nappero 02.12.2008 08:57:25 | |
---|
Jep, mäkin varasin just 2 lippua. Tänään hakemaan Terve ja heipähei! |
metal girl 13.12.2008 22:03:58 | |
---|
Otetaanpa faktat haltuun. Metallica-leirissähän tapahtuu uuden levyn merkeissä jatkuvalla syötöllä ja asioita seurataan mun... silmä kovana. Keskustelua vartenhan tämä palsta on, eikö? Miksi ihmeessä pitää kitistä, kun ihmiset keskustelee musiikista? Ja jottei aiheesta eksytä, niin jau jau. Pitäisi kaivaa follow the reaper naftaliinista ja kuunnella vaihteeksi vähän hyvää bodomia.
oon sun kanssa samoilla linjoilla. ja bodomit on mun mielestä hyvii. |
M!Xu 14.12.2008 12:28:25 | |
---|
Niinpä. Ois pitäny olla vaikka kaks keikkaa, toinen pennuille ja toinen isoille pojille. Voi witale, kakarat vie meiltä meidän hewin! Take the Kama Sutra. How many people died from the Kama Sutra as opposed to the bible. Who wins?
-Frank Zappa |
darkus 14.12.2008 14:12:04 | |
---|
Ostin itte tiketistä liput. Siellä niitä on. Be the devils own, Lucifer`s my name! |
santa 16.12.2008 08:59:13 | |
---|
liekkö keikkapaikalla kuinkapaljon maastohousuihin pukeutuneita 12 vuotiaita joilla on metalliketju ja toispuoleinen jakaus joilla jokaisella on cob paita. eikö se sturmis voisi hoitaa tämän porukan itselleen. samaa ikäluokkaakin kun kerran ovat. |
ramionparas 16.12.2008 09:41:05 | |
---|
liekkö keikkapaikalla kuinkapaljon maastohousuihin pukeutuneita 12 vuotiaita joilla on metalliketju ja toispuoleinen jakaus joilla jokaisella on cob paita. eikö se sturmis voisi hoitaa tämän porukan itselleen. samaa ikäluokkaakin kun kerran ovat. ai onks bodom niin truemetal että pitää olla jotain 18vuotta että sitä saa kuunnella... http://www.evilpiggy.tk
http://www.mikseri.net/epm
http://www.myspace.com/evilpiggymachine |
Räkkipeli 16.12.2008 11:03:27 | |
---|
eikö se sturmis voisi hoitaa tämän porukan itselleen. samaa ikäluokkaakin kun kerran ovat. Miksi ihmeessä? Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
santa 16.12.2008 12:47:28 | |
---|
nimenomaan vaikka ennemmin kaksi keikkaa. toinen kakaroille ja toinen k-18. meinaan että eipä ole kiva olla kattomassa kun tusinan verran nappuloita pyörii jaloissa. käympä ehdottamassa nyt saman tien järjestäjälle kyseisestä. |
-mr.crowley- 16.12.2008 14:40:49 | |
---|
liekkö keikkapaikalla kuinkapaljon maastohousuihin pukeutuneita 12 vuotiaita joilla on metalliketju ja toispuoleinen jakaus joilla jokaisella on cob paita. eikö se sturmis voisi hoitaa tämän porukan itselleen. samaa ikäluokkaakin kun kerran ovat. On se kova äijä |
-J.- 16.12.2008 17:37:36 (muokattu 16.12.2008 19:23:44) | |
---|
liekkö keikkapaikalla kuinkapaljon maastohousuihin pukeutuneita 12 vuotiaita joilla on metalliketju ja toispuoleinen jakaus joilla jokaisella on cob paita. eikö se sturmis voisi hoitaa tämän porukan itselleen. samaa ikäluokkaakin kun kerran ovat. Onkohan paikalla paljon 18-35 vuotiaita tyyppejä jotka aukoo päätään jokaiselle 12-vuotiaalle, metalliketjun, maastohousut, toispuolisen jakauksen ja Cob paidan omistajille? Onse kovaa kun uskaltaa tulla yli 18-vuotiaana nettiin päätään aukomaan 12-vuotiaista lapsista jotka vasta opettelee kaikkea, elämäänkin. E: tai mistäs vitusta minä tiedän oletko yli 18. Vittuilustas putoo vaan vähän pohjaa jos et ole. Vierii kyynel, vierii toinen, vierii silmistä vesi veden jälkeen.
