Aihe: Finlanders
1 2 3 4 5 6
perkeles
13.02.2004 00:20:36
iso jussi on äärimmäisen oikeassa.FINLANDERS ON..souvareista en puhu mitään,koska maakuntamuusikkona en tunne tarvetta sanoa mitään. ISO bändi on aina upee,mutta mitä pienempi sen kauniimpi.
Sertzo S
19.02.2004 13:23:29
Suomalaiset rock- pändit soittavat "jalostettua" jenkkaa, eivät vain tajua usein tekevänsä sitä. Minua se ei vaivaa, ei myös moni muukaan eri soittotyyleihin keskittyvä arvostelu.
Vaikeinta, olen havainnut, monessa pändissä on sovitusten teko. Soinnutus ei ole oikein hallussa; enämpi sovitaan, kuinka soitetaan, Harmoniaopissa paljon korjaamista, etenkin ns,. harrrastelijatanssipändeissä.
WanhaWetäjä
19.02.2004 19:49:17

Turha kateus pois. Sanottakoon mitä tahansa niin Finlanders on yksi ammattitaitoisimpia yhtyeitä maassamme! Olen kuullut heitä keikoilla; ei huomauttamista mistään ja yleisö piti.

Soittajat ovat kautta aikain arvostelleet toisiaan,jos se on sitten kateutta...?

Finlandersien ammattitaitoa tuskin kukaan voi kiistää,mutta ei ne mitään jumalia sentään ole,kyseessä on kuitenkin vain "vanhojen" jätkien muodostama kauan kasassa ollut tanssiyhtye,ja se myös näkyy ja kuuluu joskus lievänä aneemisuutena,MUN mielestä!
Sertzo S
19.02.2004 20:11:07
On ilahduttavaa todeta, että tanssimuusikoiden taso on aivan toista luokkaa kuin silloin aloittaessani joskus 70-luvun alussa rafloissa ammattimaisen soittamisen. Koulutus on tehnyt tehtävänsä ja etenkin tunnetuimmilla tanssimusiikkisolisteilla on hiton hyvät bandit, joita täytyy vain ihailla. Toki turakaisosastoa löytyy vieläkin eli enemmän innokkaita kuin päteviä, mutta minkäs sille voi.Teemu Harjunkari ja taivaanrannanmaalarit "vetää" pirun hyvin prokkiksensa hyvänä esimerkkinä osaamisesta.
Finlanders soitti joskus 80-luvulla meidän vapaapäivänä Kokkolan Vaakunassa solisteineen. Kaikki toimi volyymiä ja balanssia myöten; oli ilo kuunnella.
KoskPaavo
19.02.2004 21:28:41
Minä muistan kanssa näin "vanhana pieruna" illan kun oltiin triolla Turun Killassa soittamassa , niin iloisennäköinen Laitilan poika oli kuikuilemassa rumpukomppeja. Siis tää Lammelan Jussi.
Soittaja selviää aina.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)