Aihe: DV247 verkkokauppa kokemuksia?
1 2 3 4 533 34 35 36 37122 123 124 125 126
duc
05.01.2009 21:22:15
No kyllä ainakin RG7321 hinta on noussut 80e (nyt 360e), eli ei ne pelkät japanin tuotteet. Mut varmaan juurikin tuosta niiden ostokulujen noususta johtuvaa hinnannousua

Katselin että RGA121:n hinta olisi pysynyt samana, 577 puntaa, eilisestä... No samapa tuo.
Henkka1000
05.01.2009 21:26:18
Katselin että RGA121:n hinta olisi pysynyt samana, 577 puntaa, eilisestä... No samapa tuo.

Tuohan taas on Japsikeppi, eli meni sun teoria vähän sekasin ;)
"Opettele soittamaan kitaraa!" -Seppo Taalasmaa-
duc
05.01.2009 21:28:32
Tuohan taas on Japsikeppi, eli meni sun teoria vähän sekasin ;)

Sun teoriahan se oli? Vai häh, ei tuo ainakaan kallis ole :)
kLassik
05.01.2009 21:34:37
Jumaskekkas kaasuttaa tuo Epin Futura EX vaan ei tunnu mistään saavan. TUolla ois vielä niin halpa!!11

Ma haluuuuuuunNN!N!!

Tilaa se. Heti! Todennäköisesti se maksaa enemmän huomenna, ainakin jos et tilaa sitä tänään.
-J.-
05.01.2009 21:36:49
Tilaa se. Heti! Todennäköisesti se maksaa enemmän huomenna, ainakin jos et tilaa sitä tänään.

No tuo on kyllä totta.
Vierii kyynel, vierii toinen, vierii silmistä vesi veden jälkeen. Kotiteollisuus - Tuonelan Koivut.
Henkka1000
05.01.2009 21:37:30
Sun teoriahan se oli? Vai häh, ei tuo ainakaan kallis ole :)

Eiku juu, ei ollu kummankaan, vaan Twinklen. :) Mut ei oo kallis ei.
"Opettele soittamaan kitaraa!" -Seppo Taalasmaa-
Eemil
05.01.2009 22:10:35
Kuten aiemmin huomattiin, niin se 3-12 päivää arvio ei tarkoita mitään. Tein juuri testin. Tilasin kolme spedua kitaralle, kaikki in stock. Yllättäen nyt kaikkien toimitusaika on muutunut tuohon 3-12 päivää-paskaan, eikä varmistusta tilaukselle ole tullut. Ei noilla taida mitään olla varastossa oikeasti, vaan pelataan noilla etukäteislaskutuksilla ja toimitetaan sitten kun jaksellaan.
taskumatti
05.01.2009 22:17:48
Joo voiha jumandzugugu! Eilen Jemi makso 1644€ ja tänää ku katoin iha mielenkiinnosta niin hintaa lärvähtänyt 2246€http://www.dv247.com/invt/34799/ :D Enpä menis tuolta välttämättä tilaamaan. Ku se hintahan määrittyy sen mukaan, mikä kurssi on sinä päivänä, kun hyvät lontoolaiset maksun varmistavat. (eli hinta saattaa hyppiä ylös alas siitä, kun on ostoilmoituksen tehnyt).
Hello musician. I want to play a game.
Detox
05.01.2009 22:58:23

Joo voiha jumandzugugu! Eilen Jemi makso 1644€ ja tänää ku katoin iha mielenkiinnosta niin hintaa lärvähtänyt 2246€http://www.dv247.com/invt/34799/ :D Enpä menis tuolta välttämättä tilaamaan. Ku se hintahan määrittyy sen mukaan, mikä kurssi on sinä päivänä, kun hyvät lontoolaiset maksun varmistavat. (eli hinta saattaa hyppiä ylös alas siitä, kun on ostoilmoituksen tehnyt).

