Aihe: Iron Maiden
1 2 3 4 584 85 86 87 88122 123 124 125 126
Pluto
06.01.2009 14:28:58
mitä olette mieltä onko matter on life and death hyvä?

Itse en kiihottunut tästä uusimmaisesta.
Dillon, you son of a bitch!
Meadow
06.01.2009 14:46:20 (muokattu 06.01.2009 14:46:42)
Oikein mainio levy tämä viimeisinkin. Synkkä ja tietyssä määrin rosoinenkin meno miellyttää. Varsinkin Lord of Light on niin täydellinen heavy-biisi ettei tosikaan. Pari heikkoa lenkkiä kuitenkin löytyy.
ballfish
06.01.2009 15:44:42
Mun mielestä se The Trooper on parasta antia, mitä tämä poppoo on maailmalle antanut. Onko kellään tietoa minkälaisia alusvaatteita Nico käytti äänittäessään tätä biisiä?

Nico ei käyttänyt alusvaatteita. Parempi resonanssi ja tuntuma.
"Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek
mikkomfg
06.01.2009 20:39:04 (muokattu 06.01.2009 20:41:57)
Se on kylläkin Nicko. Tai siis ihan virallisesti Michael Henry mut Nickonahan kaikki sen tuntee.
Salaliitto
06.01.2009 22:08:21
Nico ei käyttänyt alusvaatteita. Parempi resonanssi ja tuntuma.

Joo, kuulin tuosta niin sillä ajattelinkin kysäistä.
Lammikkovalas
06.01.2009 22:44:36
Se on kylläkin Nicko. Tai siis ihan virallisesti Michael Henry mut Nickonahan kaikki sen tuntee.

Meillä on selvästi salapoliisi joukossamme :D
I broke my G-string while fingering A minor
Pluto
06.01.2009 22:49:10

Kerro ihmeessä lisää.
Dillon, you son of a bitch!
Moyhiss
07.01.2009 13:23:51

Oonko ainoo jätkä jonka mielestä number of the beast ja piece of mind on itseasiassa aika paskoja levyjä :D ne sisältää kyllä Maidenin huonoimmat tunnetut biisit kuten just nää Troopperit, Number of Beast, Run to the hills,jnejne. ainoo hyvä on Hallowed be thy name. Mutta loistavia levy on ehdottomasti Somwhere in time ja Seventh son of the seventh son. Myös hyviä levyjä on Powerslave ja Fear of the dark. Muutenkin oon kuullu Fear of the dark levystä aika negatiiviseen sävyyn mutta mielestäni se on loistava.
Marquiesce
07.01.2009 13:38:24
Olen häpäissyt perheeni ja jumalan, vastasin älypäässä väärin kysymykseen jossa kysyttiin ensimmäistä Maidenin levyä jolla Bruce lauloi.
Go, before it's too late.
Peoplez
07.01.2009 14:13:11
Oonko ainoo jätkä jonka mielestä number of the beast ja piece of mind on itseasiassa aika paskoja levyjä :D ne sisältää kyllä Maidenin huonoimmat tunnetut biisit kuten just nää Troopperit, Number of Beast, Run to the hills,jnejne. ainoo hyvä on Hallowed be thy name. Mutta loistavia levy on ehdottomasti Somwhere in time ja Seventh son of the seventh son. Myös hyviä levyjä on Powerslave ja Fear of the dark. Muutenkin oon kuullu Fear of the dark levystä aika negatiiviseen sävyyn mutta mielestäni se on loistava.

Kyllä olen samaa mieltä että Somewhere in Time ja Seventh Son ovat Maidenin parhaat levyt. Sen sijaan Fear Of The Dark on kyllä parin biisin levy... Mitkä on sun mielestä sitten parhaat hetket sillä levylä?
Salaliitto
07.01.2009 19:38:08
Olen häpäissyt perheeni ja jumalan, vastasin älypäässä väärin kysymykseen jossa kysyttiin ensimmäistä Maidenin levyä jolla Bruce lauloi.

Kerro toki lisää
Marshallga
08.01.2009 01:49:44

Et.

