joravuo 03.11.2008 22:02:11 (muokattu 03.11.2008 23:23:04) | |
---|
And the Angel said it to me: "These are the cries of the Carrots." |
taskumatti 24.11.2008 14:06:03 (muokattu 27.11.2008 18:10:43) | |
---|
Mä suosittelisin ottamaan td-9 paremman hintalaatusuhteen takia. Ja vielä td-9k. Noi verkkokalvo tomit on ihan turhat. Ja reunat liian korkeat ja tomit pienet (vaikea osua siihen keskelle, ellei pane kannuja aivan vinoon).. Molemmilla olen soitellu (td-9k ja td-9ks) ja samat elementit niissä kumitomeissa muuten on. Hintaa vaan melko reilusti vähemmän (osta hyvät kuulokkeet niillä rahoilla joka jää yli). Ja sitten taas td-12. Kokeilin sitä joskus kaverin luona, eikä meinannu saada sitten siitä aivosta säätöjä ei sitten millään. Jotenkin aivan saatanan monimutkainen vehje se. Ikuinen aloittelija |
Sagitta78 31.12.2008 12:27:06 | |
---|
TD-9 suosittelen itsekkin. Mulla ollut reilu 6 kk sellaset kotona. Helpot käyttää ja monipuoliset. Mitä verkkokalvoihin tulee, niin pakko sanoa et on ne mukavammat soittaa, kun ei jatkuva kovaääninen kopse kuulu ympäri taloa sekä soittotuntuma on lähempänä aitoja kannuja. Jos se hintaero on tosiaan toi 800e niin sillä saat sen paremman basaripädin ja lisä cymbalin helposti ostettua tohon settiin. itse maksoin niistä aikanaan yhteensä alta 400 euroa. Toi mds-9 räkki on hyvä. Helppo säätää. Erona 12 räkkiin taitaa olla vain se että saa 12 piuhat piiloon. Sekään ei ole 9 telineessä ongelma, sillä td-9 piuhat on kaikki samassa vyyhdissä, ja määrämittaisia. |
Perkeleus 02.01.2009 11:23:42 | |
---|
Multa ääni menee TD-12 setille. Itse pohdin samaa muutama kuukausi sitten ja päädyin TD-12. Hintaeroon ei voi olla laskematta _huomattavasti_ parempaa td-12-moduulia. Voi olla ensituntumalta hankalampi, koska namiskoita on paljon enemmän. Sitten kun olet tutustunut ja tottunut, niin monipuolisemmat kontrollit ovat vain iso plussa! Itse kokeilin molempia settejä ennen ostoa ja mielestäni td-12 tuntui jo silloin paljon paremmalta. Miksi ostaa jo valmiiksi vajaa setti, kun kertainvestoinnilla saat paljon valmiimman setin? Jos setti tulee kerrostaloon, niin kumipadit kannattaa unohtaa samantien. |
Vallu-Veke 02.01.2009 11:49:23 | |
---|
Mieti sitä täälläkin usein mainittua vaihtoehtoa: Osta käytetyt akustiset tai vaikka PEARL RHYTHM TRAVELLER, about 500e. Siihen vaikkapa triggerisetti, verkkokalvosarja, haluamasi aivo rahatilanteen mukaan ja parit sähköpellit. Tulee kerralla mahevammat systeemit ja toimii akustisenakin, kun vaihtaa normikalvot,.... Veikkaisin, että n. 1500 e menisi tähän. |
varmaan menee samaan ketjuun hyvin, eli kysyisin että käykö td12 moduli td9 räkkiin ilman kummempia modailuja? pitäisi räkki ostaa ja hintaeroa noilla räkeillä kuitenkin se 140e. jos td9:n räkkiin se hyvin asettuu, niin semmoinen tilaukseen. In which I think I'm not that confident
A tiny hope that burns into my breath
A bitter smile delights me at the end |