Näköjään tekevät näin. Itse tilasin tuolta kitaran, eikä mitään lähetysilmoituksia ole kuulunut. My orders osastolla näkyy tilaamani tuotteet ja niiden uudet korotetut hinnat. Mietin tässä että kannattaakohan tuolta nyt tilata ensinkään kun noin tekevät. Eihän tuosta ole mitään takeita että hinnat ovat kohtuullisia lainkaan. Perkele voikohan tuota tilausta peruuttaa vielä?
Mesa 4 Life!
Check this Shit out!!!
karsa
05.01.2009 23:12:15
Selvästikkin nyt on joulukuussa myyty "vanhat" varastot tyhjiksi, nyt sitten luultavasti venataa valmistajilta/kamojen toimittajilta kamoja toimitettavaksi pitenevälle listalle odottavia asiakkaita. Kysymys kuuluuki että mites hinta?tuo jemi voi kertoa jotain, tai sit ei yhtikäs mitään... Pystyvätköhän ostamaan punnilla vai kääntyykö tämä asetelma nyt vähän päälaelleen pikkuhiljaa kaikissa muissa paitsi oman saaren tuotteissa? Joku markkinoita enemmän tunteva vois tulla vähän valaisemaan...
reppana
05.01.2009 23:18:12
Mites tuo on nyt kun laitoin lautaina tilaukseen tuolta ja maksoin luottokortilla, niin nyt tuolla omissa tilauksissa näkyy uudet hinnat jotka on enemmän. Sähköpostiin sain kuitenkin heti lauantaina vahvistuksen tuosta tilauksesta jossa on se hinta millä ne tilasinkin. Eli kumpi hinta on se jonka mä maksan?
Harjottelemalla oppii=)
Detox
05.01.2009 23:18:47 (muokattu 05.01.2009 23:21:56)

Lähetin tuossa sähköpostilla tiedustelua heille että mitä tämä homma meinaa, että tilaukseeni on tullut yli 50€ hinnankorotus viimevuotisiin hintoihin nähden, jolloin tilauksen tein. Kitaran kielet oli tosin nousseet vain 1cnt / setti :P Eihän tuosta voi olla mitään takeita etteivät nosta vielä hintoja niin että tulee vielä toiset 50€ hintaa lisää.

Suomessa tuo jo varmasti laitonta, tiedä sitten briteistä...
Uhkasin peruuttaa tilauksen mikäli mitään selvitystä asiaan ei tule. Saa nähdä mitä vastaavat.

EDIT:
Niin ja mä en ole edes saanut sähköpostiin mitään varmistusta tilauksesta perkele vaikka luottokortilla maksoin tilauksen viikko sitten.
Mesa 4 Life!
Check this Shit out!!!
Kitaranraiskaaja
05.01.2009 23:19:19

Tuli nyt sitten Pod X3 Live tilattua kun halvalla sai... Siinäkin luki se "usually shipped in 3-12 working days" eli saa nähdä kuinka kauan joutuu odottelemaan, toivottavasti ei liikaa.
-Mä
reppana
05.01.2009 23:22:29
Siis eikö sulle oo tullu minkäänlaista vahvistusta sähköpostiin? Mulle tuli heti kun tilasin niin sellanen missä näky tuoteet ja niiden hinta.
Harjottelemalla oppii=)
blaekie
05.01.2009 23:36:45 (muokattu 05.01.2009 23:45:29)

Lähetin tuossa sähköpostilla tiedustelua heille että mitä tämä homma meinaa, että tilaukseeni on tullut yli 50€ hinnankorotus viimevuotisiin hintoihin nähden, jolloin tilauksen tein. Kitaran kielet oli tosin nousseet vain 1cnt / setti :P Eihän tuosta voi olla mitään takeita etteivät nosta vielä hintoja niin että tulee vielä toiset 50€ hintaa lisää.

Suomessa tuo jo varmasti laitonta, tiedä sitten briteistä...
Uhkasin peruuttaa tilauksen mikäli mitään selvitystä asiaan ei tule. Saa nähdä mitä vastaavat.

EDIT:
Niin ja mä en ole edes saanut sähköpostiin mitään varmistusta tilauksesta perkele vaikka luottokortilla maksoin tilauksen viikko sitten.

