Aihe: Euroviisut 2009
1 2 3 4 517 18 19 20 21
Anonymous-jazz
27.12.2008 16:39:39 (muokattu 27.12.2008 16:40:16)

Kwanihan sinne lähtee edustamaan Suomea ja tulee taas komea 14:sta pisteen potti Suomeen. Kun Viro antaa ainoana täydet 12 points ja Ruotsi säälistä 2.
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
lindo
27.12.2008 22:35:23
Katos ... Remukin lopulta taipui ns. discoon :P Ei ois uskonut.
Rok rok
Don Make
28.12.2008 02:40:00
Katos ... Remukin lopulta taipui ns. discoon :P Ei ois uskonut.

Rahastahan se vetää mitä vaan.
''Guitar is easy. All you need is six strings, five fingers and one asshole.'' -Keith Richards
ewq
05.01.2009 23:35:31
Joo kyllä ehdottomasti Signmark!
Ei perusteluja.
IhmeHeebo
06.01.2009 03:31:59
waldo noista nyt paras. Lähetetään heviä perkele
Koskaan ei voi juoda liikaa, ja jos on niin kännissä ettei voi juoda, hanki selvempi ja pyydä että hän juottaa sinua ...And justice for All
Simo78
06.01.2009 20:28:46
Kwanihan sinne lähtee edustamaan Suomea ja tulee taas komea 14:sta pisteen potti Suomeen. Kun Viro antaa ainoana täydet 12 points ja Ruotsi säälistä 2.

Eikä ihan vitun varmasti tule näillä biiseillä yhen ainoaa pistettä, kun semifinaaleissa tiputaan niin että soi!!!
Hargon
07.01.2009 08:27:20
Mä en käsitä, miksei tässä viisukarsinnassa voitaisi käyttää kaikille avointa biisikilpailua sen sijaan, että sinne otetaan joka vuosi biisi samoilta vanhoilta pieruilta (Kolehmainen/Asikainen jne).

Valinnan voisi suorittaa joku puolueeton (vaikka ulkomainen) asiantuntijaraati, johon ei kuuluisi yhtäkään SonyBMG:n edustajaa. Yleisöäänestys ei toimi, koska onhan se nähty, että kansa äänestää aina artistia eikä biisiä. Ja Eurospedeilyhän on nimenomaan BIISIkilpailu.

Janitan biisi miellyttää itseäni eniten, mutta ei sillä toki voiteta sen kummemmin karsintaa kuin itse viisujakaan. Muut ovatkin sitten ihan huumoriosastoa.
"Elämä ottaa ja elämä potkii"
CanYouStayStill
07.01.2009 10:14:18

Mä en käsitä, miksei tässä viisukarsinnassa voitaisi käyttää kaikille avointa biisikilpailua sen sijaan, että sinne otetaan joka vuosi biisi samoilta vanhoilta pieruilta (Kolehmainen/Asikainen jne).

Valinnan voisi suorittaa joku puolueeton (vaikka ulkomainen) asiantuntijaraati, johon ei kuuluisi yhtäkään SonyBMG:n edustajaa. Yleisöäänestys ei toimi, koska onhan se nähty, että kansa äänestää aina artistia eikä biisiä. Ja Eurospedeilyhän on nimenomaan BIISIkilpailu.

Kannatetaan tuota avointa kilpailua. Voisi joskus saada jonkun menestyvän biisin sinne.
Tosin, kiinnostaako meitä oikeasti Euroviisut, vai onko Lordin voitto vienyt järjen päästä? Itse en tiedä suorilta käsin yhtäkään (paitsi Abba) bändiä/artistia, jotka olisivat menestyneet viisujen ulkopuolella. Omasta mielestäni ne kilpailut on kyllä aika turhat.
Simo78
07.01.2009 11:27:05
Kannatetaan tuota avointa kilpailua. Voisi joskus saada jonkun menestyvän biisin sinne.
Tosin, kiinnostaako meitä oikeasti Euroviisut, vai onko Lordin voitto vienyt järjen päästä? Itse en tiedä suorilta käsin yhtäkään (paitsi Abba) bändiä/artistia, jotka olisivat menestyneet viisujen ulkopuolella. Omasta mielestäni ne kilpailut on kyllä aika turhat.

Kyll mua kiinnostaa, ja kiinnosti ennen Lordiakin. Ei niitä mun mielestä pidä ottaa liian vakavasti:-). About kaikki biisit on sellaisia, että en mä niitä "normaalisti" kuuntelisi. Toi on vaan hyvä show ja saa aina nauraa biiseille ja esityksille. Ainakin britit osaa vuosi toisen jälkeen tuoda toinen toistaan tyhmempiä esityksiä. Ukrainan toissa vuotinen oli paras koskaan:-) Sen ois pitänyt voittaa!!
Mohla
07.01.2009 13:43:38

Itse en tiedä suorilta käsin yhtäkään (paitsi Abba) bändiä/artistia, jotka olisivat menestyneet viisujen ulkopuolella.

Onhan noita vaikka kuinka. Esim. Celine Dion on aika hyvin menestynyt.

Omasta mielestäni ne kilpailut on kyllä aika turhat.

Totta.

"Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?" -Charlie McCharthy
sub zero
07.01.2009 13:49:39 (muokattu 07.01.2009 13:49:49)
Ainakin britit osaa vuosi toisen jälkeen tuoda toinen toistaan tyhmempiä esityksiä. Ukrainan toissa vuotinen oli paras koskaan:-) Sen ois pitänyt voittaa!!

Saksa 1998 aiheutti ainakin kotimaassaan suurta kohua ja keskustelua
http://www.youtube.com/watch?v=X3q7Y3fgTIc
miksi lapsille opetetaan korvien rääkkäystä ja ostetaan lahjaksi pääkkösten heviä?
CanYouStayStill
07.01.2009 15:10:29

Kyll mua kiinnostaa, ja kiinnosti ennen Lordiakin. Ei niitä mun mielestä pidä ottaa liian vakavasti:-). About kaikki biisit on sellaisia, että en mä niitä "normaalisti" kuuntelisi. Toi on vaan hyvä show ja saa aina nauraa biiseille ja esityksille. Ainakin britit osaa vuosi toisen jälkeen tuoda toinen toistaan tyhmempiä esityksiä. Ukrainan toissa vuotinen oli paras koskaan:-) Sen ois pitänyt voittaa!!

Joo on kyllä totta, että ne tarjoaa sellaista aivot narikkaan ja eikun sirkukseen -meininkiä. Mutta on se hassua, että jotkut tosiaan ottaa nuo kisat todella vakavasti. Ihan hulluja fanaatikkoja. No kukin tarpoo tavallaan. Mutta vaikka viisut tulisi tuossa huumorimielessä katsottua, en itkisi perään jos viisut lopetettaisiin.
Ne pirun Tanssiviisut vaimitkänytolikaan eivät kyllä ainakaan tarjoa yhtään huumoria, ainakin ne saisi lopettaa ennenkuin siitä tulee vakiintunut perinne...
voima
07.01.2009 15:47:40
Signmark ois kyllä kiva nähä euroviisuissa :)
Julkisuus tekisi heille hyvää.
I can no longer resist the pizza. I open the box and unzip my pants with my other hand. As I penetrate the gooey cheese, I moan in ecstacy. The mushrooms and Italian sausage are rough, but the sauce is deliciously soothing. I blow my load in seconds.
Karhuherra
08.01.2009 03:39:13
Saksa 1998 aiheutti ainakin kotimaassaan suurta kohua ja keskustelua
http://www.youtube.com/watch?v=X3q7Y3fgTIc

Itävallan edustaja 2003 oli kanssa aika jyrkkä http://www.youtube.com/watch?v=pZ8xTD-Nr_o

Hyyppärillä on myös kuumottavat kotisivut http://www.alfpoier.at/site/start.php
Parhaat naiset pokataan tractor pullingeissa.
nappero
08.01.2009 08:14:52 (muokattu 08.01.2009 08:16:20)

Ihan sama kuhan ei enää sitä väkinäistä suomi-"metallia" like a Teräsbetoni. Hyi helvetti.
Terve ja heipähei!
KooAa
09.01.2009 10:06:08
Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen. The R.I.P.Off 17.09.2008 valmistunut demo kuunneltavissa
Anonymous-jazz
09.01.2009 10:20:25 (muokattu 09.01.2009 10:20:42)

SKANDAALI!

http://www.uusisuomi.fi/viihde/4632 … aali%E2%80%9D-%E2%80%93-katso-video

Sehän on ihan päivänselvä juttu että tämä planeetta niminen firmahan on omistanut oikeudet planeetta sanaan jo ikuiset ajat ennen Kopernikusta :D

Kukahan omistaa SANASTO:n mukaan tekijänoikeudet vaikkapa perkele nimiseen kirosanaan.
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
JCM
09.01.2009 11:18:11

Siks koska pitäähän niidenkin tienata. Ei tuonne koneiston keskelle ihan noin vain uusia naamoja oteta. Sisäpiirihommaa, niin kuin yleensäkin koko musiikkibisnes pääosin.

Janitan biisi miellyttää itseäni eniten, mutta ei sillä toki voiteta sen kummemmin karsintaa kuin itse viisujakaan. Muut ovatkin sitten ihan huumoriosastoa.

Itse en ole kuunnellut ainuttakaan euroviisubiisiä, enkä aio kuunnellakaan ennen kuin sitten jos vahingossa satun näkemään näitä lähetyksiä televisiosta.
Simo78
09.01.2009 11:38:34
Siks koska pitäähän niidenkin tienata. Ei tuonne koneiston keskelle ihan noin vain uusia naamoja oteta. Sisäpiirihommaa, niin kuin yleensäkin koko musiikkibisnes pääosin.

Näihän se menee!! Eihän noilla biiseillä ole edes tarkoitus pärjätä. Mitään muuta tossa ei haeta takaa kuin ilmaista mainosta uusille ja vanhoille artisteille ja biisintekijöille ja sanoittajille.

Itse en ole kuunnellut ainuttakaan euroviisubiisiä, enkä aio kuunnellakaan ennen kuin sitten jos vahingossa satun näkemään näitä lähetyksiä televisiosta.

Kuitenkin oot salaa kuunnellut kaikki;-)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)