Kotiteollisuus - Tuonelan Koivut. |
Mr. Speed 17.12.2008 02:16:28 | |
---|
Onkohan paikalla paljon 18-35 vuotiaita tyyppejä jotka aukoo päätään jokaiselle 12-vuotiaalle, metalliketjun, maastohousut, toispuolisen jakauksen ja Cob paidan omistajille? Onse kovaa kun uskaltaa tulla yli 18-vuotiaana nettiin päätään aukomaan 12-vuotiaista lapsista jotka vasta opettelee kaikkea, elämäänkin. E: tai mistäs vitusta minä tiedän oletko yli 18. Vittuilustas putoo vaan vähän pohjaa jos et ole. Se on kato eilen täyttäny 18, niin se on niin isoa miestä nyt ^^ Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita. |
Röntgen-Jeesus 17.12.2008 07:15:49 | |
---|
Ajattelin tulla tänne kertomaan mielipiteeni Hatebreederistä mutta koska keskustelun tasohan suorastaan vaatisi jotain typerämpää tekstiä niin annetaan olla. "Lets black some metal, shall we?" |
Jounzuh 04.01.2009 21:34:07 | |
---|
Kerro vaan, omasta mielestä toinen boodomin parhaista levyistä Hatecrew Deathrollin kanssa. Itsekin olen tonne COB keikalle menossa helsinkiin ja en ole 12 vaan neljätoistavuotias kakara jolla on boodomin paita ja ketju, mut muut kuvaukset ei muhun käy. Ei sillä ole mitään väliä onko 10 vai 60 vuotias fani, kumpiki sinne on (toivottavasti) tullu sitä musaa kuuntelemaan. |
Super-Jari 04.01.2009 21:40:53 | |
---|
Ajattelin tulla tänne kertomaan mielipiteeni Hatebreederistä mutta koska keskustelun tasohan suorastaan vaatisi jotain typerämpää tekstiä niin annetaan olla. Kerro vaan. Mun mielestä se on paras Bodomin levy. |
Heh, se on aina hauska nähdä bodomin keikalla pientä taaperoa jolloin letti heiluu ja pienet nyrkit viiltävät ilmaa.. oih, söpöä. |
Snapo 05.01.2009 00:56:30 | |
---|
Kyl minä ainaki mielummin haluisin semmosten parikolme päätä lyhyempien kans olla keikkaa kahtomassa, näkis sentää vähän muualtakin kuin eturivistä(vaikka 184cm olenkin) ja jos haluaa liikkua nii senkun nostelee niskavilloista syrjemmälle. Pittaaminenhan se vasta oiskin jännää :> "Heavy kitarat on toinen juttu mutta ne on ohut kaulasia ja sopii lähinnä pelkkään tilitykseen." -zanteri |
allupatukka 05.01.2009 02:17:45 | |
---|
Heh, se on aina hauska nähdä bodomin keikalla pientä taaperoa jolloin letti heiluu ja pienet nyrkit viiltävät ilmaa.. oih, söpöä. Pitäisikö raskas musiikki sitten kieltää lapsilta? Kaikista lapsellisinta on kun paatuneimmatkin hevipertit tulee nauramaan, että lapsetkin kuuntelee metallia. Haukutte pieniä lapsia, kovikset! Kasvakaa nyt, "isot" miehet. "Naiset ovat kuin saunavuoroja. Parhaat ovat aina varattuja ja loput hyvät yleisiä." |
Röntgen-Jeesus 05.01.2009 07:22:04 | |
---|
Kyllähän tuo Hatebreeder oli kova sana ala- ja yläasteella ja nyt pitkästä aikaa kuuntelin sen eikä ollut menettänyt hohtoaan yhtään. Tokyo Warheartts on myös mainio paketti jos vammaisia välispiikkejä ei lasketa. "Lets black some metal, shall we?" |
Salaliitto 05.01.2009 14:23:57 | |
---|
Pitäisikö raskas musiikki sitten kieltää lapsilta? Kaikista lapsellisinta on kun paatuneimmatkin hevipertit tulee nauramaan, että lapsetkin kuuntelee metallia. Haukutte pieniä lapsia, kovikset! Kasvakaa nyt, "isot" miehet. Ei pitäisi. Tosin se on edelleen hauskaa kun ne vilpertit moshaillee siellä ja ärjyvät sanoja joita he eivät ymmärrä. En yleistä kaikkiin. |
da_reapah 06.01.2009 01:08:28 | |
---|
Metallimusiikki alkaa kiinnostamaan usein siinä 12 vuoden iässä tai myöhemmin niin parempihan se on sitten ajoissa aloittaa keikkailukin kuin että joutuis odottamaan että ikää on tarpeeksi, eikö ? ja kouluunkin kun hiihdettiin umpihangessa kesät talvet |