Jos et ole saanut mitään viestiä sieltä, vaikuttais että sähköposti-osoite on persiillään tai jotain. Meinaan se Account sivu menee hiukan jäljessä vissiin, eli meilit pitäisi tulla aina.
Mulle tuli ensin "Order Received" , jossa oli samat hinnat
sitten "Order Confirmed" ja muutaman päivän päästä "Order Fully Shipped"
samat hinnat edelleen.

Hinnat meni tuon confirmed päivän mukaan , eli sen päivän kurssilla.

EDIT: Kattokaa nyt tarkkaan ne hinnat vielä niistä meileistänne ennenkuin hikoilette, eli niissä näytti olevan välillä Euro ja puntaa , eri meileissä siis. Samoin
alv sun muut erottelut hämää
Nii onkii ... vai oliko sittenkään ..
reppana
05.01.2009 23:43:21
Mulle on tullut yksi sähköposti joka oli Order Received. Statuksena mulla on tuolla omissa tilauksissa new. Mutta samalla noissa omissa tilauksissa on eri hinta mikä tossa sähköpostissa minkä sain. Eli kumpi noista on oikein? Hinta ei ole kuin 2e isompi mutta olis silti kiva tietää.
Harjottelemalla oppii=)
kojones
05.01.2009 23:47:01
Mulla ei taas näy my accountissa mitään tilauksia, ja yksi sähköposti on tullu. Luottokorttiakin näyttävät veloittaneen...
blaekie
05.01.2009 23:56:42

Mulla ei taas näy my accountissa mitään tilauksia, ja yksi sähköposti on tullu. Luottokorttiakin näyttävät veloittaneen...

Jos kerran on veloitettu, olisi käsittääkseniu ainakin "DV Order Confirmed" viesti pitänyt tulla.
Mutta mistä noista tietää, kun on tietotekniikasta kyse, pistä kyselyä sinne jos on jotain epäselvää noissa.

Reppana: Mulle on tullut yksi sähköposti joka oli Order Received. Statuksena mulla on tuolla omissa tilauksissa new. Mutta samalla noissa omissa tilauksissa on eri hinta mikä tossa sähköpostissa minkä sain. Eli kumpi noista on oikein? Hinta ei ole kuin 2e isompi mutta olis silti kiva tietää.

No tommonen parin euron ero voi tulla just jos on tilauksesi vahvistettu seuraavalle päivälle, tms. Eli punta vs Euro kurssi heittelee, tai sitten kuljetushinta (Meinaan mulla oli ekassa viestissä muistaakseni hivenen kalliimpi kuljetushinta, ja sitten lopullisessa oli jonkun eukan vähemmän.)
Nii onkii ... vai oliko sittenkään ..
Manasse
06.01.2009 00:08:01
Selvästikkin nyt on joulukuussa myyty "vanhat" varastot tyhjiksi, nyt sitten luultavasti venataa valmistajilta/kamojen toimittajilta kamoja toimitettavaksi pitenevälle listalle odottavia asiakkaita. Kysymys kuuluuki että mites hinta?tuo jemi voi kertoa jotain, tai sit ei yhtikäs mitään... Pystyvätköhän ostamaan punnilla vai kääntyykö tämä asetelma nyt vähän päälaelleen pikkuhiljaa kaikissa muissa paitsi oman saaren tuotteissa? Joku markkinoita enemmän tunteva vois tulla vähän valaisemaan...

En tunne markkinoita, mutta luultavasti euro-aluelaiset ovat ostaneet varastot tyhjiksi.
Sakut ja muusinettiläiset netistä ja ranskikset kanaalin ali shoppailemalla. Ruotsin ja Norjan kruunu vs. punta tilanne on jäänyt seuraamatta.
Uutta tavaraa ostetaan sisään punta vs. USdollari ja punta vs. jeni, näin kai enimmäkseen. Ken tietää esim. näiden neljän valuutan (euro/punta/usd/jeni) suhteen vaikkapa kahden viikon perspektiivillä, voisi ehkä pyrkiä pankkihommiin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)