rrl3 26.07.2006 08:08:42 | |
---|
mulla olis jim reed les paul jossa kent armstrong P90 mikit ajattelin vaihtaa ne humppareihin.mitkähän kaksikelaiset kävisi tohon kitaraan parhaiten?mulla on aika vähän kokemusta kaksikeleisista.eli ilman isompia rungon muutoksia uudet mikit.neuvoja otetaan vastaan kiitoksen kera. |
tommiot 26.07.2006 08:25:10 | |
---|
Onkohan noi minihumbuckerit samaa kokoa kuin p90? DiMarziolta löytyy ainakin P90-kokoisia humppareita, mm. Super Distortion P90. |
benny 26.07.2006 08:43:28 | |
---|
Suosittelen DP154:tä DiMarziolta. DLX Plus vai mikäs se nimi olikaan. Itselläni on sellainen ja se kyllä potkii pakaroille niin että läiske käy. Ja on muuten sopivan kuumaki ;) shitfuck inc. |
SURf 26.07.2006 08:50:24 | |
---|
mulla olis jim reed les paul jossa kent armstrong P90 mikit ajattelin vaihtaa ne humppareihin.mitkähän kaksikelaiset kävisi tohon kitaraan parhaiten?mulla on aika vähän kokemusta kaksikeleisista.eli ilman isompia rungon muutoksia uudet mikit.neuvoja otetaan vastaan kiitoksen kera. Tere DiMarziolta löytyy aika monta eri vaihtoehtoa jotka sopivat tuohon ilman jyrsintöjä. www.dimarzio.comja sieltä pickups ja soap bar. Miten haluat soundia muuttaa nykyisestä? Mitäs muuten olet pitänyt kepistä? ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
rrl3 26.07.2006 09:16:38 | |
---|
jaa.... jim reed lp on mulle ainakin ollut hyvä ratkaisu ja liene aika harvinainen täällä suomen maassa.mikki politiikka vaan hämää kun en tiedä noista armstrongin P90 mikeistä juuri mitään.kai ne on yksikelaiset.......? |
rrl3 26.07.2006 09:23:22 | |
---|
nyt meni vasta jakeluun et kuka on surf,että terve vaan. entäs tele? onko toiminut?ja kiitos noista tiedoista.ei sulla olis myynnissä mikkejä. |
SURf 26.07.2006 09:35:51 | |
---|
nyt meni vasta jakeluun et kuka on surf,että terve vaan. entäs tele? onko toiminut?ja kiitos noista tiedoista.ei sulla olis myynnissä mikkejä. Tele on toiminut, antaa juuri sen mitä hainkin. Rääkyy mukavasti... Mikkejä mulla ei ole, olen itselleni katsellut jo vähän aikaa noita Bareknuckle-mikkejä mutta ovat törkyisen hintaisia. Taitaa silti joutua koemielessä jonkun setin tilaamaan niitä. Haluaisitko muokata tukevampaan suuntaan tuota Lespan soundia vai ihan vaan kokeilla jotain toisenlaista? ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
rrl3 26.07.2006 09:41:39 | |
---|
Tele on toiminut, antaa juuri sen mitä hainkin. Rääkyy mukavasti... Mikkejä mulla ei ole, olen itselleni katsellut jo vähän aikaa noita Bareknuckle-mikkejä mutta ovat törkyisen hintaisia. Taitaa silti joutua koemielessä jonkun setin tilaamaan niitä. Haluaisitko muokata tukevampaan suuntaan tuota Lespan soundia vai ihan vaan kokeilla jotain toisenlaista? pitäs saada juuri sitä tukevuutta ton lespan saundiin. |
fox 26.07.2006 11:05:12 | |
---|
pitäs saada juuri sitä tukevuutta ton lespan saundiin. Laitat DLX Plusat siihen..;) |
benny 26.07.2006 12:30:16 | |
---|
Laitat DLX Plusat siihen..;) Niinhän mä sanoin heti ketjun alussa. shitfuck inc. |
fox 26.07.2006 12:33:37 | |
---|
Niinhän mä sanoin heti ketjun alussa. Niinhän sanoit, ja annoin tukea. ;) |
monotone 26.07.2006 12:38:03 | |
---|
Mulla oli yks skitta, jossa oli juuri nuo KA P90't ja musta ne oli kyllä oikein hyvät. Mitä ny hurisi pikkasen... All I ask from anyone is that they ask nothing from me. |
rrl3 27.07.2006 19:40:13 | |
---|
mulla on 60w carvin putkivahvari johon meinasin lisä kaapin yhdistää. mikähän mahtais olla siihen käypänen kaappi?kaverilla olisi music manin 212 jossa myös alapää asetukset. kaappi on jo 20 vuotta ainakin vanha.mitähän tollasen lisäkaapin arvo on tänäpäivänä. |
Morjes, Asensin Epiphonen Firebirdiin DiMarzino P-90 Super Distortionin (jep, piti jyrsiä). Tää nyt on varmaan aika perusnolo kysymys, mut minkäs teet kun ei osaa: Ei tullutkaan kaivattua ulostulon nousua verrattuna Epin omaan paskaan tallamikkiin. Kolvasin mikin kyllä DiMarzion ohjeiden mukaan "standard humbucker wiring" ja mikki on sopivalla etäisyydellä kielistä (n.1 cm). Kolvausohjeissa oli kyllä vielä jonkinlainen "boost"-vaihtoehto, mutta siihen olisi pitänyt säätää mikin jumppereiden(?) kanssa. En löytänyt. Voikohan näin surkea output näinkin kuumasta mikistä johtua pelkästään epiphonen omista potikoista? Apua viisaat. |
fox 08.01.2009 11:34:39 | |
---|
mikki on sopivalla etäisyydellä kielistä (n.1 cm). . Koitapa ihan ensihätään vähän likemmäs kieliä sitä mikkiä.. Ei ne Epin potikat sen kummempia ole kuin muitten sillä kulmilla tehtyjen soittimien.. (LTD, Ibanez ja monet muut) |