Aihe: Children of Bodom
1 2 3 4 57 8 9 10 11173 174 175 176 177
Salaliitto
06.01.2009 14:13:35
Metallimusiikki alkaa kiinnostamaan usein siinä 12 vuoden iässä tai myöhemmin niin parempihan se on sitten ajoissa aloittaa keikkailukin kuin että joutuis odottamaan että ikää on tarpeeksi, eikö ?

OMFGLOLWTFORLY? Kyllä?
Satiainen
06.01.2009 15:09:07 (muokattu 06.01.2009 15:13:44)
Just 12 vuotiaana kuulin needled 24/7 ja olin välittömästi bodomfani. Ei nyt tällä hetkellä sitä eniten tuu kuunneltua, mutta yhtä hyvä bändi se kuitenkin on. Eikä yhtään haittais jos ilmestyisivät taas tuskaan.

E: Piti muuten sanoo myös sekin, että bändiä kuunnelleista olen tavannut lähinnä kahdenlaisia: Ne jotka pitävät bändistä eivätkä ala 16-17 vuotiaana mollaamaan bändiä löydettyään muita yhtyeitä, ja ne jotka sitten yhtäkkiä sanovat "Vittu se on pelkkää paskaa tilutusta" tajuttuaan että on muitakin bändejä joissa osaataan sweepata.
"Life sucks and then you fucking die!" -Ozzy Osbourne
-J.-
06.01.2009 15:11:04
Just 12 vuotiaana kuulin needled 24/7 ja olin välittömästi bodomfani. Ei nyt tällä hetkellä sitä eniten tuu kuunneltua, mutta yhtä hyvä bändi se kuitenkin on. Eikä yhtään haittais jos ilmestyisivät taas tuskaan.

Sama.

Virhe! Tyhjä, tyhmä, mitään tekemätön tai liian lyhyt kirjoitus!
Vierii kyynel, vierii toinen, vierii silmistä vesi veden jälkeen. Kotiteollisuus - Tuonelan Koivut.
Krokkelis
07.01.2009 04:09:44
Bodomi oli hyvää Follow the Reaperiin saakka. Hate crew deathroll oli ihan jees, mutta sanoisin että sillon kun kuoppala bändin jätti, bodom lähti laskukierteeseen silmissäni. En todellakaan väitä että latvala on syypää, tai mitään sellaista, mutta joku siinä oli. Ei ole sen jälkee tullu oikeesti omeperäistä ja hyvää buudumia. Hatebreeder käy välillä soittimessa, muut levyt on jääny pölyttymään, aika lailla syystäkin.
StoRBa
07.01.2009 15:38:43

Bodomi oli hyvää Follow the Reaperiin saakka. Hate crew deathroll oli ihan jees, mutta sanoisin että sillon kun kuoppala bändin jätti, bodom lähti laskukierteeseen silmissäni. En todellakaan väitä että latvala on syypää, tai mitään sellaista, mutta joku siinä oli. Ei ole sen jälkee tullu oikeesti omeperäistä ja hyvää buudumia. Hatebreeder käy välillä soittimessa, muut levyt on jääny pölyttymään, aika lailla syystäkin.

Itseasiassa kun jälkeenpäin kuuntelee niin TLS-Ep oli ihan hyvä veto, mutta AYDY ei ollut enää kauhean tasokas esitys.
Kuuntele kun soitan!
Roso
07.01.2009 20:28:00
Hmph meitäkin löytyy moneen junaan. Olin jo aikaisemminkin kuullut bodomia, mutta vasta AYDY levy sai minut hankkimaan heidän levyjään.
Kuitenkin myöhemmin kuunneltuani enemmän heidän tuotantoa joudun myös olemaan samaa mieltä useimpien ihmisten kanssa. Vanhat levyt ne vaan jyrää uusia. Vaikkakin AYDY on minun suosikkilistalla heti toisena. Ykkösenä varmaankin FTW tai Hatebreeder.

Varsinkin tämä uusi levy on jo aikamoista kuraa. En tiedä vielä ketään joka oikeasti olisi innostunut koko levystä. Kuuntelin kyllä kaikki biisit ns. puhki, mutta yhtään suosikkia sieltä ei muodostunut, jota palaisin aina aika ajoin kuuntelemaan. Biiseistä vaan oli kaikki kuultu jo heti toisella kuuntelukerralla.
Kulta - Lutka
panche
07.01.2009 21:56:36
Mitä Kuoppala touhuilee nykyään?
Diego
07.01.2009 22:10:18

Liekö vielä soittelee siinä Timo Rautiaisen bändissä? Ja eikös mies duunaile jotain opetushommiakin.
"Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir @ Suomi24.fi
ballfish
07.01.2009 22:10:34 (muokattu 07.01.2009 22:12:25)

Jonkun musanettiläisen kitaraopettaja se ainakin oli.

E:Hidas ku mikä
E2: Eihän se rautiasen kaa oo soitellu vähään aikaan.
Wikipedia täydentää

Nykyään Kuoppala toimii musiikinopettajana musiikkikoulu Taukossa, Espoossa. Hän soitti myös Timo Rautiaisen yhtyeessä vuonna 2006.
"Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek
-J.-
08.01.2009 20:43:58

Täytyypi kaverilta kysyä... Kummisetä. :D
Vierii kyynel, vierii toinen, vierii silmistä vesi veden jälkeen. Kotiteollisuus - Tuonelan Koivut.
Painajaismainen
08.01.2009 21:28:42
Täytyypi kaverilta kysyä... Kummisetä. :D

Et oo koettanu pummailla paria kitaraa?
"Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka "Ei saakeli näitä sooloja. Jos joku olisi harrastuksen alkuvaiheissa näyttäny kuvan ysäri-Hetfieldistä ja sanonu, että komppaaja ei vonkaa, kaikki olisi toisin." - GRG40
-J.-
08.01.2009 23:17:29
Et oo koettanu pummailla paria kitaraa?

