baron 30.12.2008 21:03:45 | |
---|
Kysymyshän ei ole siitä. Duunia haluan tehdä ja teenkin, mutta joskus tuntuu turhalta tuommonen. Mie tykkään soittaa ihmisille en muuten lähtis tänne tyhjänpantiks makoileen. Kotona soittelen sitten keskenäni mielellään. Sä oot ihan normaali: Haluat luukuttaa täysillä täydelle salille. Mähän oon se poikkeava: haluan hillitysti soittaa niukalle mutta sitä vastaanottavaisemmalle yleisölle.¨ Anteeksi vaan mutta mä nimitän sun tautia "tähtisyndroomaksi"! |
matchbox 30.12.2008 21:29:02 | |
---|
Eilen täällä Rukahovissa Mutta aattona hotelli on usein ja nytkin täyteen varattu. Uudenvuodenpäivänä teillä on sit silmänruokaa, kun nuoret, parikymppiset, sorjat venakot saapuvat ykkösissään parketille jammailemaan 20 v vanhempien miesten avecina. |
Tankero 30.12.2008 21:54:08 | |
---|
Sä oot ihan normaali: Haluat luukuttaa täysillä täydelle salille. Mähän oon se poikkeava: haluan hillitysti soittaa niukalle mutta sitä vastaanottavaisemmalle yleisölle.¨ Anteeksi vaan mutta mä nimitän sun tautia "tähtisyndroomaksi"! Syndroma on normaalia ja sinä olet poikkeava? Mulla on kans tuo tähtisyndrooma. Ei taho lähtä millään. Humppajyrä |
häläppääjä 01.01.2009 14:18:19 | |
---|
Mulla on kerran ollut kahden setin humppakeikka, jossa ei kukaan kertaakaan tanssinut. Oon varmaan joskus maininnu ku aikoinaan yrittivät Laihialla(kuinkas muuten) pitää viikkopändejä.Viikko oltiin ja kaksi pariskuntaa kävi tanssimasa.Muuten sai soittaa ihen itelle.Ja tämä on tosiasia. Muistaakseni ei kovin kauaa jatkanu toimintaa tämä mesta.. |
artope 04.01.2009 15:03:49 | |
---|
Oli vuoden eka keikka Raumalla Seiskassa. Huh mikä mesta! Keikka meni kuitenkin mainiosti. Lupasivat jopa tilata uudelleen. Yks suhtkoht päissään oleva kaveri tuli pyytää tangoa ja heitti 50egee rumpujen joukkoon. No tankua soitettiin ja kaveri sai tanssin aikana pakit lattialta.... "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
humppahanuristi 04.01.2009 18:03:36 | |
---|
Oikein mukavaa oli. Kiinalainen vahvistin (vox ac15cc1) tuntuu pelaavan hyvin yhteen kiinalaisen kitaran kanssa (squier) ameriikan mantereelta kotoisin olevan kitaran ja kiinalaisen vahvistimen yhdistelmä taas ei toimi. Kumma juttu. Humpasta rautalankaan... |
Qsine 05.01.2009 15:34:47 | |
---|
Oli vuoden eka keikka Raumalla Seiskassa. Huh mikä mesta! Keikka meni kuitenkin mainiosti. Lupasivat jopa tilata uudelleen. Yks suhtkoht päissään oleva kaveri tuli pyytää tangoa ja heitti 50egee rumpujen joukkoon. No tankua soitettiin ja kaveri sai tanssin aikana pakit lattialta.... Kokemusteni ja kuulemieni juttujen perusteella yli puolta kaikista noista ex tempore heitetyistä seteleistä ja toivemusiikki -extrarahoista tullaan hetken kuluttua pyytämään takaisin, syystä tai toisesta. Eli jos saitte pidettyä tuon viisikymppisen itsellänne, niin se on kyllä onnittelujen paikka... "Ensi kuun alussa minä lähden Puolaan, ja jään sinne, siksi aikaa kun asiat sitä vaativat". |
artope 05.01.2009 15:55:18 | |
---|
Kokemusteni ja kuulemieni juttujen perusteella yli puolta kaikista noista ex tempore heitetyistä seteleistä ja toivemusiikki -extrarahoista tullaan hetken kuluttua pyytämään takaisin, syystä tai toisesta. Eli jos saitte pidettyä tuon viisikymppisen itsellänne, niin se on kyllä onnittelujen paikka... Joo, mukava 50 lisä keikkapalkkaan. Kyl mekin aateltiin että takasin se vaaditaan, muutaman kerran kaveri meni ohitse tiukasti tuijottaen. Veikkaan että taksissa tai viimeistään aamulla hän ihmetteli kukkaronsa keveyttä. "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
baron 05.01.2009 16:18:29 | |
---|
Kokemusteni ja kuulemieni juttujen perusteella yli puolta kaikista noista ex tempore heitetyistä seteleistä ja toivemusiikki -extrarahoista tullaan hetken kuluttua pyytämään takaisin, syystä tai toisesta. Eli jos saitte pidettyä tuon viisikymppisen itsellänne, niin se on kyllä onnittelujen paikka... Mut hei, jos se toivepiisi on tullut soitettua, miten sen voi saada soittamattomaksi? Ei! En osaa soittaa. Enkä koskaan opi! |
hvinnamo 05.01.2009 20:07:48 | |
---|
