Brucepekka 28.12.2008 21:55:42 (muokattu 28.12.2008 21:56:38) | |
---|
Moi. Ei kellään ois ollut samanlaista ongelmaa, kun meikällä. Eli tuo Digi002R ei tunnista firewireä. Jää naksumaan hetkeksi, mutta ainoastaan punainen mute valo jää lopuksi palamaan. Pikkasen kun heiluttelee ja koputtelee, niin löytää yhteyden, mutta kadottaa sen varmasti hetken päästä. Jos oikein ymmärsin kun nettiä kahlasin, niin tuo on joku virtakaapeliongelma, mitä on esiintynyt noissa enemmänkin. Kaiketi muualla homma on toiminut niin, että digidesign on toimittanut uuden johdonpätkän, jonka ite sitten saa vaihtaa. Kiinnostaa josko jollain olisi kokemusta miten tuo on toiminut Suomen päässä? |
Roberto 29.12.2008 11:05:35 | |
---|
Tyyppivika, josta selviää vaihtamalla yhden johdon laitteen sisältä. Operaatio kestää n 20 sek ja on helppo tehdä itsekin, eli ota yhteys laitteen myyjään tai huoltoon. |
Brucepekka 29.12.2008 13:01:13 | |
---|
Joo soittelin Soundataan. Käskivät ottaa yhteyttä Digidesigniin. Ei kuulemma voi tuota johtoa ostaa/saada sieltä. Pitää oottaa antaako digi uuden. Olen laitteen toinen omistaja, eikä sitä ole rekisteröity mun nimiin, joten saa nähdä miten käy. Ei sulla oo hajua mikä piuha on kysessä ja saako sitä jostain hankittua rahalla? |
lindo 29.12.2008 17:54:53 (muokattu 29.12.2008 17:56:21) | |
---|
Olen laitteen toinen omistaja, eikä sitä ole rekisteröity mun nimiin, Tähän voin ainakin sanoa että kaveri, joka myös laitteen toinen omistaja, vei Digirackin huoltoon ja ei onnistunut ennen kuin oli rekisteröity. Eli kannattaa ekaks yrittää tehdä tuo rekisteröinti sun nimiin. En nyt muista miten lopulta kävi kaverin laitteelle... Rok rok |
Roberto 30.12.2008 07:47:27 | |
---|
Joo soittelin Soundataan. Käskivät ottaa yhteyttä Digidesigniin. Ei kuulemma voi tuota johtoa ostaa/saada sieltä. Pitää oottaa antaako digi uuden. Olen laitteen toinen omistaja, eikä sitä ole rekisteröity mun nimiin, joten saa nähdä miten käy. Ei sulla oo hajua mikä piuha on kysessä ja saako sitä jostain hankittua rahalla? Soita siinä tapauksessa Soitin Laineelle, Ossi Männikölle slsx.com. Se on virtapiuha, joku kuuden tms. johdon moninapaliitin, jossa ongelma on se, et alkuperäisessä on kontaktipinnat naaras-osaston kahdella puolella ja siksi se pätkii. Uudessa ne on kolmella puolella, ja maailma pelastuu. |
Brucepekka 30.12.2008 10:08:32 (muokattu 30.12.2008 13:12:44) | |
---|
Joo kerkesin jo sinne soittaakkin. Selvittävät josko on varastossa ylimääräisenä kyseistä piuhaa. Katotaan mitä tapahtuu. |
Mikael 30.12.2008 15:49:44 (muokattu 30.12.2008 15:51:03) | |
---|
Joo soittelin Soundataan. Käskivät ottaa yhteyttä Digidesigniin... Aika kehno meininki Soundatassa - tai siis ikävän yleinen musakauppa-asenne jolla ei ainakaan perustella mitään kovempia paikallishintoja. Mä vein aikanaan omani Mannpowerin huoltoon ja vaihtoivat sen pihan odottaessa ja hotivat itse takuuasiat digidesignilta... se on vaan paska liitin virtapiuhassa joka rupeaa pätkimään. Ennen ei ollut mitään - nyt on. |
Brucepekka 30.12.2008 17:20:30 | |
---|
