Aihe: Line6 ax2 vai flextone III?
1
Jaippe
06.02.2004 16:09:27
Elikkäs noi linjakuutoset kiinnostaa. Onko vanha ax2 edelleen parempi kuin uusin flextone? Ax2:sen puolella olisi mm. se, että siihen mulla on jo poljin valmiina. Eli jos joku molemmilla soitellut voisi vastailla. Tai sit jotain ihan muuta uutta vahvaria.
Oz
06.02.2004 19:28:59

en oo soittanu ku flextone III ja sain senkin vasta toissapäivänä, mutta kyllä siitä ainakin ihan hyvät soundit saa ku vähän vääntelee
Kätkijän tiet ovat sumuiset...
askomiko
07.02.2004 11:14:22
Ax voipi vieläkin olla mukavampi, riippuu mitä tahtoo. Noissa taitaa kehitys polkea aika rajusti paikallaan, tai jopa kulkea taaksepäin, kun joka kerta kun testaan uutta Flextonen mallia niin aina vaan kuulostaa huonommalta. :/ Mukamas uudet hienot mallinnukset kondensaattorin tarkkuudella.. pfft.
Myytävänä superb-hevikitara ja superb-twängistrato.
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
HeavyMachinery
08.02.2004 22:08:21

Ax voipi vieläkin olla mukavampi, riippuu mitä tahtoo. Noissa taitaa kehitys polkea aika rajusti paikallaan, tai jopa kulkea taaksepäin, kun joka kerta kun testaan uutta Flextonen mallia niin aina vaan kuulostaa huonommalta. :/ Mukamas uudet hienot mallinnukset kondensaattorin tarkkuudella.. pfft.

Mulla on Vetta ja se on ihan hanurista. Sopii kyllä humppaan ja koti soitteluun muttei toimi bändin kanssa.

Mutta sanoisin tohon kysymykseen että AX2 on ehkä parempi.
First there was H.C.Bitch after that was only HeavyMachinery
clarkkent
16.02.2004 14:37:25

älä osta kumpaakaan jos keikkailla meinaat. omani (AX2 siis) pätki joissain paikoissa tosipaikan tullen. sama juttu meidän toisella kitaristilla. esim bar alahuoneella. sitten ostin orangen. ei pätki. mutta kyllä se ax2 ihan hyvältä kuulostaa. etenkin efektit. myös äänitettynä. kuuntele täällä: www.nomasi.com/clarkkent
Juzzu
16.02.2004 14:42:28
Pystyitkö analysoimaan tuolle pätkimiselle mitään syytä? Itselläni ei ole vielä pätkinyt kertaakaan, mutta pitäisikö alkaa pelkäämään??
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
HeavyMachinery
16.02.2004 16:12:13

Se line luulee kun tulee virran vaihteluja että sitä sammutetaan ja se alkaa tallettaa asetuksia. Tässä syy pätkimiseen, siis on aika alkaa pelätä... :)
First there was H.C.Bitch after that was only HeavyMachinery
madu
19.02.2004 09:10:52
Mielestäni uusi flextone III on surkea esitys. Vanha flexu II:ni pesee kyllä reilusti, ja huomaahan sen jo flextone III:n hinnoissakin, että vikaan on jotain mennyt. Saa nimittäin belgiasta jo about 400€...

Eli osta mielummin flexu II tai AX2.

Ps: mulla olis flextone II myynnissä kaikilla herkuilla :)
Juzzu
19.02.2004 09:13:09
Ps: mulla olis flextone II myynnissä kaikilla herkuilla :)

Jaa ensin kehutaan, ja sitten kaupitellaan? ;o)

Noo... Se Linen ainut ja oikea lippulaiva, AX2, nyt myynnissä, ota yhteyttä!

Rähmä, jos tuon nyt myis pois, nii mitähän sitä ostais tilalle?
Puavali
19.02.2004 10:38:40

Bassovehkeet? Viistoistawattisen Ampegin?
Niskamies
19.02.2004 10:40:35
Jaa ensin kehutaan, ja sitten kaupitellaan? ;o)

Noo... Se Linen ainut ja oikea lippulaiva, AX2, nyt myynnissä, ota yhteyttä!

Osta putkivehjettä, jossei jo oo.
Hanki Presari ja ole tosimies!
Juzzu
19.02.2004 10:41:23
Bassovehkeet? Viistoistawattisen Ampegin?

Nii... tai jos myis kaiken pikkurojun pois, vaihtais alaa, emmää ossoo! ;o) kukahan ostais puolivalmiin LP-tekeleen...

No joo, mutta tältä listalta kyllä joku vahvari maittaisi mitä suurimalla todennäköisyydellä:
http://www.leviatech.fi/monsteramps/fi/vahvistimet.html
Flash
19.02.2004 10:41:38

Osta kunnon putkivahvistin. :) Itse myin AX2:n pois pari vuotta sitten kun kyllästyin siihen ruuvailuun. Laitteesta oli jotenkin vaikea saada ilmoille kunnon "rehellinen rokkisaundi". Nyt on putkivahvistin (Koch Twintone), josta lähtee aina hyvä saundi ilman turhia ruuvailuita.
Rock And Roll Can Never Die
Juzzu
19.02.2004 10:45:18 (muokattu 19.02.2004 10:45:57)
Osta kunnon putkivahvistin. :) Itse myin AX2:n pois pari vuotta sitten kun kyllästyin siihen ruuvailuun.

Kyllä mulla on ruuvattuna omaan korvaan sopivat soundit, ihan hyvät soundit vaikkei, tietenkään, täydelliset vaan missä olisi. Tuossa AXissa on vaan se hyvä puoli, että sitä voipi soittaa hyvinkin hiljaa mikä passaa mun kerrostaloasuntoon. On aika huoleton peli. Kyllähän se hyvä putkiverme kelpaisi, mutta kun pääasiassa tulee kuitenkin soiteltua aika hiljaa joten lieneeköhän mahdoton yhdistelmä - putkivehje ja kerrostalo...? Ja sitten pitäisi ostaa hyvät delayt ja muut sätkättimet.... Ei sillä, Koch maittaisi varmasti tosi hyvin :o)
madu
19.02.2004 10:48:28
Itse myin AX2:n pois pari vuotta sitten kun kyllästyin siihen ruuvailuun.

Niin oma syy myydä flexu II pois on se, että käytän siitä tasan kahta säröä ja yhtä clean soundia joten turhaan tommosta pitää, en edes efektejä tarvitse... Hankin tilalle putkipelin jossa on hyvät 2-3 kanavaa, ja sehän riittää minulle.
Dr. Muff
19.02.2004 10:51:49
No joo, mutta tältä listalta kyllä joku vahvari maittaisi mitä suurimalla todennäköisyydellä:
http://www.leviatech.fi/monsteramps/fi/vahvistimet.html

Uuh tuota Monster El Mocamboa. Soi muuten ihan kivasti.
"How 'bout no sex-we'll just be friends" - Hey no thanks Pal, I'll just stick to lesbians -- Mutta osta vahvari! Tai kitara!
Juzzu
19.02.2004 12:10:00
Uuh tuota Monster El Mocamboa. Soi muuten ihan kivasti.

Oletkos missä testannut tai kuullut?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)