clave 08.01.2009 22:00:51 | |
---|
Se on varmaan se, joka on ylimmässä kerroksessa. Witikan vintti:) |
Ukko 08.01.2009 22:34:33 | |
---|
Mulla kanssa ihan ykkösjuttu. Joka päivä pitää tsekata se ensin, kun lehden aukaisee. Mä jätän lehdestä parhaat viimeiseksi eli sarjakuvat. Harmi ettei Hesarissa ole Mustista. Ei pääse fanittaan :( COVS jäsen nro 6 |
EP 08.01.2009 22:37:34 | |
---|
Mä jätän lehdestä parhaat viimeiseksi eli sarjakuvat. Harmi ettei Hesarissa ole Mustista. Ei pääse fanittaan :( Mulla on jääny lehtien luku taas.. jostain pitää vähentää ja Mnetistä ei pysty! Telkkari "orjuuskin" taas alkoi ku pukki toi telkkukortin ..toivotaan, että ohi menevää :/ |
paice60 08.01.2009 22:39:55 | |
---|
Mä jätän lehdestä parhaat viimeiseksi eli sarjakuvat. Harmi ettei Hesarissa ole Mustista. Ei pääse fanittaan :( Aamulehdessä Tampereella on, vähänkös sua harmittaa. Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7. |
Ukko 08.01.2009 22:46:29 | |
---|
Aamulehdessä Tampereella on, vähänkös sua harmittaa. Nyt sovitaan niin että leikkaat ne Mustis osat huolellisesti talteen, teet leikkeistä ison leikekirjan ja lähetätä sen mulle kuukausittain omaan laskuusi. Onko selvä :/ COVS jäsen nro 6 |
paice60 08.01.2009 22:48:07 | |
---|
Nyt sovitaan niin että leikkaat ne Mustis osat huolellisesti talteen, teet leikkeistä ison leikekirjan ja lähetätä sen mulle kuukausittain omaan laskuusi. Onko selvä :/ Tilaa kuule itte vaan se lehti. Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7. |
Ukko 08.01.2009 22:49:51 | |
---|
Tilaa kuule itte vaan se lehti. Ei kehtaa tilata Aamulehteä tänne sivistyksen kehtoon. Luulevat vielä landepaukuksi. COVS jäsen nro 6 |
MikkiHiiri 09.01.2009 09:29:36 | |
---|
Viivi ja Wagner on kyllä parhautta! Oon huomannut, että jos joskus on noissa naisasioissa ongelmia että miten menetellä, niin heti jeesaa kun mietti, miten Wagner toimisi vastaavassa tilanteessa! |
ÄM 09.01.2009 12:24:35 | |
---|
Mulla on jotenkin sellainen fiilis... Seuraa teoria: Omassa tuttavapiirissä on muutama harva, joka ei niin VW:lle naura. Kaikissa tapauksissa huokuu jotenkin sellainen meininki, että he omassa parisuhteessaan ikään kuin pelkäävät suhteen ajautuvan arkisen kliseiseksi. Jonkinlaisen prinsessasatu-illuusion alitajuntainen ylläpitäminen on tärkeää. Toki suhteen vaaliminenhan onkin tärkeää, mutta että samalla taustalla piilee pelko sen arkiseksi muuttumisesta. Siksi "junttimaisen" mies-nais-suhteen kliseillä leikittely voi tuntua tabumaisen ahdistavalta, eikä moinen huumori tietenkään silloin toimi. Samat henkilöt mm. havahtuu aina, jos joku käyttää omasta tyttöystävästään nimitystä "muija", "eukko" tms. Onko kyseessä sitten pelko siitä, että huumorin muodossa kliseisen arkisuuden hyväksyminen on askel lähemmäksi antautua itse sille. Hmmmm. Ja tämä siis huomiointia omasta tuttava piiristä, eikä suinkaan koske ketään täällä VW:stä pitämättömyytensä ilmaisseita. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
