CanYouStayStill 05.01.2009 14:05:17 | |
---|
Ollaanhan silti iloisia noiden nappuliahevarien puolesta? Ne on nyt jo siellä missä me ei koskaan tulla olemaan. Minä en ole iloinen kenenkään puolesta jos ei itselläni ole samaa... eikusiis. Onnitelkaamme poikia ja kirotkaamme levy-yhtiö. |
Mirk0 05.01.2009 16:31:02 | |
---|
Nimeä joku pelottava hevibändi? Onks Mayhem tuttu? Ainakin maineensa ja live-esiintymisensä tuntuu ihan sisäelimissä. (Todistettu livenä Jalometallissa 2008) Light in the end of the tunnel was turned off. |
aivokuolio 05.01.2009 16:35:37 | |
---|
Onks Mayhem tuttu? :DDDD Ansaitsit plussan. (olettaen että tuo oli vitsi, olihan?) |
Super-Jari 05.01.2009 16:37:03 | |
---|
Onks Mayhem tuttu? Ainakin maineensa ja live-esiintymisensä tuntuu ihan sisäelimissä. (Todistettu livenä Jalometallissa 2008) On tuttu. Joulupukin asuste oli pelottava viimeksi 25 vuotta sitten. |
Punisher 05.01.2009 16:42:04 | |
---|
Ollaanhan silti iloisia noiden nappuliahevarien puolesta? Ne on nyt jo siellä missä me ei koskaan tulla olemaan. Yhh. Noilla meriiteillä en haluaisi tuossa asemassa ollakaan, ihan aikuisten oikeasti olen rehellinen enkä trollaa/provoa. Miksi bändin pitää olla muuten livenä pelottava ollakseen hyvä? "There is no need for torture: hell is other people."
- Jean-Paul Sartre (No Exit, 1944) |
Peltsi88 05.01.2009 17:00:07 | |
---|
On tuttu. Joulupukin asuste oli pelottava viimeksi 25 vuotta sitten. Jengi taas vääristelee täällä sanoja, mutta.. Se pelottavuuskin on suhteellista. Ajatteleppa itsesi 8-vuotiaaksi Gorgorothin keikalle eturiviin. |
Super-Jari 05.01.2009 17:07:32 | |
---|
Jengi taas vääristelee täällä sanoja, mutta.. Se pelottavuuskin on suhteellista. Ajatteleppa itsesi 8-vuotiaaksi Gorgorothin keikalle eturiviin. Eiköhän siihen riitä ihan tuo mainittu Lordi tai vaikka Tracedawn. |
Super-Jari 05.01.2009 17:12:33 | |
---|
Niin siis hetkinen. Miksi mun pitää ajatella itseni 8-vuotiaana Gorgorothin keikalle eturiviin? |
Askorbiinihappo 05.01.2009 17:22:53 | |
---|
Te ootte ihan järjettömiä pilkunnussijoita. Entinen pulseofthemaggots, Youtubesta mut löytää samalla nimimerkillä |
BMF 05.01.2009 17:35:08 | |
---|
:-----------------------D Tämäkin ketju alkaa olemaan ehtaa m.nettiä parhaillaan. "Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi." |
Super-Jari 05.01.2009 17:41:13 | |
---|
Tuotteko te nyt keskusteluun sitten jotain lisää? |
hullu_ukko 05.01.2009 18:10:40 | |
---|
Jengi taas vääristelee täällä sanoja, mutta.. Se pelottavuuskin on suhteellista. Ajatteleppa itsesi 8-vuotiaaksi Gorgorothin keikalle eturiviin. Kyllä mä sitä Gaahlia vielä näin 18-vuotiaanakin pelkään. Sen verran kaunis mies olen, että lienee syytäkin. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Mirk0 05.01.2009 18:15:17 | |
---|
Tässähän on kyse samasta kuin Nirvanan suosioon nousun kanssa viime vuosituhannen loppuhämärissä. Yksi bändi menestyy ja muut levy-yhtiöt signaavat omat "nirvanansa". Kaupallisuudestahan tästä on kyse mutta saavatpahan pojat mahdollisuuden muuhunkin kuin autotallisoitteluun. :) Light in the end of the tunnel was turned off. |
Peltsi88 05.01.2009 19:49:28 | |
---|
Niin siis hetkinen. Miksi mun pitää ajatella itseni 8-vuotiaana Gorgorothin keikalle eturiviin? Kysyit pelottavaa bändiä->Oletin, että et koe mitään bändiä pelottavana->Tein vertauksen siitä, että mikä ei ole toiselle pelottavaa, se saattaa toiselle edustaa sitä. Got it? Kyllä mä sitä Gaahlia vielä näin 18-vuotiaanakin pelkään. Sen verran kaunis mies olen, että lienee syytäkin. Yeah, True Norwegian Gay Black Metal. I rest my case. |
Super-Jari 05.01.2009 20:03:09 | |
---|
Kysyit pelottavaa bändiä->Oletin, että et koe mitään bändiä pelottavana->Tein vertauksen siitä, että mikä ei ole toiselle pelottavaa, se saattaa toiselle edustaa sitä. Got it? Jos haetaan mikä on 8-vuotiaalle pelottavaa niin varmaan jo Gösta Sundqvist riittää. En oikein tajua mistä me nyt edes puhutaan :D |
Mirk0 05.01.2009 20:18:48 | |
---|
Onks Mayhem tuttu? Ainakin maineensa ja live-esiintymisensä tuntuu ihan sisäelimissä. (Todistettu livenä Jalometallissa 2008) Tässähän oli ainakin osittain kyse vitsistä. Light in the end of the tunnel was turned off. |
Peltsi88 05.01.2009 20:25:41 | |
---|
Jos haetaan mikä on 8-vuotiaalle pelottavaa niin varmaan jo Gösta Sundqvist riittää. En oikein tajua mistä me nyt edes puhutaan :D En minäkään. Sinä kysyit, minä vastasin. |
En minäkään. Sinä kysyit, minä vastasin. Sinä kai tuon pelottavuuspointit toit esille. Siitä kai tässä oli kyse, mutta jäin miettimään että mistä siinä oli kyse. Jos jätetään kuitenkin tämä hieno aihe tähän ja jatketaan Ra:sta. |
thaav 05.01.2009 21:22:45 | |
---|
Kuuntelin pari biisiä netistä. Missä ne faaraot on? Mä odotin jotain rockimpaa ja vähemmän teknistä versiota Nilestä. YouTubesta löytyy perus Lordi-heviä. Oliko tän faarao- ja egypti -teeman sitten tarkoitus olla vain ulkomusiikillinen juttu, vai onko musiikkiin tulevaisuudessa tiedossa egyptiläisiä kielisoittimia, torvia ja pappien chantteihin klimaksoituvia orientaalisia skaala-rallituksia? Mitä nopeasti vilkaisin, bändiläiset eivät itse taida tätä lautaa lukea? Katos vaan, itekkin olen näemmä trollannut tonne ketjun alkupäähän. Doom what thou wilt shall be the whole of the law |
Sömppö 05.01.2009 22:03:48 | |
---|
Itse olen havainnut, että oma musiikkimakuni on kehittynyt sille tasolle, että... Jostakin syystä minua aina hymyilyttää tämän kaltainen kommentti. Sori, huutelen täältä alatasolta vaan, ku en mittään mistään ymmärrä. Hyvä Ra! Ihania poikia! Minä olen aina tosissani, joka ikinä kerta! (5.1.2009) |