Stanley.Climbfall 08.01.2009 21:14:36 | |
---|
Sain tänään mailin ja kuulema DV:sta soitetaan Epiphonelle joka päivä (elleivät kuseta) Sheratonin perään ja kuulema ei edelleenkään tietoa koska on tulossa. Onko ollu jossain juttua tosta? Alkaa jo vakavasti epäilyttämään tämän mallin osalta tää homma. :| "..it's your story.....do you want it back..." |
korppikotka 08.01.2009 21:30:55 | |
---|
http://www.dv247.com/invt/50206/ Nyt en enää voi sanoa kuin että hatuttaa aika saatanasti jos ne eivät nyt edes näitä jo tilattuja kitaroita toimita. Voi kyrpädaavidson. |
Roadstar1 08.01.2009 21:36:59 (muokattu 08.01.2009 21:37:46) | |
---|
http://www.dv247.com/invt/50206/ Nyt en enää voi sanoa kuin että hatuttaa aika saatanasti jos ne eivät nyt edes näitä jo tilattuja kitaroita toimita. Voi kyrpädaavidson. Sama kävi mulle. Muutin sitte tilausta ja vaihdoin kitaraa. Ei siis ollu toi sama kitara kylläkään. Ibanezilta kuulemma pitäis olla tulossa parin päivän pääst kitaroit tonne kauppaan. Mä en kyl suoraan sanottuna usko sitä. Vähintään joku 2vk kuluu ennen ku sinne tulee lisää. |
JoeHans 08.01.2009 21:39:43 | |
---|
Vähän huonot fiilikset alkaa tulemaan, kun eivät sähköposteihin parissa päivässä kerkeä vastaamaan, vaikka kahteen eri lootaan pommittanu. Toivottavasti ei mahottomasti nyt nouse tuo punta, ettei nouse äänikortilla enempää hinta odotellessa. Trying is the first step towards failure. |
Matis 08.01.2009 21:58:18 | |
---|
Meitskin paketti seikkaili eilen Saksassa, tänään eri puolella Länsi-Saksaa ja nyt jo Köpiksessä. Tulis jo! Laskettu aika 12.1. |
duc 08.01.2009 22:04:57 (muokattu 08.01.2009 22:05:06) | |
---|
Meitskin paketti seikkaili eilen Saksassa, tänään eri puolella Länsi-Saksaa ja nyt jo Köpiksessä. Tulis jo! Laskettu aika 12.1. Mun loota on kans köpiksessä. 13. päivä pitäs saapua. |
kojones 08.01.2009 22:07:21 | |
---|
Tilasin viime yönä basson, nyt se on jo matkalla Suomeen. Aiemmin tilaamani kitaran toimitusaikatauluistakin lähestyivät ihan oma-aloitteisesti ja kyselivät haluanko rahoja takaisin vai odottelenko. Hyvin toimii homma, juu. |
Hannu H. 08.01.2009 23:38:04 | |
---|
Laskettu aika huomenna ja paketti majailee yhä köpiksessä eilisestä asti. Joko siellä joku ei osaa käyttää koneita ja paketti seikkailee leimaamattomana eteenpäin tai sitten tuo järjestelmä kusee muuten vaan. Tai sitten se paketti oikeasti vaan makaa siellä köpiksessä unohdettuna hallin nurkkaan. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
ode1 08.01.2009 23:59:04 | |
---|
Laskettu aika huomenna ja paketti majailee yhä köpiksessä eilisestä asti. Joko siellä joku ei osaa käyttää koneita ja paketti seikkailee leimaamattomana eteenpäin tai sitten tuo järjestelmä kusee muuten vaan. Tai sitten se paketti oikeasti vaan makaa siellä köpiksessä unohdettuna hallin nurkkaan. Mulla sama juttu, saas nähä tuleeko huomenna. Jossain vaiheessa se laskettu aika oli vaihdettu 12.1. mut nyt se on taas muuttunu 9.1... |
Laitoin äsken mailia tonne noista mun kamoista. Laitoin osoitteeseen orderss@dv247.com tai se osote siis mikä siellä oli. Onko nuo vastannu yleensä tosta osotteessta? Muuta osotetta en löytäny. Harjottelemalla oppii=) |
ode1 09.01.2009 02:42:05 | |
---|
Laitoin äsken mailia tonne noista mun kamoista. Laitoin osoitteeseen orderss@dv247.com tai se osote siis mikä siellä oli. Onko nuo vastannu yleensä tosta osotteessta? Muuta osotetta en löytäny. Laitoin itse tilauksen 11.12. ja se pysyi kokoajan statuksessa New. Maanantaina lähetin tohon samaan osoitteeseen sähköpostia. Eivät vastanneet, mutta heti seuraavana päivänä lähti tulemaan. En tiedä liittyikö kylläkään postiini, mutta kumma sattuma olisi jos ei. |
