SURf 18.02.2004 10:15:35 | |
---|
...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt, että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
SURf 18.02.2004 12:47:15 | |
---|
...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt, että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
Jouni Antero 18.02.2004 14:43:01 | |
---|
Näyttäisi samalta kuin Nationalin lankku-resonaattorit mutta vain koristelistalla: pulttikaula, ohut runko ja kannessa ruuvattu mikki. Sinänsä ihan kiva peli kun kerran kokeilin, koska se toimii akustisenakin - joskin tietenkin hiljaisempana - koska itse resonaattorilla on akustinen kammio |
Näyttäisi samalta kuin Nationalin lankku-resonaattorit mutta vain koristelistalla: pulttikaula, ohut runko ja kannessa ruuvattu mikki. Sinänsä ihan kiva peli kun kerran kokeilin, koska se toimii akustisenakin - joskin tietenkin hiljaisempana - koska itse resonaattorilla on akustinen kammio Olisiko volume sopivaa tasoa tuollaiseen keskiäänekkään naisimmeisen säestykseen? Siis ilman vahvistusta... ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt, että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
Jouni Antero 19.02.2004 09:46:44 | |
---|
Eh - no jos sinun hiljasääninen on sama, kuin minun kokemukseni hiljasäänisistä laulajattarista, niin uskoakseni kyllä (joskin siitä on aikaa kun testailin semmoista - siis skittaa, ei laulajatarta!). Itseasiassa resonaattoriskittahan on kovaäänisempi kuin tavallinen akustinen, joten ehkä sitä voi miettiä siinä mielessä, että miten tavallisen akustisen äänekkyys suhtautuu ko. vokalistiin? Jos tavallinen on liian kovalla, niin tuo saattaisi olla passeli. |
duane 19.02.2004 13:43:55 | |
---|
Toi ylemmän linkin kitara ainakin näyttää tosi mukavalta/laadukkaalta...kokeilematta on tietysti vaikea sanoa yhtään mitään...alempi kitara näytti muotoilunsa osalta aivan Deanin vastaavalta.. Käypäs katsomassa www.jam.se (kohta gitarrer, resonator) löytyy jonkinlainen valikoima. Omien kokemusten mukaan puukoppainen resonaattori (tosin oma ei ole mikään loistoyksilö..) saattaa kaipailla hieman vahvistusta, ainakin keikkaolosuhteissa... National -tyylinen metallibody tuottaakin sitten vahvistamatta jopa yli 90db tehoja, eli sillä pärjää ilman mikkejäkin melkein missä tahansa.. Donkkaa.. |
SURf 19.02.2004 13:52:27 (muokattu 19.02.2004 13:53:29) | |
---|
Käypäs katsomassa www.jam.se (kohta gitarrer, resonator) löytyy jonkinlainen valikoima. Jep, esim. noi tanglewoodit oli aika mielenkiintoisia. Varsinkin se 335-resonaattori... eli "Tanglewood TBS-800ANS Bluesound Semi-Acoustic Resonatormodell till kanonpris 4.400:- " Tuohan tekee jotain vajaa 500 euroa. ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt, että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |