Bongowing 08.01.2009 21:07:39 | |
---|
Multa on menny vähän ohi mikä se on se juttu vanhojen paskojen leffojen/pelien/ym. kilpahaukunnassa. Tai ainakin se vitsi on jo vanhentunut. There is no ought from is. |
Stradlin 08.01.2009 22:01:36 | |
---|
Mun mielestä toi show-meininki ja roolin veto on just se, miksi Nostalgia Critic on niin tykki kuin onkaan. Jos ei hipiä kestä överiksi vedettyä tyyliä, sopii mennä luuppimaan niitä sympaattisia AVGN pätkiä. Menee vaan vähän överiksi välillä toi kiljuminen ja kiekuminen, ei oo ihan mun makuun. Transformers-video ehkä pahimpana esimerkkinä, mun puolesta olisi voinut jättää sen tekemättä. IMO parhaita on ne pätkät, joissa mies osaa olla suht rauhallisesti ja keskittyä itse asiaan. Itse pystyn samaistumaan paremmin Nerdiin, jotenkin se "fucking horseshit diarrhea" on jotain sellaista mitä omasta suustakin pääsee yleensä kun vituttaa joku peli. "There are many dying children out there whose last wish is to meet me." - David Hasselhoff |
hapan 08.01.2009 22:03:59 | |
---|
Menee vaan vähän överiksi välillä toi kiljuminen ja kiekuminen, ei oo ihan mun makuun. Transformers-video ehkä pahimpana esimerkkinä, mun puolesta olisi voinut jättää sen tekemättä. No toi Transformeshan on vissiin niitä aika ekoja pätkiä, ei tainnu olla konsepti ihan hanskassa vielä tuolloin. Ja totta, se olis voinu jäädä tekemättäkin, ihan kevyeen... |
No toi Transformeshan on vissiin niitä aika ekoja pätkiä, ei tainnu olla konsepti ihan hanskassa vielä tuolloin. Ja totta, se olis voinu jäädä tekemättäkin, ihan kevyeen... Joo, tuo on aika karmea pätkä. Lähempänä juurikin noita Bum Reviews -pätkiä, joita en viitsi parin kokeilun jälkeen katsoa. Herralla on kyllä komiikan taju kohdallaan, mutta noissa ampuu jo ihan liikaa yli. M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |
Manuel Pyrhullo 08.01.2009 23:37:18 | |
---|
|
Jop1 09.01.2009 00:11:52 | |
---|
http://www.kotiteollisuus.com/ Ja mitenhän tämä nyt liittyy mihinkään mitenkään? (Eipä tämäkään postaus) Nostalgia Criticilla on kyllä joskus aivan hervotonta läppää, mutta nuo vanhemmat videot ovat kyllä aivan paskoja. Nostalgia Criticin videoista saa muuten todella paljon enemmän irti jos on nähnyt elokuvan/sarjaa tai mitä hän arvosteleekaan. jos korollalla ajjaa kolomeasattaa sääh ja suppari tippuu hele vetti irti, ni se ossuu yheksääsattaa lukio hinttejä ohtaan.
kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! - Pelsi |
Rotuvaari 23.01.2009 20:45:06 | |
---|
Nyt ainakin loppuvat nämä Nickel...nickeleod...nickeleodeon? -ohjelmien ruotimiset. Vaikka pari olikin tuttua seassa, ei jaksanut niin kauheasti innostaa. Naurut sai paikka paikoin, etenkin viimeisen videon (SNICK) Keanu Reeves-kohta sai nauramaan ihan ääneen. Silti...Seuraavaksi olisi tulossa huonojen komedioiden multihuipennus, niin huono ja ärsyttävä, että Adam Sandlerin olisi myytävä sielunsa Saatanalle (ellei sitten ole jo) pystyäkseen huonompaan. Nimittäin...Good Burger. Sanoinkuvaamattoman paska ja rasittava elokuva, todellinen anti-klassikko. Can't hardly wait... ...niinkun sanotaan, minä sillonkun siitä oli sitä aikaa sillon kun pitää. Mä sanon sen suoraan, kun asiaa pitää olla niiku pitää olla, niiku se ounee mittää olla. Minä sanon sen suoraan, kun minä olen siel monessa ollu mukana. Tenho Tuisku |
hapan 23.01.2009 22:53:53 | |
---|
Nää kolme viimeisintä on kyllä ollu todella turhia, vain Criticin omat editoinnit väleissä on jees. Pari tuttua joo, mut loput ihan skeidaa, eikä edes hauskaa arviointia. Harmi. |
ozz3 24.01.2009 11:13:07 | |
---|