mishka 09.01.2009 08:32:10 | |
---|
Tilasin tasan 3 vkoa sitten nupin+kaapin, vieläkään ei oo muuta mailia tullu ku se tilausvahvistus. Order status näyttää NEW, vaikka kaikki kamat on nettisivujen mukaan "In Stock" |
Nitrodelay 09.01.2009 09:08:29 (muokattu 09.01.2009 09:08:53) | |
---|
Tolla DV:llä on varmaan levähtänyt hommat käsiin kun punnan kurssi on huomattu. Logistiikassa ruuhkaa. Sounds Live on muuten moninpaikoin 247:aa halvempi. http://www.soundslive.co.uk/...kyllähän The Who olisi bluesia soittanut, mutta kun niillä oli se Keith Moon.... |
Hannu H. 09.01.2009 09:52:07 | |
---|
Joo nyt paketti vaan pöllähti helsinkiin ja valmiina jakeluun. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
JoeHans 09.01.2009 10:46:31 | |
---|
Laitoin äsken mailia tonne noista mun kamoista. Laitoin osoitteeseen orderss@dv247.com tai se osote siis mikä siellä oli. Onko nuo vastannu yleensä tosta osotteessta? Muuta osotetta en löytäny. Itsellä ainakin oli, että siitä on mennyt kopio toiselle henkilölle(katso ylempänä olevat keskustelut). Vastasin tuohon suoraan ja sitten sille henkilölle, eikä nyt pariin päivään ole ainakaan vielä kuulunut. Trying is the first step towards failure. |
teukka 09.01.2009 10:51:19 | |
---|
Soundslivessä näyttäs olevan X3 Liveä tuvassa.DV247:ssa vain "saatavilla yleensä...". Mikäs kioski se oli mikä lakkasi toimittamasta esim Suomeen? There´s only one rule of metal...PLAY IT FUCKING LOUD!!! |
Twinkle 09.01.2009 11:10:17 | |
---|
Soundslivessä näyttäs olevan X3 Liveä tuvassa.DV247:ssa vain "saatavilla yleensä...". Mikäs kioski se oli mikä lakkasi toimittamasta esim Suomeen? Ei mikään. Soundslive lopetti Marshallien toimittamisen suomeen ja vain Marshallien. Muu kama tulee aivan ongelmitta yhä. |
jaakonam 09.01.2009 11:21:31 | |
---|
Laskettu aika huomenna ja paketti majailee yhä köpiksessä eilisestä asti. Joko siellä joku ei osaa käyttää koneita ja paketti seikkailee leimaamattomana eteenpäin tai sitten tuo järjestelmä kusee muuten vaan. Tai sitten se paketti oikeasti vaan makaa siellä köpiksessä unohdettuna hallin nurkkaan. UPS:n logistiikka ja seuranta toimii siten, että viivakoodit luetaan aina kunkin etapin saapumispisteessä, eli jos seurantakoodin mukaan se "on Köpiksessä", se voi tarkoittaa ainakin seuraavia asioita: se on juuri "saapunut Köpikseen"; se on oikeasti jo "ollut jonkin aikaa Köpiksessä"; se on jo "matkalla Suomeen" tai juuri "saapunut Suomeen", muttei tullut tullin läpi UPS:n huolintaan (viivakoodin luentaan). Vasta sitten, kun viivakoodit on luettu Suomen päässä se paketin status vaihtuu. Olen UPS:ää käyttänyt varmaan 30-40 tilauksen verran, ja melko harvoin olen seurannan kautta saanut tarkan tiedon, että paketti on "matkalla" jossain pl. ihan ensimmäinen etappi, eli kun se on lähtenyt toimittajalta. Eli siihen statukseen ei kannata ihan sokeasti luottaa. (Mutta hyvä että sait jo kamasi, huomaan.) "Basso on yksinkertaisten miesten monimutkainen instrumentti." |
korppikotka 09.01.2009 11:22:13 | |
---|
"I will forward your query to the sales team as they will be able to find out the information and if the item is discontinued find you an alternative." Ei voisi kyllä paljon paskempi maku jäädä tästä kaupasta suuhun jos nyt en edes saa tuota kitaraa yli kuukauden odottelun jälkeen. |
Kitaranraiskaaja 09.01.2009 11:39:22 | |
---|
UPS:in seurantakoodi ei varmaankaan oo sama kuin tilausnumero DV:n sivuilla? |