Ei oo mieleen tullu. :D
Jounzuh
15.01.2009 19:51:38
Nykyään Kuoppala toimii musiikinopettajana musiikkikoulu Taukossa, Espoossa.

Joo mun ope se ei oo mutta on ollu meillä kyllä sijaisena muutaman kerran.
Räkkipeli
15.01.2009 19:58:00 (muokattu 15.01.2009 19:58:31)
http://www.youtube.com/watch?v=4yWEXvx1rEI

Suomenkielinen haastattelu COBin kulta-ajoilta.

Puhuvat myös heidän ala-ikäisistä faneista jotka tuntuvat ärsyttävän nykyään niin monia.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Peltsi88
10.02.2009 01:04:17
Jos joku kaipailee lippua tonne rytmikorjaamon keikalle, mulla on yks myynnissä torilla. Tsekit out!
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
-J.-
10.02.2009 01:12:29
http://www.youtube.com/watch?v=4yWEXvx1rEI

Suomenkielinen haastattelu COBin kulta-ajoilta.

Puhuvat myös heidän ala-ikäisistä faneista jotka tuntuvat ärsyttävän nykyään niin monia.

Asia tekstiä. Jätkät tajuu mistä on kyse. Aivan oikein. Vaan joillekkin hevi on K-18 hommaa.. voi näitä.
-We all are blind, to the running of time. Sentenced - Brief Is The Light
Punisher
10.02.2009 01:50:11

Asia tekstiä. Jätkät tajuu mistä on kyse. Aivan oikein. Vaan joillekkin hevi on K-18 hommaa.. voi näitä.

Tekisi mieleni ruveta oikein provosoimaan, mutta täytyy rehellisyyden ja kohtuudenmukaisuuden yhteisvaikutuksena todeta diplomaattisesti, että kyllä se vähän korpeaa kun pitää joka tuutista kuunnella tätä penskoille massatuotantonta tehtävää "heviä". En nimeä bändejä, ja tässä threadissa avautumiseni on puhdasta sattumaa (siteeraamani kommentti sattui löytymään tästä ketjusta) joten linjavetoja tämän bändin ja lausahdukseni välille ei kannata turhaan vedellä. Sanottakoon nyt herneitä nuuskaaville vielä lieventäväksi asianhaaraksi, että "Hatebreeder" sekä etenkin "Hate Crew Deathroll" ovat molemmat mielestäni vieläkin pahuksen kovia kiekkoja.

Minua ei vituta tuo K18-vertaus, mutta se minua vituttaa, että raskasmetallien mainstream-etulinja (päätukikohtanaan jenkkilä) on aika lailla viimeisen viiden vuoden aikana suoltanut liki poikkeuksetta täyttä paskaa, ja tämä kammottava kertakäyttöroska tuntuu vetoavan juuri tähän 10-16-vuotiaaseen nuorisoon. Siinä ei ole mitään vikaa sinänsä, bändikaverini kuunteli aikanaan Napalm Deathia 10-vuotiaana (vuonna 1989) ja sitä rataa, mutta siinä että tehdään tuote tietylle kohderyhmälle on aika karmeaa kuultavaa (vrt. Five Finger Death Punch - hengettömän "modernin thrashin" sanansaattaja) ja mielestäni se sotii helposti lähes minkä tahansa metallin subgenren ideologisia peruspilareita vastaan. Rajoja saa ja pitää venyttää, mutta miksi ne pitää avata koko kansalle? Mitä kapinallista siinä enää on? Metallikenttä on muutamien vuosien päästä yhtä elinvoimainen. Sahatkaa vain omaa jalkaanne, metallimusiikista on parin vuoden päästä vain tuhkat jäljellä kun jengi ryhtyy löytämään uudet tunnelmat Masonnan materiaalista (pakollinen linkki: _http://www.myspace.com/masonna ) Tosin eihän siinäkään mitään vikaa ole, aika aikaa kutakin. Ehkä nämä bileet on jo nähty :)

Tuleva Äärikonservatiiviksi tituleerattu on puhunut.
"There is no need for torture: hell is other people." - Jean-Paul Sartre (No Exit, 1944)
Peltsi88
28.02.2009 22:50:31
En nyt tiedä kuuluuko tämä tänne, mutta laitan ny kumminki. Tuli tuossa YouTubea selattua (kyllä, helvetin tylsä lauantai) ja löytyi tällainen kiinnostava video. Vähän erilaista Laihon soittoa.

http://www.youtube.com/watch?v=h700MpL4Ups
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. "Oon ihan hiton lahjakas" -Jucciz
Sam Hotman
28.02.2009 23:04:30 (muokattu 28.02.2009 23:14:00)
Jounzuh: Joo mun ope se ei oo mutta on ollu meillä kyllä sijaisena muutaman kerran.

Sama homma mullakin. Kerran hänen kyydillään jonnekin soittojuttuun mennyt. Autossa kuunnelttiin Testamenttia ja juteltiin niitä näitä :D

E. Kylläpäs Laiholta lentää vittua tossa haastattelussa :D
Joulunviettosi? ''Ostan ihan helvetisti lahjoja, käytän jenkkimaasturia tyhjäkäynnillä koko yön, lähetän arfikan köyhille kersoille jääpalamuotteja ja koskettelen itseäni joulukirkossa.'' - Jawski
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)