Aika kehno meininki Soundatassa - tai siis ikävän yleinen musakauppa-asenne jolla ei ainakaan perustella mitään kovempia paikallishintoja. Mä vein aikanaan omani Mannpowerin huoltoon ja vaihtoivat sen pihan odottaessa ja hotivat itse takuuasiat digidesignilta... se on vaan paska liitin virtapiuhassa joka rupeaa pätkimään. Joo. Pikkasen eri meininki SLSX:ssä. Sain tarkat ohjeet mitä pitää puhdistaa. Jos ei toimi niin hoitavat tarvittavan piuhan. Ja kuittihan löytyy tosta laitteesta Soundataan...SLSX hyvää hyvyyttään siis jeesaa. Hieno meininki! |
Brucepekka 30.12.2008 17:48:07 | |
---|
Eli pelkkä putsaus riitti ja laite toimii taas. Nice. |
Roberto 31.12.2008 10:45:59 | |
---|
Paska meininki tai ei, mut tässä tapauksessa on kyseessä Digin huoltopolitiikka-sekoilut, jotka aiheuttaa näissä pienemmissä hommissa kaikenlaista harmia. Manpowerikin sulki kannattamattomuuden takia koko huolto-osastonsa joka ennestään vaikeuttaa suomessa huollettavien kamojen tilannetta. Ylipäätään koko huoltoshow on aika nihkeässä tilassa nykyjään, valmistajasta riippumatta. |
Roberto 01.01.2009 12:38:07 | |
---|
Eli pelkkä putsaus riitti ja laite toimii taas. Nice. Tuli vielä sellanen mieleen, et jos pykiminen alkaa taas jossain vaiheessa ja uutta piuhaa ei tunnu löytyvän, kolvaa se vanha kiinni. |
Joo moi Tosiaan digin huolto ei toimi Suomessa vaan Ruotsissa. Saman ongelman kanssa painiessani noin viikko sitten sain digidesigniltä vaihtoehtoisen korjaussuunnitelman. 1. Lähetä 002rack Ruotsiin huoltoon, ei kannata liian kallista. 2. Lähetä release of liability form faksattuna Irlantiin, niin johdot tulee himaan ja asennan ite ne. Tyhmänä suomalaisena tiedustelin, että mikähän mahtaa olla moinen lomake niin vastasivat: release of liability form. Okei tiedän et ne haluu vastuuvapauden, mut onkohan tuolla maailmalla joku yleispätevä lomake minkä vois printtaa ja scannata allekirjoitettuna ja lähettää digille, vaiko ihan omin sanoin, et ku mä sen piuhan asennan naapurin Maken kanssa, niin teillä Digidesign ei ole minkään valtakunnan vastuuta mistään asiasta, kun savun jälkeen tarkastamme kytkennät. Mullakin rupes toimii puhdistuksen jälkeen mut haluaisin sen piuhan kuitenkin vaikka spareksi. Kiitos jo etukäteen |
Haxu 03.01.2009 18:51:34 | |
---|
Olisi kiva että firman jolla hinta/laatu/ominaisuus - (?) - suhde "aloitusluokanvehkeissä" on mitä on niin edes takuuhuollot toimisivat. Nastahan näitä Digin vehkeitä on ollut käyttää - toimivat toimiessaan ja tekevät sen mitä lupaavat mutta cmon jotain rajaa - pienkäyttäjien huollot kuntoon täälläkin. Sound, Music, Emotion
www.aanivoimala.fi |
Brucepekka 06.01.2009 20:10:59 | |
---|
Eli pelkkä putsaus riitti ja laite toimii taas. Nice. Joo eipä se lysti kauaa kestänyt. Kaippa se piuha jostain löytyy... |
HeavyMachinery 09.01.2009 22:04:50 | |
---|
Joo. Pikkasen eri meininki SLSX:ssä. Sain tarkat ohjeet mitä pitää puhdistaa. Jos ei toimi niin hoitavat tarvittavan piuhan. Ja kuittihan löytyy tosta laitteesta Soundataan...SLSX hyvää hyvyyttään siis jeesaa. Hieno meininki! Viittitkä laittaa ne ohjeet mullekin ? Meidän reeniksen 002 tekee samaa silloin tällöin. Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |