Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Meikit
1 2 3 4 5 6
aQuak
19.02.2004 00:52:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä mieltä olette meikeistä miehillä?
Itse tykkään ainakin käyttää kajalia(mitenhän se kirjoitetaan).
 
Nimismies
19.02.2004 07:50:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos sopii jollekin niin ok. Itse en käytä.
 
"Karkasin Nimismiehen kyydistä sivutuuliherkkyyden sillalla vallitessa." - Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme
Hede
19.02.2004 10:23:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sopiihan se joillekin, mutta oman lähipiirini miesten meikkienkäytöstä on jäänyt lähinnä traumoja. "Hei jätkä, ootsä saanu turpaan..."
 
Mirrinsane
19.02.2004 10:36:43
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yhden tuttavapiiriini kuuluvan yhtyeen laulaja(se samainen, joka käyttää naisten vaatteita ja näyttää niissä helevetin hyvältä) myös meikkaa. Täytyy sanoa, että kyseessä on oikein kaunis poika.
mies + siistit meikit = kuola valuu
 
c'mon baby light my fire
-memmu-
19.02.2004 10:39:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ei mitään meikattuja miehiä vastaan.
 
tai se vähän riippuu, jos jätkä käyttää vaaleanpunaista luomiväriä ym. niin se on jo vähän eri juttu.
 
elämä on sukupuoliteitse tarttuva ja sataprosenttisesti kuolemaan johtava tauti...
oliivi
19.02.2004 10:59:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ei mitään meikattuja miehiä vastaan.
 
tai se vähän riippuu, jos jätkä käyttää vaaleanpunaista luomiväriä ym. niin se on jo vähän eri juttu.

 
No höh. Tunnen ainakin yhden miehen, joka käyttää vaaleanpunaista(kin) luomiväriä. Ja aina hän on yhtä syötävän suloinen *aww..*
 
Kanalintu feat. Turkiseläin
Stain
19.02.2004 11:45:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ei mitään meikattuja miehiä vastaan.
 
tai se vähän riippuu, jos jätkä käyttää vaaleanpunaista luomiväriä ym. niin se on jo vähän eri juttu.

 
Heh, käytin vaaleanpunaista luomiväriä ja mustaa kajalia penkkareissa. Minusta ne näytti ihan kivalta. Ei ole kuitenkaan minun juttuni tuo meikkaaminen, ehkä sitten joskus keikoilla voisi säväyttää.
 
Planned a show Treasoned my roots Ice cream snow See you in June
Vanalkar
19.02.2004 12:05:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muutaman kerran olen mielenkiinnosta kynteni lakannut. Jos sitä voidaan meikkaamiseksi kutsua.
 
Oppi Fjellet
Mirrinsane
19.02.2004 13:04:34
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hah, ei kynsilakka ole meikkiä.
 
c'mon baby light my fire
ltg
19.02.2004 13:50:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joskus olen kajalia laittanut ihan mielenkiinnosta. Ei se minulle oikein sovi, ellei sitten jonkun meikkauksen taitavan henkilön laittamana.
 
Mä olen kerran käynyt metsässä. Siellä oli pirusti puita.
hanuristi
19.02.2004 14:34:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ei mitään vikaa mielestäni.
 
"Ja sä voit painua vittuun!Tossa on ovi,sä tiedät myös että sen takana on ulko-ovi.Sitä vastapäätä on taka-ovi ja sen vieressä on väli-ovi.Väliovesta sisään ja vasemmalle ni siinä on vessan ovi!"
Cutter
19.02.2004 15:31:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tykkään tästä ilmiöstä kovasti. Tosin ei kyllä kaikille sovi. Se sopii sellaseen tietynlaiseen rokkari/hevi- tyyliin.. Et ei ehkä millekkään bisnesmiehelle kuitenkaan sovi..
 
"Jos sinulla on jotain sanottavaa, sano se. Jos ei, älä vaan sitä sano."
hörhö
19.02.2004 16:08:04
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikki sanovat mulle, että minun täytyisi käyttää kajaalia, mutta se on oikeasti maailman ärsyttävin asia. Sen verran usein olen lavameikkienkin kanssa tuskaillut, ettei hermot kestäisi arkikäyttöön ottaa.
 
"Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara
noir
19.02.2004 16:22:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Riippuu hieman tavasta ja tilanteesta, miten ajattelen. Janne Tulkkia tulee kutsuttua huulipunapojaksi, sattuneesta syystä. Alice Cooperia taas tulee sanottua puolestaan tyylikkääksi, mikä todistaa tavan ja tilanteen merkitystä.
 
Mä haluun sua - sulta ei kysytä.
Dunga
19.02.2004 16:26:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikäs siinä, toisille sopii, tosille ei.
 
"I'm not normally a religious man, but if you're up there, save me, Superman!" --Homer Simpson--
Aerodactev
19.02.2004 17:38:22 (muokattu 19.02.2004 17:38:35)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Teatterityön kautta tutustuin kajaalin käytön saloihin. Aika hyvin korostaa silmiä, kun ei laita liikaa. Vittumaista pestä pois. En välttämättä ainakaan ihan heti rupeaisi normaalisti käyttämään.
 
ANDREY BOLSHAKOV - MACTEP OF CXPED!!!
Tsekkaa myös Kissapuhelin
Alttoviulisti
19.02.2004 20:30:52
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No joillekkin se todella sopii, mut on nähny semmosiakin joille se on tosi tökerön näkönen.
 
Jani The Rock
19.02.2004 21:01:04
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hehee, herää muistoja mieleen noista "Andy McCoy-lookalike"-ajoista. Kävelin (noo, horjuin) täydet glam-releet päällä ja kajalit poskilla valuen halki öisen Porin kauppatorin suuntanani taksitolppa. No äkkiä edessäni oli jääkaappipakastimen kokoinen äijä, joka alkoi tentata että "ooksää joku homo vai ku sullon meikkii"? Minä siihen että " haeksää seuraa vai"? Ei hakenut... mutta eipä tullut kuonoonkaan, ihme kyllä.
 
Mutta vaikka olen aikoinani itsekin meikkaukseen syyllistynyt, niin nykyinen kantani on erittäin kielteinen. Koskien sekä mies- että myös naispuolisia. Go natural!
 
Rough and tough and plenty mean.
Da Make
19.02.2004 21:05:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...jääkaappipakastimen kokoinen äijä...
 
Oliko iso vai peini jääkaappi?
 
Cräx, Change, Ötöm!?
Pallisti
19.02.2004 21:07:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laitoin kerran peitepuikkoa nenääni, kun siinä oli todella iso finni. En ole sen koomin käyttänyt mitään meikkejä. Arkikäytössä meikit eivät sovi miehille IMHO.
 
We fucked our friends´ moms and they were fuckin´ horny as hell and loved it! www.collarbone.tk
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «