Aihe: Ra
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Icy-Sun
31.12.2008 12:59:41
Mietityttää, mitähän pojille käy kun laulaja lopettaa kimittämisen. Voi tulla pari vuotta aika kiljukaulasoundilla. Ainahan tällainen vähän tuotokselta vaikuttaa.
Donitsiparoni
31.12.2008 16:21:49
Mietityttää, mitähän pojille käy kun laulaja lopettaa kimittämisen. Voi tulla pari vuotta aika kiljukaulasoundilla. Ainahan tällainen vähän tuotokselta vaikuttaa.

Ainahan ne voi vaihtaa musiikkityyliä laulajan äänenmurroksen ajaksi grungeen/punkiin
Charge
02.01.2009 18:24:22

Itse kuuntelin eilen tuota Yle X:n Matalliliittoa. "No niin, seuraavaksi hevibändi Ra kappaleellaan "Punainen virta". No, kuuntelin siinä, että onpas ihmeen hyvän kuuloista tämä kitarointi. Mutta sitten kun laulaja päästi ilmoille ensimmäiset sanat...Hymyhän siinä levisi naamaan. En tahdo solvata Ran poikia, itte olen muutaman vuopden tyyppejä vanhempi, mutta olen kyllä sitä mieltä, että menkään pojat takaisin kouluun ja aloittakaa vaikka bändihommat lukion jälkeen uudestaan. Vois olla paremman kuuloista.
"I have a...I have a...dvarf? I have the dvarf and I'm not afraid to use him! I need some questions!" "Answers, I think you need answers".
Wradlin
02.01.2009 21:39:39
Katoin ton musavideon. Siinähän näköhään kolme arikoivusta vetää "faaraoheviä". Soitto oli ihan ok mutta laulu ei oikein ollut... ...kuulosti siis aikalailla Indicalta. Voisivat vetää tässä iässä vielä instrumentaalibändinä. (:

http://www.youtube.com/watch?v=jXUMXtO8WQA&feature=related

"Soittakaa Paranoid"
Make Them Suffer
Pendulum
03.01.2009 01:22:23
Ei mulla muuta sanottavaa tästä bändistä oo, muuta ku se, että tää biisi on ainaki iskelmää särökitaroilla

http://www.youtube.com/watch?v=TFBN7csKLKs&feature=related
Super-Jari
03.01.2009 17:18:04
Ei mulla muuta sanottavaa tästä bändistä oo, muuta ku se, että tää biisi on ainaki iskelmää särökitaroilla

http://www.youtube.com/watch?v=TFBN7csKLKs&feature=related

Multa ei 12 vuotiaana irronnut iskelmä biisejä särökitaralla.

Just katon noita livevetoja ja totesin että olen soittanut kauemmin kitaraa kuin tuo kitaristi on elänyt ja silti se vetää mua paremmin.

Myydään Gibsonin Classic, ENGLin Powerball ja Peaveyn 412 kaappi, tarpeettomana.
luopio
03.01.2009 17:29:56
Itse kuuntelin eilen tuota Yle X:n Matalliliittoa. "No niin, seuraavaksi hevibändi Ra kappaleellaan "Punainen virta". No, kuuntelin siinä, että onpas ihmeen hyvän kuuloista tämä kitarointi. Mutta sitten kun laulaja päästi ilmoille ensimmäiset sanat...Hymyhän siinä levisi naamaan. En tahdo solvata Ran poikia, itte olen muutaman vuopden tyyppejä vanhempi, mutta olen kyllä sitä mieltä, että menkään pojat takaisin kouluun ja aloittakaa vaikka bändihommat lukion jälkeen uudestaan. Vois olla paremman kuuloista.

Niin että treenata ei sitä ennen kannata?
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
Mursukanta
03.01.2009 17:38:24
mutta olen kyllä sitä mieltä, että menkään pojat takaisin kouluun ja aloittakaa vaikka bändihommat lukion jälkeen uudestaan. Vois olla paremman kuuloista.

Tai miksei sille laulajalle vain voi hommata pitchshifteriä? Tai sitten nostaa kielisoittimien virettä.
Mursukanta
03.01.2009 17:46:36
Multa ei 12 vuotiaana irronnut iskelmä biisejä särökitaralla.

Just katon noita livevetoja ja totesin että olen soittanut kauemmin kitaraa kuin tuo kitaristi on elänyt ja silti se vetää mua paremmin.

Joo. Jos tsiigataan vähän tältä kantilta: Noi jätkät vetää 11-12 -vuotiaina vähintään samalla tasolla kuin mitä yläasteen ikäluokasta irtoaa. Eli teknisesti asiat aika hyvällä mallilla.

