BigPapa 06.01.2009 17:56:23 (muokattu 06.01.2009 19:17:19) | |
---|
Pekka 0-5:10 Papa 5:10-8:12 Lopussa vuorotellen. Pekalla Strato, Papalla LP Kuulinko oikein? Mitkä vahvarit? Oikei kaiketi, en oo silleen tsekannu noita sekuntteja , Kitarat on noi ja vahvistimet Pekalla TheTwin ja mulla MusicMan 65w Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven |
ginman 06.01.2009 19:15:52 | |
---|
Ps. Papa. Laitatko Ginmanin vetoon tän suoran mp3 linkin? Kyllä toi mun eka linkki mulla toimi ja olin kyllä tekevinäni sen niinku blues guitar mulle viimeks neuvo. Mut nyt sen pitäis olla kaikille oikein.. ..kyllä tää tästä.. |
blues guitar 06.01.2009 19:27:26 | |
---|
Kyllä toi mun eka linkki mulla toimi ja olin kyllä tekevinäni sen niinku blues guitar mulle viimeks neuvo. Mut nyt sen pitäis olla kaikille oikein.. ..kyllä tää tästä.. Joo...kyllä se toimi. Me muutamat vaan toivomme noita suoria linkkejä mp3 tiedostoihin. Syynä se, että jos haluaa toistaa kaikki vedot samalla ohjelmalla niin tarvii samanlaiset linkit. esim. käyttämäni Foxy tunes toistaa vain suoria mp3 linkkejä. Tosin noihin maihinnousu linkkeihin ei ilmeisesti saa suoria mp3 linkkejä :( ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
BigPapa 06.01.2009 19:28:40 (muokattu 06.01.2009 19:30:41) | |
---|
Joo...kyllä se toimi. Me muutamat vaan toivomme noita suoria linkkejä mp3 tiedostoihin. Syynä se, että jos haluaa toistaa kaikki vedot samalla ohjelmalla niin tarvii samanlaiset linkit. esim. käyttämäni Foxy tunes toistaa vain suoria mp3 linkkejä. Tosin noihin maihinnousu linkkeihin ei ilmeisesti saa suoria mp3 linkkejä :( Maihinnoususta aukee myös tälläinen: http://maihinnousu.net/s/?song_id=2005 siitä klikkaa kuuntele niin soi heti. Oiskohan se parempi tapa maihinnousun kanssa? Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
blues guitar 06.01.2009 19:38:11 | |
---|
Maihinnoususta aukee myös tälläinen: http://maihinnousu.net/s/?song_id=2005 siitä klikkaa kuuntele niin soi heti. Oiskohan se parempi tapa maihinnousun kanssa? Joo...kyllä toi toimii :) Vaikka ei ihan suoran mp3 linkin veroinen olekaan. Aikaisemminhan tuolla maihinnousussa ei tainnu olla tota suoraa toistomahdollisuutta. Silloin tuskastuin kun piti aina ladata omalle koneelleen ennenkuin sai kuulumaan. Kyllä tolla pärjää, kun ei sinne sitä suoraa mp3 linkkiä taida saada. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
BigPapa 06.01.2009 20:01:26 | |
---|
Joo...kyllä toi toimii :) Vaikka ei ihan suoran mp3 linkin veroinen olekaan. Aikaisemminhan tuolla maihinnousussa ei tainnu olla tota suoraa toistomahdollisuutta. Silloin tuskastuin kun piti aina ladata omalle koneelleen ennenkuin sai kuulumaan. Kyllä tolla pärjää, kun ei sinne sitä suoraa mp3 linkkiä taida saada. Tosta rock'n'rollia palanpainikkeeks: http://maihinnousu.net/s/?song_id=1948 Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
blues guitar 06.01.2009 20:13:03 | |
---|
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
Hjyvä meno! Onx tää Coupe De Ville:ä? joo, tää on sitä... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
latuska90 06.01.2009 20:53:18 | |
---|
Kun mä yritin sooloilla yhden nopean blues-shuffle- taustan tahtiin vähän tuolla Albert's Boogie:n tyylillä, niin sain vain kipeät, vihreät ja riekaleille menneet sormenpäät... :/ "Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen |
BigPapa 06.01.2009 21:09:34 | |
---|
Kun mä yritin sooloilla yhden nopean blues-shuffle- taustan tahtiin vähän tuolla Albert's Boogie:n tyylillä, niin sain vain kipeät, vihreät ja riekaleille menneet sormenpäät... :/ Siit se lähtee..8) Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
nipatzki 06.01.2009 22:19:50 | |
---|
Siit se lähtee..8) toi on ihan kurkoversio tost biisist mitä oon kuullu.. tekis miel kuulla joskus se Kojolan hehkuttama tavastia-live Ride On Mules. |
BigPapa 07.01.2009 09:03:30 (muokattu 07.01.2009 09:09:57) | |
---|
Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
nipatzki 07.01.2009 11:50:13 (muokattu 07.01.2009 11:56:13) | |
---|
Ride On Mules. |
latuska90 08.01.2009 17:44:42 | |
---|
"Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen |
BigPapa 08.01.2009 18:49:30 (muokattu 08.01.2009 18:52:08) | |
---|
Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
latuska90 11.01.2009 13:37:03 | |
---|
Kun en nyt ehtinyt osallistua tämänkertaiseen skabaan, niin ajattelin laittaa teidän kuunneltavaksi nyt oman yritykseni imitoida Järvistä parhaani mukaan... ja eihän se tunnu oikein millään onnistuvan siten kuin haluaisin, mutta kaikkeni annoin... : http://maihinnousu.net/s/?song_id=2048"Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen |
stratomaster 11.01.2009 16:31:33 | |
---|
Kun en nyt ehtinyt osallistua tämänkertaiseen skabaan, niin ajattelin laittaa teidän kuunneltavaksi nyt oman yritykseni imitoida Järvistä parhaani mukaan... ja eihän se tunnu oikein millään onnistuvan siten kuin haluaisin, mutta kaikkeni annoin... : http://maihinnousu.net/s/?song_id=2048 Pistin plussan tosta vedosta. Toi oli mun mielestä tajuttoman hyvin vedetty. Jos kahden vuoden soittokokemuksella tulee tollasta jälkeä, oikein hirvittää, miltä sä kuulostat 10 vuoden päästä. Jätkällä on lahjoja vaikka muille jakaa. |
BigPapa 11.01.2009 16:37:55 (muokattu 11.01.2009 16:54:21) | |
---|
Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
nipatzki 11.01.2009 16:57:30 | |
---|
En tule varmaan vähään aikaa skabailemaan koska lähden huomenna armeijaan niin en varmasti kerkee hirveesti kitaraan koskea.. Yritän kuunnella inttiaikana mahdollisimman paljon bluesia ja yritän lomilla edes jotenkin pitää "soittotaitoa" yllä. Toivottavasti tulen vielä skabailemaan täällä myöhemmin.. Pitäkää lippu korkeella! Ride On Mules. |
stratomaster 11.01.2009 17:33:20 | |
---|
Hyvää jatkoa nipatzkille ja tervetuloa skabailemaan heti kun vain pääset. |