Aihe: Seppo Pohjolainen
1 2
hollmi-5
18.02.2004 23:26:38
Kun nauha pannaan studiossa pyörimään, niin turhat luulot omasta taidosta karsiutuvat nopestai. On todella vaikeaa vetää edes kolme minuuttia niin, että kaikki lyönnit osuvat oikealla dynamiikalla saatikka oikeaan aikaan tai oikeaan peltiin/rumpuun.

Siksi on kehitetty apuvälinetä studioihin.
Mika Hollström
Henga
19.02.2004 02:08:36
Kun nauha pannaan studiossa pyörimään, niin turhat luulot omasta taidosta karsiutuvat nopestai. On todella vaikeaa vetää edes kolme minuuttia niin, että kaikki lyönnit osuvat oikealla dynamiikalla saatikka oikeaan aikaan tai oikeaan peltiin/rumpuun.

Traagista
Viceroy
19.02.2004 12:36:40

Itse kuuntelen mieluummin elävää soittoa, kuin täydellistä, mutta sielutonta vetoa.

Elikkäs treenataan homma kuntoon, ennen kuin mennään äänittämään...
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
hollmi-5
19.02.2004 14:48:55
Sepä aikoinaan erottelikin soittajat sottaajista, kun ei vielä ollut elektronisia apuja. Ted Nugentin levyille ei kiertuerumpalia voinutkaan päästää, mutta livenä kelpasi.

Tuo "kolmenminuutin pätkän vaikeus" kommentti oli Tommi Rautiaisen suusta viime kesältä. Silloin, kun biitti on yksinkertaista, niin se on vielä vaikeampaa, koska virhe erottuu selvemmin. Sitten kun on sitä täyteensoitettua fillinomaista komppia, niin muut kuin rumpali itse eivät tiedä, vaikka joku isku puuttuisikin.
Mika Hollström
Viceroy
22.02.2004 15:32:50

Tuo "kolmenminuutin pätkän vaikeus" kommentti oli Tommi Rautiaisen suusta viime kesältä. Silloin, kun biitti on yksinkertaista, niin se on vielä vaikeampaa, koska virhe erottuu selvemmin. Sitten kun on sitä täyteensoitettua fillinomaista komppia, niin muut kuin rumpali itse eivät tiedä, vaikka joku isku puuttuisikin.

Harvinaisen totta muuten tuo!
Keppis
22.02.2004 21:38:01
Onhan se oikeastaan varmaan aika hankalaa vetää virheettömästi pelkkää hidasta biitiä 5minuuttia.
Allekirjotukset on teinixeille!
Viceroy
23.02.2004 19:35:58

Onhan se oikeastaan varmaan aika hankalaa vetää virheettömästi pelkkää hidasta biitiä 5minuuttia.

Nii-i.
-Reaper-
23.02.2004 21:26:35

Ja laulaa samalla. Vai laulaako se? En tiiä ku en hirveesti rautiaista kuuntele...
Rock´N´Roll!!
Viceroy
24.02.2004 19:01:21

Ja laulaa samalla. Vai laulaako se? En tiiä ku en hirveesti rautiaista kuuntele...

Joo, taustoja...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)