Aihe: Presarimikeistä
1
UncleFester
08.01.2009 17:32:02
Viime aikoina huvikseni harkinnut mikin vaihtoa omaan Highway One-sarjan Presariin. Saundiin en ole tyytymätön, eli ihan ajattelin vaihtelun vuoksi harkita tätä.

Minkäslainen Presarimikki sopii tuollaiseen perinteiseen rokkailuun? Mitään hifimikkiä en kaipaa. Huminasaundia en kaipaile, enkä myöskään liikakirkkautta ja treblekkyyttä. Potkua ja murakkuutta saapi olla :) Löytyykös teidän kokemusten mukaan tuohon kuvaukseen sopivaa mikkiä? Ja passiivia pitäis olla.

Tarviikos noissa elektroniikkapuolella miettiä sen kummempia jos korvaa passiivimikin passiivisella? Törkykalliiseen mikkiin ei ole varaa ja torilta bongasin vain tällaista pikasilmäyksellä:

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=288454
Rock'n'roll ain't no riddle, man
Prak
08.01.2009 18:39:15 (muokattu 08.01.2009 18:40:19)

Vähän mielipidejuttuja nuo soundikuvailutkin mikeissä. Tota mun Kent Armstrongia tosiaa kuvattiin Millbrookin kuvaukses "hot, vintage" mutta oman kokemuksen perusteella soundi on semmone aika muhkea, ehkä enempi sinne bassopuolelle painottunut. Dunkkanin SSPB-3 voisi olla myös ihan tukevasoundinen kalu, itse en ole moista kyllä testaillut. T-kaupan kuvauksen perusteella soundi sisältää paljon kaikkea; tiedä sitten miltä kuulostaa. :)

Niin ja elektroniikkapuolessa ei noissa passiivisissa ole mitään sen erikoisempaa, mikin piuhat vaan edellisen tilalle ja seo siinä.
On se.
UncleFester
08.01.2009 19:37:47
Okkej, täytyypä tsekkailla kimppatilaus, melkein unohdin koko asian... Jazzarissani on Teslan mikit ja niihin olen kyllä tyytyväinen. Vois presarissakin toimia.
UncleFester
08.01.2009 19:50:20 (muokattu 08.01.2009 22:22:07)
Vähän mielipidejuttuja nuo soundikuvailutkin mikeissä. Tota mun Kent Armstrongia tosiaa kuvattiin Millbrookin kuvaukses "hot, vintage" mutta oman kokemuksen perusteella soundi on semmone aika muhkea, ehkä enempi sinne bassopuolelle painottunut. Dunkkanin SSPB-3 voisi olla myös ihan tukevasoundinen kalu, itse en ole moista kyllä testaillut. T-kaupan kuvauksen perusteella soundi sisältää paljon kaikkea; tiedä sitten miltä kuulostaa. :)

Täytyy katsoa ehtiikö mukaan kimppatilaukseen. Jos menee puihin niin täytyy sitten palata astialle ja kattella tuota Armstrongiakin sillä silmällä.

E: Noniin, kimppatilaukseen osallistuin kun löytyi hienot samplet Teslatekin sivuilta :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)