Top lista lyhykäisyydessään: 7th Son, Somewhere In Time ja Powerslave.
"Support music, not rumors."
Trendkeel
08.01.2009 17:29:53
Top lista lyhykäisyydessään: 7th Son & Somewhere In Time

Fear Of The Dark on.. miten sen nyt sanoisi.. paska levy. Afraid To Shoot Strangers on (muutaman muun hyvän kappaleen ohella) mahtava biisi, siitä ei pääse mihinkään, mutta levyä katsottaessa ei voi sanoa "joo fier of a daak on paras biisi" ja todeta, että se on sitten mahtava kokonaisuus. Lisäksi levy on liian pitkä - täysin turhat täytebiisit pois, niin levyn arvosana nousisi kohisten. Powerslave - joka kyllä sisältää miltei timanttisen biisilistan - ei yllä top-listaani, sillä sieltäkin löytyy pari turhaa rallatusta. Beast on kokonaisuutena hyvä, miltei loistava. Kuunneltuani levyn puhki kolmisen vuotta sitten en ole sitä sen jälkeen pitkään aikaan kuunnellut muutamia kertoja lukuun ottamatta - ja se muuten potki ja kovaa. Jopa hittikipaleet menivät muun levyn mukana ihan moitteettomasti eikä edes sen kummemmin tehnyt mieli skipata. Nyt on muutenkin ollut pitkä tauko Maidenista, pitäisköhän pistää vaikka viikonloppuna soimaan joku kova lätty..
allupatukka
08.01.2009 18:46:31 (muokattu 08.01.2009 18:46:50)

Fear Of The Dark on.. miten sen nyt sanoisi.. paska levy

Miten sen nyt sanoisi, makuasia. Itselle kyseinen levy on ehdoton suosikki Iron Maidenin lätyistä enkä jättäisi mitään kappaletta pois.
"Naiset ovat kuin saunavuoroja. Parhaat ovat aina varattuja ja loput hyvät yleisiä."
Meadow
08.01.2009 19:26:56
Joo, varsinkin The Apparition. Mikä uskomaton mestariteos!
Trendkeel
08.01.2009 20:31:21
Miten sen nyt sanoisi, makuasia. Itselle kyseinen levy on ehdoton suosikki Iron Maidenin lätyistä enkä jättäisi mitään kappaletta pois.

Nämä täytekappaleet ovat vaan niin löysää matskua, oikein kuvottaa kuunnella. Ja totta kai se on makuasia, vai pitix sinne väliin laittaa imo ;) Joo, ei vaan.. En varmaan ole osannut antaa levylle sitä "toista mahdollisuutta", mutta kappaleista ei saa mitenkään kiinni, ne ei huuda mua kuuntelemaan niitä loppuun. Lisäksi biisit ovat suoraviivaisuudessaan melko yllätyksettömiä. Mutta mikäs siinä jos tykkäät, onhan se vähän keskitason alapuolella oleva perus-Maidenlätty (mitä johtopäätöksiä tosta nyt sitten vetää..).
tender.insanity
08.01.2009 21:31:17
Mutta mikäs siinä jos tykkäät, onhan se vähän keskitason alapuolella oleva perus-Maidenlätty (mitä johtopäätöksiä tosta nyt sitten vetää..).

Onko Maidenilla vai joitain levyjä, jotka yltävät yli keskitason?
Meadow
08.01.2009 21:34:25
Onko Maidenilla vai joitain levyjä, jotka yltävät yli keskitason?

On, montakin.
Pegardo
08.01.2009 21:41:40
Paul Di'Anno tulee helmikuussa taas Suomeen vetämään muutaman keikan. Tällä kertaa pitää kyllä lähtä katsastamaan kun sattuu kertaa omaan kaupunkiin osumaan.

Wednesday 18-02 Finland Duuni, Seinäjoki
Thursday 19-02 Finland Dante's Highlight, Helsinki
Friday 20-02 Finland Hellä, Tampere
Saturday 21-02 Finland Henry's, Kuopio
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)