baron 18.12.2008 20:36:36 | |
---|
Uskoakseni paska ja hiki haisee sekä monenlaisten hajusteiden miksaus. Tä? Siellähän on hienoja ihmisiä, ei niillä! |
walttoni 18.12.2008 20:41:32 | |
---|
Tä? Siellähän on hienoja ihmisiä, ei niillä! Jotkut olevinaan niin hienoja, että ne ei varmaan käy edes vessassa. Kaikista en usko ainakaan. COVS2. |
Ukko 18.12.2008 21:15:00 | |
---|
Jotkut olevinaan niin hienoja, että ne ei varmaan käy edes vessassa. Kaikista en usko ainakaan. Käy ne pesemässä kätensä. Tiedän sen koska olen itsekin huo.... siis hieno ihminen. COVS jäsen nro 6 |
walttoni 18.12.2008 21:16:34 | |
---|
Käy ne pesemässä kätensä. Tiedän sen koska olen itsekin huo.... siis hieno ihminen. Parhaat puuteroivat nenänsä. COVS2. |
Qsine 18.12.2008 21:40:57 | |
---|
Soittokunnassa eräs rumpaleistamme kehui pressanlinnankeikan (ei linnanjuhlat) jälkimainingeissa linnan lavatööritilojen huomattavan tilavuuden sekä interiöörin suomia erittäin suotuisia masturbointimahdollisuuksia. (Tosi tarina, sanavalinnat allekirjoittaneen) "Ensi kuun alussa minä lähden Puolaan, ja jään sinne, siksi aikaa kun asiat sitä vaativat". |
tope2 23.12.2008 18:45:55 | |
---|
Vetikö parempimattila komiasti taas? Hauska nimitys toi "parempimattila", oon ton ennenkin kuullu. Mä oon sit aika todennäkösesti se kehnompimattila?? heh. ;) eipä sen puoleen, ihan harrastelumielessä soittohommiin suhtautunutkin. Toisin ku velipoika, kaikki kunnia hänelle. On mullakin silti omat vahvuuteni. |
walttoni 23.12.2008 19:23:48 | |
---|
Hauska nimitys toi "parempimattila", oon ton ennenkin kuullu. Mä oon sit aika todennäkösesti se kehnompimattila?? heh. ;) eipä sen puoleen, ihan harrastelumielessä soittohommiin suhtautunutkin. Toisin ku velipoika, kaikki kunnia hänelle. On mullakin silti omat vahvuuteni. Niin on, hyväksi havaittu. Meillä oli Oulussa kalliimpi ja halvempi Jalonen. Kari ja Hannu. COVS2. |
KoskPaavo 23.12.2008 20:04:28 | |
---|
Hoh, mun vakilaivassa oli Tynkkysen veljekset, toinen oli kapteeni toinen oli kansimies ,se " tyhmempi Tynkkynen", .. karua. " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
Tankero 23.12.2008 22:00:32 | |
---|
Niin on, hyväksi havaittu. Meillä oli Oulussa kalliimpi ja halvempi Jalonen. Kari ja Hannu. Halvempi pääsi vihdoinkin sitä ikeestä, kun muutti muualle. Humppajyrä |
half 24.12.2008 20:26:35 | |
---|
Meitä oli intissä Rauk:ssa kaksi Aaltosta. Sitä toista henkilökunta kutsui juopommaksi Aaltoseksi. COVS jäsen N:o 5 |
Neljä Ruuvia 24.12.2008 23:48:00 | |
---|
Halvempi pääsi vihdoinkin sitä ikeestä, kun muutti muualle. Onko tässä kyseessä ainoa tuntemani syntikka eli ihmekitarafani, kaveri nimeltään Kölli? |
Tankero 25.12.2008 00:00:27 | |
---|
Onko tässä kyseessä ainoa tuntemani syntikka eli ihmekitarafani, kaveri nimeltään Kölli? No ei vissiin. Kato Walttonin kommenttia, mitä kommentoin. Humppajyrä |
walttoni 25.12.2008 00:17:35 | |
---|
Onko tässä kyseessä ainoa tuntemani syntikka eli ihmekitarafani, kaveri nimeltään Kölli? Kölli on niiden veli, Ylläksen jeesukseksi itsensä nimittänyt kokki. COVS2. |
Tankero 26.12.2008 19:35:14 | |
---|
Kölli on niiden veli, Ylläksen jeesukseksi itsensä nimittänyt kokki. Vaatimattomuus on aina ollut hyveensä. Humppajyrä |
Martso 04.01.2009 17:16:22 | |
---|
Hauska nimitys toi "parempimattila", oon ton ennenkin kuullu. Mä oon sit aika todennäkösesti se kehnompimattila?? heh. ;) eipä sen puoleen, ihan harrastelumielessä soittohommiin suhtautunutkin. Toisin ku velipoika, kaikki kunnia hänelle. On mullakin silti omat vahvuuteni. Sori, en ollu pahalla liikenteessä. Minusta tuo oli vaan niin hauska termi, että oli pakko käyttää. Olin käsittäny, että olet sinut tuon termin kanssa ja lähinnä sen takia uskalsin laittaa painoon. Voit lyödä, kun nähdään tai sitte tarjoan bissen. |
jakeni 04.01.2009 17:37:40 | |
---|
Hauska nimitys toi "parempimattila", oon ton ennenkin kuullu. Mä oon sit aika todennäkösesti se kehnompimattila?? heh. ;) eipä sen puoleen, ihan harrastelumielessä soittohommiin suhtautunutkin. Toisin ku velipoika, kaikki kunnia hänelle. On mullakin silti omat vahvuuteni. Minähän sitä olen viljellyt,kuulin sen jostain.... Topen tunnen ja tiedän että hän huumorimiehenä naureskelee ja on jopa ylpeä sijoituksestaan? Ja tottahan tuo asia on! t. Sikaniska Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi)
Milloin syödään? (Topi) |
tope2 07.01.2009 13:45:00 | |
---|
Sori, en ollu pahalla liikenteessä. Minusta tuo oli vaan niin hauska termi, että oli pakko käyttää. Olin käsittäny, että olet sinut tuon termin kanssa ja lähinnä sen takia uskalsin laittaa painoon. Voit lyödä, kun nähdään tai sitte tarjoan bissen. Joo lepo vaan... ;) mun mielestä ihmisen kuuluukin tietyllä tavalla osata suhtautua toisinaan itseensä ei-niin-vakavasti. Eihän me mitään ihmeidentekijöitä olla. Jokaisella on vahvuutensa ja heikkoutensa. |
Joo lepo vaan... ;) mun mielestä ihmisen kuuluukin tietyllä tavalla osata suhtautua toisinaan itseensä ei-niin-vakavasti. Eihän me mitään ihmeidentekijöitä olla. Jokaisella on vahvuutensa ja heikkoutensa. Ja sun oli? Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7. |
tope2 12.01.2009 14:48:05 | |
---|
Ja sun oli? Vittu mä oon kova jätkä |
jjussila 12.01.2009 15:28:51 | |
---|
Vittu mä oon kova jätkä Sulla on asenne kohillaan... ..ei helev...olisko noin?..... |