trih 04.01.2009 13:49:41 | |
---|
Just. |
rainmaker 04.01.2009 15:27:55 | |
---|
Nyt vaan odotellaan millo on torilla myynnissä olppeja varusteltuna "näitä ei enää valmisteta" tekstein ja kovin hinnoin. Those who can't do, teach; those who can't teach, teach gym. |
ballfish 04.01.2009 20:23:37 | |
---|
Luojan kiitos, hirveetä kuraa ja häpeäksi alkuperäisille musareille. "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
zuppermuhle 04.01.2009 23:49:22 | |
---|
Nyt sitten odottelemaan Music Man SE kitaroita. Hinnat alkaen 249€ M.A.C.H.O #18 "Who is your daddy and what does he do?" |
Nyt kävi näin. Kirjoitustesi sävystä päätellen, sun ois parasta myydä kitarat pois ja aloittaa kazzoo-pillin soittaminen... -Sepisti |
this1sux 04.01.2009 23:54:09 | |
---|
Luojan kiitos, hirveetä kuraa ja häpeäksi alkuperäisille musareille. Meikästä kyllä hintaluokassaan varsin kelvollisia ja kilpailukykyisiä kitaroita. En tosin omista moista, vaikka lähellä olikin kesällä. Musaliikkeen myyjä sanoi tuolloin, että valmistus lopetettiin koska olivat sen verta hyviä että kelpasivat pertti ja pirjo peruskitaristeille siihen malliin että varsinaisten musareiden myynti tippui pahasti. lalalaa |
rainmaker 05.01.2009 00:03:07 | |
---|
Meikästä kyllä hintaluokassaan varsin kelvollisia ja kilpailukykyisiä kitaroita. Joo, itselläni on samansuuntaisia havaintoja. Itselläni on ollut se silhouette-kopsu ja parasta aikaa on bassona se stingray -kopio. Elektroniikat vähä sekundaa, mut eipä tuolla hinnalla hirveetä priimaa saakaan. Laitoin siihe silhouette-kopsuun vähä paremmat mikit, niin kovastihan sillä rokkas. Those who can't do, teach; those who can't teach, teach gym. |
Traditional 05.01.2009 00:03:31 | |
---|
Meikästä kyllä hintaluokassaan varsin kelvollisia ja kilpailukykyisiä kitaroita. En tosin omista moista, vaikka lähellä olikin kesällä. Musaliikkeen myyjä sanoi tuolloin, että valmistus lopetettiin koska olivat sen verta hyviä että kelpasivat pertti ja pirjo peruskitaristeille siihen malliin että varsinaisten musareiden myynti tippui pahasti. Ainahan ne sanoo. Kirjoitustesi sävystä päätellen, sun ois parasta myydä kitarat pois ja aloittaa kazzoo-pillin soittaminen... -Sepisti |
zuppermuhle 05.01.2009 00:04:31 | |
---|
Olikos nuo OLP muka sitten kuraa? Kuulemani mukaan ne olisivat muka mainioita kitaroita. Vai onko internet valehdellut minulle taas. M.A.C.H.O #18 "Who is your daddy and what does he do?" |
joukov 05.01.2009 01:59:34 | |
---|
Eric Singer Project - Nosturi 22.2.2009 |
kimurantti1 05.01.2009 04:25:12 | |
---|
Vai onko internet valehdellut minulle taas. Internet ei valehtele ikinä, missään asiassa. Kannattaa vain sokeasti luottaa lukemaansa. |
sieniesko 05.01.2009 07:34:28 | |
---|
Harmi. Hyviä kitaroita ja bassoja halpaan hintaan. Omaan mm2:een erittäin tyytyväinen. |
rosberg 08.01.2009 19:55:20 | |
---|
No erittäin hyviä kitaroitahan ne oli hintaisiksiin. Always for the better. |
FensonGibder 08.01.2009 21:19:43 | |
---|
Kevyet mullat, juum OT on OK |
Krice 08.01.2009 21:37:12 | |
---|
Olikos nuo OLP muka sitten kuraa? Ainakin jokseenkin rumia kitaroita. |
Painajaismainen 08.01.2009 21:42:37 | |
---|
Ainakin jokseenkin rumia kitaroita. Makuja on monenlaisia. Muutamaa OLP kitaraa ja bassoa olen hiplannut. Varsin kivoja pelejä. "Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka
"Ei saakeli näitä sooloja. Jos joku olisi harrastuksen alkuvaiheissa näyttäny kuvan ysäri-Hetfieldistä ja sanonu, että komppaaja ei vonkaa, kaikki olisi toisin." - GRG40 |
h.e.k.a 08.01.2009 22:40:27 | |
---|
Luojan kiitos, hirveetä kuraa ja häpeäksi alkuperäisille musareille. Jaa, itse olen kyllä ollut kovinkin tyytyväinen omaan Axis-kopiooni (MM1), tosin koko elektroniikka mennyt ajan saatossa vaihtoon, mutta joka tapauksessa käteen sopiva peli, josta on muotoutunut pitkältikin se luottokeppi... Onkohan täällä kyseistä merkkiä kovin paljon kritisoineilla kovinkin paljon omakohtaisia kokemuksia, ja mistä malleista mahtaa olla kyse? "I don't want you to play me a riff that's going to impress Joe Satriani; give me a riff that makes a kid want to go out and buy a guitar and learn to play" -Ozzy Osbourne |
ballfish 08.01.2009 22:44:03 | |
---|
Onkohan täällä kyseistä merkkiä kovin paljon kritisoineilla kovinkin paljon omakohtaisia kokemuksia, ja mistä malleista mahtaa olla kyse? Axis, Luke, silhouette ja stingray ainakin testattu. Yleensä aina kokeiltu suoraan musarin version jälkeen joten ei ihme kun tuntuu huonolta. Noh, ei välttämättä kuraa jos ottaa aloittelija-meiningin mukaan mutta varsinkin kaulaprofiilit ovat todella epäonnistuneita omaan käteen. Ja yleinen tuntuma. Minkäs sille mahtaa jos en tykkää, tykätkää te =) "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
jperala 09.01.2009 07:33:41 (muokattu 09.01.2009 07:35:03) | |
---|
Itsellä OLP MM2 basso, sieltä alkuvuosilta 2001-2002. Tämä laite on kaikkea muuta kuin kuraa ...kele. Vaikea löytää mitään laadullisesti huomautettavaa kyseisestä bassosta. Tuleva classikko, jos ei ole jo. OLP MM2 |
Voitto Ankka 09.01.2009 11:09:12 | |
---|
mutta varsinkin kaulaprofiilit ovat todella epäonnistuneita omaan käteen. Ja yleinen tuntuma. Tällaista tämä on :) Mun Amfisound custom-basson kaula on täysin suora kopio mun OLP SB-5 bassosta. Lähetin siis OLP:n malliksi. Paras kaula ikinä. Mm. Týr-yhtyeen Gunnar sitä testattuaan alkoi kyselemään löytyisikö Amfisoundilta vielä mallia kopioitavaksi. Eikä minulla muutenkaan ole tuosta OLP:sta pahaa sanottavaa. Hinta-laatusuhteeltaan mainio peli kokonaisuutenakin ja kaula siis vallan mainio. j. Pois alta vaan, nyt lasketaan, en pelkää ollenkaan! |