Tää ei liity avaukseen mutta kerran yhessä räkälässä yks ukko tuli hopeista kuuta pyytämään. Sanottiin sille että se tuli jo. 100mk se makso niin sitten soitettiin uudestaa.Kohta taas tuli hän kysymään hopeista kuuta. Sama vastaus mutta äijä nokitti 200mk:aan ja mehän taas soittamaan hopeista kuuta.Taas sama kuvio ja nyt 300mk ....jne. neljäs kerta 400mk(ja viides hopeinen kuu). Taas äijä kohta tuli kysymään ja jengi rupes vittuilee että vaihtakaa kappaletta...no mä kuulutin että maksetut toiveet ensin.Niin sitten mä sanoin äijälle että se on 500mk...Äijä sanoi että ei ole enää kun 370mk ja mä otin rahat siltä ja vein 20mk tiskille ja sanoin että tuolle herralle iso kalja.Ja sanoin mikkiin että nyt tulee hopeinen kuu kuudetta kertaan vähän alennushintaan mutta menköön kun on vakioasiakkaasta kyse...tuli siinä hyvälle asiakkaalle "liikelahja" ostettua samalla. Varmaan aamulla ukkoa vitutti kun 1350 markkaa meni keskinkertaisen hopeisen kuun kuuntelemiseen:) |
baron 05.01.2009 20:12:02 | |
---|
Oisko joku vitsi tehdä hinnasto valmiiksi ja kun joku tulee pyytämään toivepiisiä, sanotaan katso tosta, onko sulla varaa? Ei! En osaa soittaa. Enkä koskaan opi! |
half 05.01.2009 21:40:36 | |
---|
Oisko joku vitsi tehdä hinnasto valmiiksi ja kun joku tulee pyytämään toivepiisiä, sanotaan katso tosta, onko sulla varaa? Sanot vaan, että halvat biisit on soitettu jo, COVS jäsen N:o 5 |
EP 05.01.2009 21:44:56 | |
---|
Sanot vaan, että halvat biisit on soitettu jo, "Sen näkee naamasta.." :) |
pekkajau 05.01.2009 22:01:58 | |
---|
Tää ei liity avaukseen mutta kerran yhessä räkälässä yks ukko tuli hopeista kuuta pyytämään. Sanottiin sille että se tuli jo. 100mk se makso niin sitten soitettiin uudestaa.Kohta taas tuli hän kysymään hopeista kuuta. Sama vastaus mutta äijä nokitti 200mk:aan ja mehän taas soittamaan hopeista kuuta.Taas sama kuvio ja nyt 300mk ....jne. neljäs kerta 400mk(ja viides hopeinen kuu). Taas äijä kohta tuli kysymään ja jengi rupes vittuilee että vaihtakaa kappaletta...no mä kuulutin että maksetut toiveet ensin.Niin sitten mä sanoin äijälle että se on 500mk...Äijä sanoi että ei ole enää kun 370mk ja mä otin rahat siltä ja vein 20mk tiskille ja sanoin että tuolle herralle iso kalja.Ja sanoin mikkiin että nyt tulee hopeinen kuu kuudetta kertaan vähän alennushintaan mutta menköön kun on vakioasiakkaasta kyse...tuli siinä hyvälle asiakkaalle "liikelahja" ostettua samalla. Varmaan aamulla ukkoa vitutti kun 1350 markkaa meni keskinkertaisen hopeisen kuun kuuntelemiseen:) Nyt oli ihan pakko antaa plussapisteitä! Hyvä juttu. Toimisi varmasti näyteltynä helevetin hyvin jossain esim. Ijäksen elokuvassa. |
hvinnamo 05.01.2009 23:42:14 | |
---|
no ei kai kukaan viitsi montaa kertaa samaa kappaletta soittaa ja jos ukko rahaa tarjoaa niin sitten...mutta jos ei se riitä niin onhan se hyvä ottaa rahat pois: "ei se tyhmä ole joka pyytää vaan se joka maksaa". vai onko joku niin pelle että soittaa 6 kertaa pyydettäessä saman kappaleen paitsi jos siitä saa mukavan lisän "matkakahvikassaan" ei siinä kaikilla oli hauskaa jopa sillä ukolla(paitsi ehkä aamulla jos muisti mihin rahat meni) |
EP 05.01.2009 23:49:25 | |
---|
Kyllä me ollaan joskus annettu "paljousalennus", ei tosin samaa biisiä oo koskaan montaa kertaa peräkkäin pyydetty, mutta.. :) |
Tuo "keskinkertainen Hopeinen Kuu" saa kyllä hirnumaan meikäläisen ihan sikana! Ja mihin hintaan! |
rintapek 05.01.2009 23:57:36 | |
---|
Ja mihin hintaan! Tonni per toisto alkaa kummasti naurattamaan. One kind of music only - the good kind |
hvinnamo 06.01.2009 00:43:49 | |
---|
Tyypillinen huuto:" soittakaa paradoid!!!" , no siihen on hinta ollu 4kaljaa jo vuosia. Joka kerta ne on joku tuonut. Sitä ei viitsi toistaa kovin montaa kertaa illassa jo senkin vuoksi että päissään ei soiteta eikä ajeta kotiin..."finish with my woman cos nothing seems to satisfied"-tai jotain. eli"lopetin naiseni koska mikään ei näyttänyt tyydyttävältä:)" |
Meisseli 06.01.2009 19:31:18 | |
---|
Eilen oli loistomeininki. Rumpalikaveri soitti iltakuudelta tänne Ouluun että ajeles Kemiin keikalle, tarvitaan rokkibändi ku on pyhäpäivä tulossa. 9 aikaan hyppäsin auton kyytiin ja menin. Matkalla kokosin setin mihin nyt sanat muistin ja kaikki oli ex-temporea. Onneks oli niin loistavia soittokavereita että oli ilo vetää. Kaljapalkkameininki, eli harrastuspohjalta. Wishing welliä ja sultans of swingiä ja kaikkea tommosta "classic rock"-osastoa. Hjuva fiilis! Änd Unnunnuu.... |