Aihe: DV247 verkkokauppa kokemuksia?
1 2 3 4 540 41 42 43 44122 123 124 125 126
blaekie
09.01.2009 12:24:21

UPS:in seurantakoodi ei varmaankaan oo sama kuin tilausnumero DV:n sivuilla?

No ei ole ei. sittten kun jotain tämän näköistä 1324JBJSBNDBZXJK23 , meilissä
niin ollaan UPS koodissa.
Nii onkii ... vai oliko sittenkään ..
J-PPP
09.01.2009 13:40:58
"I will forward your query to the sales team as they will be able to find out
the information and if the item is discontinued find you an alternative."

Ei voisi kyllä paljon paskempi maku jäädä tästä kaupasta suuhun jos nyt en edes saa tuota kitaraa yli kuukauden odottelun jälkeen.

Mun mielestä ei oikein voi kauppaa syyttää siitä jos valmistaja lopettaa yksittäisen tuotteen valmistuksen. Jos nyt oikein ymmärsin niin sullekin on informoitu sähköpostitse useita kertoja mikä on arvioitu saapumisaika, eikös sekin ole kohtuullisen hyvää palvelua? Se että ko. tieto ei ole pitänyt paikkaansa on tietty kiusallista, mutta eihän sekään tieto ole alunperin kaupasta lähtöisin vaan tavarantoimittajalta tai vielä kauempaa toimitusketjussa valmistajalta.

Ei siis silleen etteikö esim. sua saisi ottaa päähän, mutta ei kannata koko yritystä dissata yhden kokemuksen perusteella.
Los Pee
09.01.2009 13:47:46
...mitä itse olen tavaraa mm. jenkeistä ja saksanmaalta tilaillut, olen aina etukäteen varmistanut tuotteen varastotilanteen. jos tavaraa ei ole löytynyt suoraan ns. hyllystä, olen jättänyt tilaamatta. kaikki toiminut siten aina ilman yberturhauttavaa odottelua. samoin olen aikeissa toimia nyt myös dv427:n kanssa... eli en edes viitsi katsella muuta, kuin in-stock-tavaroita.
Hannu H.
09.01.2009 14:18:45

No nyt saapu paketti.
DV:n pojat oli vetässy huumoripisteet kyl kotiin.
Tuossahan tietenkin on UK pistoke niinkuin arvelinkin. Pojat oli sitten lyöny tavallisen eurojohdon mukaan. Nyt vaan ihmettelen et mitähän hemmettiä mun pitäis sillä tehdä? :)
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Pluto
09.01.2009 14:46:21
Hehee, Tech 21 tuli taloon tänään. Viikossa paketti ehti saarivaltiosta tänne meikäläiselle, tilauksesta on nyt puoltoista viikkoa.

On se taas vaan hienoa, kun voi soittaa kerrostalossa kelpo soundeilla!
Dillon, you son of a bitch!
Eemil
09.01.2009 14:57:50
Ei siis silleen etteikö esim. sua saisi ottaa päähän, mutta ei kannata koko yritystä dissata yhden kokemuksen perusteella.

Yhden? Et vissiin ole paljoa tätä ketjua lukenut. :D
Sawez
09.01.2009 15:12:15

"TAMPERE,
FI _08.01.2009 _14:33 _LÄHETETTY KOHTI MÄÄRÄNPÄÄPAIKKAKUNTAA"

No tulis ny jo!
kissakissala
09.01.2009 17:14:08
Heh huomasin juuri DV:hen loggatessani että tilaukseni on hyvitetty tililleni, noh ei siinä mitään, mutta mitään muuta postia en ole saanut firmalta kuin tilausvahvistuksen. Sen kummempia kyselemättä siis pistävät rahat takaisin. Toivottavasti tuo kurssi nousee vielä, tällähetkellä olisi tulossa takaisin euroja yli 50 enemmän kuin tilauksen maksaessani.

Lainaan itse itseäni.

Lähetin spostia kysyäkseni miksi rahat palautetaan, vastaukseksi sain että pyysin rahojen palautusta, noh en kyllä pyytänyt. 62 euroa napsahti tilille enemmän rahaa kuin maksaessani, mutta olisi ollut mukava saada nuo tilaamani vehkeet alkuperäiseen hintaan.. Kokeillanpa uudestaan kun tavaraa on varastossa.
kloppis
09.01.2009 17:35:23
Näköjään pörssikurssit vaihdelleet aika paljon, vai mistä on kyse kun on hinnat nousseet? Classic Viben hinta oli noussut jotain kymmenen euroa.
Marshall MG-sarja on kokeilemattakin paras.
-J.-
09.01.2009 17:40:09
Miks ihmeessä kaikki on ''usually shipped in 3-12 working days''? Jaksas huonoa englantia ruveta vääntämään mailiin.