Mulla on jotenkin sellainen fiilis... Seuraa teoria: Omassa tuttavapiirissä on muutama harva, joka ei niin VW:lle naura. Kaikissa tapauksissa huokuu jotenkin sellainen meininki, että he omassa parisuhteessaan ikään kuin pelkäävät suhteen ajautuvan arkisen kliseiseksi. Jonkinlaisen prinsessasatu-illuusion alitajuntainen ylläpitäminen on tärkeää. Toki suhteen vaaliminenhan onkin tärkeää, mutta että samalla taustalla piilee pelko sen arkiseksi muuttumisesta. Siksi "junttimaisen" mies-nais-suhteen kliseillä leikittely voi tuntua tabumaisen ahdistavalta, eikä moinen huumori tietenkään silloin toimi. Samat henkilöt mm. havahtuu aina, jos joku käyttää omasta tyttöystävästään nimitystä "muija", "eukko" tms. Onko kyseessä sitten pelko siitä, että huumorin muodossa kliseisen arkisuuden hyväksyminen on askel lähemmäksi antautua itse sille. Hmmmm. Ja tämä siis huomiointia omasta tuttava piiristä, eikä suinkaan koske ketään täällä VW:stä pitämättömyytensä ilmaisseita. Hyvä. Olen ajatellut just samalla tavalla. COVS n:o 1. |
MikkiHiiri 09.01.2009 13:36:30 | |
---|
Mulla on jotenkin sellainen fiilis... Seuraa teoria: Omassa tuttavapiirissä on muutama harva, joka ei niin VW:lle naura. Kaikissa tapauksissa huokuu jotenkin sellainen meininki, että he omassa parisuhteessaan ikään kuin pelkäävät suhteen ajautuvan arkisen kliseiseksi. Jonkinlaisen prinsessasatu-illuusion alitajuntainen ylläpitäminen on tärkeää. Toki suhteen vaaliminenhan onkin tärkeää, mutta että samalla taustalla piilee pelko sen arkiseksi muuttumisesta. Siksi "junttimaisen" mies-nais-suhteen kliseillä leikittely voi tuntua tabumaisen ahdistavalta, eikä moinen huumori tietenkään silloin toimi. Samat henkilöt mm. havahtuu aina, jos joku käyttää omasta tyttöystävästään nimitystä "muija", "eukko" tms. Onko kyseessä sitten pelko siitä, että huumorin muodossa kliseisen arkisuuden hyväksyminen on askel lähemmäksi antautua itse sille. Hmmmm. Ja tämä siis huomiointia omasta tuttava piiristä, eikä suinkaan koske ketään täällä VW:stä pitämättömyytensä ilmaisseita. Voi tossa olla perääkin. Omalla kohdalla on onneksi se tilanne, että vaikka toisella osapuolella onkin taipumusta tuohon prinsessasatu-hommaan, niin huumorintaju kuitenkin menee kaiken yli. Nauraa ensin ja vasta sitten loukkaantuu, jos on aihetta. |
baron 09.01.2009 13:59:46 | |
---|
Ja tämä siis huomiointia omasta tuttava piiristä, eikä suinkaan koske ketään täällä VW:stä pitämättömyytensä ilmaisseita. Mulla vähän aikaa raksutti kunnes tajusin, että kyse ei ollutkaan WW:stä:-) You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
isojussi 09.01.2009 14:04:01 | |
---|
Mulla vähän aikaa raksutti kunnes tajusin, että kyse ei ollutkaan WW:stä:-) HOHO - sama täällä! "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
vatta 10.01.2009 23:04:46 | |
---|
"Syö luumuja!" |
paice60 10.01.2009 23:08:30 | |
---|
Mulle ei kauheasti uppoa. Välillä on ihan hyviä mutta yleensä ei. Pahkasika oli paras. Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7. |
omarklah 10.01.2009 23:19:02 | |
---|
...Pahkasika oli paras. Se ja Mad. Madissa varsinkin Don Martinin stripit. Ekstiätuanoikato... |
Ukko 10.01.2009 23:21:12 | |
---|
Muistaaks kukaan Jymy sarjakuva lehteä. Ja parasta siinä oli Fritz kollin seikkailut. COVS jäsen nro 6 |
omarklah 10.01.2009 23:24:01 | |
---|
Muistaaks kukaan Jymy sarjakuva lehteä. Ja parasta siinä oli Fritz kollin seikkailut. Muistan kyllä - ja sitten yksi vähemmän tunnettu: Cocco Bill Ekstiätuanoikato... |
paice60 10.01.2009 23:25:25 | |
---|
Muistan kyllä - ja sitten yksi vähemmän tunnettu: Cocco Bill Toi oli kanssa hyvä. Tarpeeksi kreisi. Jymy oli hyvä kanssa. Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7. |
rintapek 11.01.2009 02:23:14 | |
---|
Muistan kyllä - ja sitten yksi vähemmän tunnettu: Cocco Bill Makkara maistuu aina!!! Ja miten niin CoccoBill olis vähemmän tunnettu? One kind of music only - the good kind |