Mun mielestä nämä Nickeldolonit on parantuneet loppua kohden, ensimmäinen jakso oli kieltämättä aika heikko. Tosin vaikuttaa myös se, että suurinta osaa näistä arvioitavista ohjelmista en ole koskaan nähnyt. Ipanoita ja sitä "kauhupiiri" -ohjelmaa on joskus tullut nähtyä. M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |
Dacatch 28.01.2009 21:03:29 | |
---|
Nickelodeon- kuukauden päätösjakso on tullut sivuille, eli Good Burger. Ehdottomasti tämän sarjan paras jakso, repeilin ääneen useammankin kerran. Toimii! |
Nunez 28.01.2009 21:50:23 | |
---|
Oli kyllä mahtava yllätys aamulla, kun oli uudet NC ja AVGN tulleet yöllä (anteeksi lyhenteet) "Avaruus on ääretön ja minä olen kännissä." - Veksu |
hapan 29.01.2009 00:33:27 | |
---|
Nickelodeon- kuukauden päätösjakso on tullut sivuille, eli Good Burger. Ehdottomasti tämän sarjan paras jakso, repeilin ääneen useammankin kerran. Toimii! Tää oli kyllä hyvä, en ois heti uskonu. Toivottavasti sama tykitys jatkuu ja kenties vielä kovenee. |
hapan 07.02.2009 00:55:02 | |
---|
Uusimmassa Criticissä tykein aloitus ikinä! |
Meadow 07.02.2009 01:04:27 | |
---|
Aiheutti kyllä melkoista myötähäpeää uusin jakso. |
hapan 07.02.2009 01:19:53 | |
---|
Aiheutti kyllä melkoista myötähäpeää uusin jakso. Olihan se joo vähän, mutta parempi, kuin noi nickolodlavidiamitälie pätkät. |
XernaX 07.02.2009 01:50:32 | |
---|
Joo, ei uusin toiminu kyllä yhtään. Seuraavaa odotellessa. "Lutka on semmonen, joka leviää kysymättä" |
ekikoo 07.02.2009 11:38:26 | |
---|
Huonoa vointia aiheuttaa tuo Nostalgia Chick, tulee mieleen sellainen järjettömän kouluttautunut pätijä joka on tietävinään kaiken tarinastruktuurista ynnä muista (käsi)kirjoittamiseen liittyvistä seikoista, ja sepittää 1:1 sitä proffan stooria jonka kuuli jollain luennolla! Kele! All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
Jop1 07.02.2009 12:01:26 (muokattu 07.02.2009 12:20:38) | |
---|
Huonoa vointia aiheuttaa tuo Nostalgia Chick, tulee mieleen sellainen järjettömän kouluttautunut pätijä joka on tietävinään kaiken tarinastruktuurista ynnä muista (käsi)kirjoittamiseen liittyvistä seikoista, ja sepittää 1:1 sitä proffan stooria jonka kuuli jollain luennolla! Kele! Ei kyllä toimi oikein. JOtenkin kauhean epäaito ja tuntuu vitsit hirveän väkisin väännetyiltä. Sama tuossa Nostalgia Criticissa kun aina sen pyssyn kanssa riehuu. Jotenkin kovin vaivaantunut olo tulee aina. E: Ja mitähän tuo edes valittaa tuosta leffasta. Sehän oli hyvä. Se pääpahis vasta oli jotain. Kunnon Badass. jos korollalla ajjaa kolomeasattaa sääh ja suppari tippuu hele vetti irti, ni se ossuu yheksääsattaa lukio hinttejä ohtaan.
kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! - Pelsi |
dipshit 07.02.2009 14:18:45 (muokattu 07.02.2009 14:18:54) | |
---|
Ei jumalauta, oli pakko katsoa tuo uusin jakso kun jopa NC-fanit haukkuvat sitä. Oli kyllä aivan järjettömän nolo :D Ensinnäkin, toi leffahan oli aivan vitun hyvä (en oo varmaan yli kymmeneen vuoteen nähny tuota leffaa mutta muistin joka kohtauksen) ja toiseksi, MIKÄ VITUN Nostalgia Chick. Onko typerämpää ideaa ikinä nähty? :D Näytti kyllä niin teennäiseltä ja typerältä ton muijan "näyttely", meinaa revetä joka toisessa kohtauksessa ja sen keuhkoaminen oli erittäin vaivaannuttavaa katsottavaa. Tuon rinnalla jopa Nostalgia Critic vaikutti siedettävältä näyttelijältä. "Music is there when words fail us" |
Meadow 07.02.2009 14:45:38 | |
---|
Ilmeisesti tuolla yritettiin saada näkyvyyttä Nostalgia Chickille, jonka videoita en ole koskaan kestänyt katsoa loppuun. Todella kuivaa tavaraa ja vitsit äärimmäisen surkeita. Niin, ja Ferngully on oikeasti hyvä leffa. |