:43

Siistii, tota voi sit käyttää biisin kelailuun edestakas helposti.

Nuottien syöttämiseenkin varmaan olis tosi kätevä systeemi!

On kyl mainio läppä, niin Applemainen että vois olla jopa totta :)

...
http://www.adamantiumstudios.com
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)