Ja miks EX-malleja on (minun hintaluokassani) noin vähän!11 :)
Vierii kyynel, vierii toinen, vierii silmistä vesi veden jälkeen. Kotiteollisuus - Tuonelan Koivut.
Shredator
09.01.2009 17:42:23

Näköjään pörssikurssit vaihdelleet aika paljon, vai mistä on kyse kun on hinnat nousseet? Classic Viben hinta oli noussut jotain kymmenen euroa.

Kysynnän ja tarjonnan laki...Mutta totta, hinnat on näköjään noussut. Fenderit irtoaa kuitenkin edelleen halvemmalla kuin muualta.
Ohmit on vaan numeroita...
jra
09.01.2009 17:44:59 (muokattu 09.01.2009 17:47:09)

Eurohinnat nousevat, koska euro on hieman heikentynyt puntaan verrattuna. Puntahinnat ovat taas nousseet sen takia että entiset varastot on myyty (kuten näkyy kun mitään ei ole "In Stock"), ja edelleen heikolla punnalla varastoon ostettava uusi tavara on myytävä kalliimmalla pois.

Tässäkin ketjussa taisi olla jo ennen Joulua aavisteluja että britti-hinnat tulevat nousemaan kun vanhat varastot on myyty. Samoin valuuttakurssien suhteet muuttuvat, kun taantuma tai lama yltää manner-Eurooppaan asti.
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
kloppis
09.01.2009 17:47:47 (muokattu 09.01.2009 17:48:02)
Nyt jos lähtisi tilaamaan, kannattaisi varmaan keskittyä ainoastaan näihin "in stock" tuotteisiin. Sehän oli niin että jos on juuri tuo "usually shipped", niin tavaraa ei ole varastossa. Näin vai?
Marshall MG-sarja on kokeilemattakin paras.
Tuomas.
09.01.2009 18:09:55
Eli tavaroista menee se hinta, joka nettisivuilla kaupan vahvistamishetkellä lukee? Kyselin vain ettei tule yllätyksiä.
-J.-
09.01.2009 18:23:31
Nyt jos lähtisi tilaamaan, kannattaisi varmaan keskittyä ainoastaan näihin "in stock" tuotteisiin. Sehän oli niin että jos on juuri tuo "usually shipped", niin tavaraa ei ole varastossa. Näin vai?

Ei saakeli jos näin on. Ei tuu kitaran tilauksesta mitään.
Vierii kyynel, vierii toinen, vierii silmistä vesi veden jälkeen. Kotiteollisuus - Tuonelan Koivut.
charvette
09.01.2009 18:27:09 (muokattu 09.01.2009 18:27:41)
Periaatteessa kyllä jos maksat esim. visalla. Mutta valuuttamuunnoksissa häviää aina hiukan eli kortilta veloitettava summa on hiukan suurempi. Äärimmäisen arveluttava tapa käydä kauppaa on tämä dv:n tapa eli veloitetaan korttia heti vaikka tuotteesta ei ole mitään tietoa. Itse tilasin tavaraa taannoin juuri tuon punnan silloisen halpuuden vuoksi mutta jäi kyllä sitten viimeiseksi kerraksi. Tuotetta en ole vielä saanut.

Eli tavaroista menee se hinta, joka nettisivuilla kaupan vahvistamishetkellä lukee? Kyselin vain ettei tule yllätyksiä.
konnamatti
09.01.2009 18:33:33
Äärimmäisen arveluttava tapa käydä kauppaa on tämä dv:n tapa eli veloitetaan korttia heti vaikka tuotteesta ei ole mitään tietoa.

Pitäskö velottaa sitten kuukauden päästä kun tuote on varastossa ja hinta on pompsahtanu 10 prosenttia? Vois moni perua kaupat.

Pakko se on lähettää viallinen vahvistin takaisin. Toivottavasti joku upsin ukko kävis sen ovelta hakemassa.
Eikä näitä tietenkään oo varastossa.
mattim
09.01.2009 18:47:44

Juu ottaa päähän. Äänityskampetta tilasin ja laite on rikki upsista ja kuljetuksessta riippumattomalla tavalla.

Matti

Sain ilmoituksen juuri sähköpostiini, että UPS.in kanssa pitää sopia rikkinäisen kamppeen takaisin noudosta. Maanantaihin taitaa mennä palautuksen kanssa.

Matti
_Petri_
09.01.2009 18:53:01

Äärimmäisen arveluttava tapa käydä kauppaa on tämä dv:n tapa eli veloitetaan korttia heti vaikka tuotteesta ei ole mitään tietoa.

Tämähän on juuri oikea tapa. Kumpikin osapuoli tietää tasan tarkkaan, millä hinnalla kauppa syntyy. Itse ainakin hyväksyin tietoisesti riskin, että joudun odottamaan toimitusta ehkä pidempäänkin, kun hinta kerran oli sopiva. Näillä näkymin 19.1. pitäisi paketin lähteä tulemaan.
PROG OUT WITH YOUR FROG OUT #m.net-ilta
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)