Mä arvelen että näistä tyypeistä kuullaan vielä jos jaksavat painia musiikin parissa. Silloin ei kukaan enää naureskele.
Karipiirto
03.01.2009 23:14:19 (muokattu 03.01.2009 23:16:21)

Mulla tuli mieleen että kitaristi vetää yhtä hyvin kuin minä joskus 19v ikäsenä mutta ero on siinä että nuo on saaneet aikaan kokonaisia biisejä kun taas minä vetelin vain kaikkea sinne tänne kohkaten ilman mitään linjaa enkä saanut mitään valmista aikaan. :)

Ja syy miksi vedin vasta silloin noin oli että aloitettuani noin 13 kesäsenä en ole koskaan saanut opetusta vaan olen joutunut itse etsimään kaiken ja näin ollen on kehitys ollut todella hidasta. :)
Olet väärässä koska Hitler!
Henkka370
03.01.2009 23:49:47 (muokattu 03.01.2009 23:50:06)
Ihan vaan tiedoksi että toi elämä lapselle konsertti tuli ainakin kitarien osalta playbackina.. Että se siitä teknisestä osaamisesta. :)

Joo, no nuohan on tullut playbackinä niin kauan kun muistan...

E: siis elämä lapselle
Super-Jari
04.01.2009 12:39:38
Ihan vaan tiedoksi että toi elämä lapselle konsertti tuli ainakin kitarien osalta playbackina.. Että se siitä teknisestä osaamisesta. :)

Youtubesta löytyy kyllä ihan livevetojakin. Keksi uusi keino dissata.
itsy
04.01.2009 12:49:50
Youtubesta löytyy kyllä ihan livevetojakin. Keksi uusi keino dissata.

Ei löytyny ku vaan Paranoid. Sitähän ei voi dissata, eh?
Super-Jari
04.01.2009 13:00:02
Ei löytyny ku vaan Paranoid. Sitähän ei voi dissata, eh?

Hyvinhän ne sen vetää.

Videon kommenteissä rässilenkkarien suunpielistä lentävä vaahto on taas parasta mitä youtube oikeastaan tarjoaa :D

TJEU http://www.youtube.com/watch?v=jXUMXtO8WQA&feature=related
itsy
04.01.2009 13:06:06
Hyvinhän ne sen vetää.

Videon kommenteissä rässilenkkarien suunpielistä lentävä vaahto on taas parasta mitä youtube oikeastaan tarjoaa :D

TJEU http://www.youtube.com/watch?v=jXUMXtO8WQA&feature=related

"Toi Tabbing on ehkä vähän tyhmää näin hyvässä biisissä."
aivokuolio
04.01.2009 13:48:36
Onko tässä nyt pahinta että se että pikkujätkät soittaa heviä vai se että pikkujätkät soittaa heviä ja on jopa saanu aikaseksi jotain sillä?
Quru
04.01.2009 14:20:43
Ko. videossa mielestäni hassuinta oli se, että kaikki positiiviset kommentit oli äänestetty spämmiksi.

"tolla "kitaristilla" aina sama Eruptionin alku noissa sen himotilusooloissa :'D"
Muusikko on kaupallistunut kun Em C G D
tazz
04.01.2009 15:33:20
Tuota paranoidia edes tarvitse dissata, itsestään selväähän se on että tuo kuulostaa hirveältä.
Askorbiinihappo
04.01.2009 15:54:16

Paranoid on paska biisi. On minusta ollut siitä lähtien, kuin sen ekan kerran kuulin. Lisäksi se on myös raiskattu, paloiteltu ja syötetty sioille jo moneen kertaan. Samahan se vähän on tuon koverin kanssa, mutta ei sitä voi kiistää, että kaverit on hyviä soittamaan ikäisekseen. Emmä oikeen enää jaksa noita vihata, hienoo että pojat ovat löytäneet "oikean" polun jo tuon ikäisinä. Katotaan, jos niistä vielä joskus kuullaan uudestaan. Samaa mieltä olen Sturm Und Drangista, toivon että jätkät tajuaisivat, että heitä viedään kuin pässiä narussa ja alottaisivat itsenäiset bändihommat.

Se on kyllä totta, että ikävästi näiden nuorten bändien takia on tuo hevi esillä, kauhee hevibuumi taas menossa. En tykkää siitä, ettei "hevareita" pidetä itseään viiltelevinä saatananpalvojina.
Entinen pulseofthemaggots, Youtubesta mut löytää samalla nimimerkillä
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)