superfly 17.02.2004 21:04:06 (muokattu 17.02.2004 21:04:24) | |
---|
Et edes puvun kanssa? Pukua käytän työssäni melko usein, mutta ikinä ei paita ole housuissa ollut. Ja mäiskärit on yllättävän tyylikkäät puvun kanssa myös :) Harppu on alaston piano |
JM 17.02.2004 21:07:08 | |
---|
Varvassukkia.. "It`s always funny until someone gets hurt... And then it`s just hilarious"M.Patton |
seitikki 17.02.2004 21:09:29 | |
---|
heeei...mul on varvassukat. pervot:) "-Olet viimeinen tikkumakkara!!" -Lillianna |
Diseased 17.02.2004 21:15:52 | |
---|
Sellaset omatekoset farkkusortsit, joissa ne "lahkeet" on ihan jumalattoman lyhyet. Sellai et ne loppuu heti takataskujen alle. Ei kyllä kiinnostais kulkea julkisesti tuulipuvussakaan tai pilottitakissa... ääh |
Jonte 17.02.2004 22:06:46 | |
---|
Niin. Mitä vaatetta et ikinä laittaisi yllesi? Mä voisin perjaatteessa kokeilla mitä vaan. Sukkahousut. Minut pakotettiin pitämään niitä viisivuotiaaksi saakka. Nyttemmin en enää päälle laittaisi. Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois". |
noir 17.02.2004 22:10:41 | |
---|
Sukkahousut. Minut pakotettiin pitämään niitä viisivuotiaaksi saakka. Nyttemmin en enää päälle laittaisi. Äläs nyt! Robin Hood käytti sukkahousuja vielä parikymppisenäkin. Ja sinisiä farkkuja en ikinä pistäisi poplarin kanssa. Mauttomin tyylivirhe ikinä. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. |
rc 17.02.2004 22:12:38 | |
---|
Tennissukat ja sandaalit... hyi stna! "Yksi parhaista syistä bändin perustamiselle on se, että saa oman figuurin. Ja sitten voi vierestä katsella kun lapset repivät niiltä päät irti"
-James Hetfield- |
Pallisti 17.02.2004 23:09:27 | |
---|
Villakalsarit. HYI SAATANA. We fucked our friends´ moms and they were fuckin´ horny as hell and loved it!
www.collarbone.tk |
dora 18.02.2004 01:04:15 | |
---|
Sukkasousuja! ja piste! :) Optimistiksi sanotaan ihmistä, joka ajaa ladalla moottoritien ohituskaistalla. |
Bassballs 18.02.2004 08:56:53 | |
---|
Niin. Mitä vaatetta et ikinä laittaisi yllesi? Eipä tule mieleen mitään.. Vaatteitahan ne vaan ovat. Betonisaappaisiin en haluaisi koskaan astua. Sarvesta El Tiempoa, pullosta Makkista. |
Jonte 18.02.2004 22:38:13 | |
---|
Äläs nyt! Robin Hood käytti sukkahousuja vielä parikymppisenäkin. Kaveri soittaa, toinen vastaa: "Robin Hoodin nuolivarastossa". Kaveri kysyy: "Ai missä helkkarissa?" Toinen: "No Sherwoodin metsässä tietenkin". Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois". |
vannoin joskus, etten ikinä käytä julkisesti rimpsuhametta. mun rakkain vaatekappaleeni nykyään on rimpsuhame. muokskuoks. nahkahousuja ei ikinä c'mon baby light my fire |
Typoteus 19.02.2004 09:38:07 | |
---|
No jotain muijien vaatteita en pukisi, enkä kyllä mitään kireitä housujakaan (ns. normaaleja housuja) |
Hede 19.02.2004 10:21:06 | |
---|
nahkahousuja ei ikinä Heh, mulla on nahkahousut. Ei mikään kovin miellyttävän tuntuinen vaatekappale. Vaaleanpunaista kukkamekkoa, turkkia tai tuulipukua en ikinä pukisi päälleni. Ennen penkkareita kävi kieltämättä mielessä joku "radikaali" veto: hiukset vaaleiksi, ällösöpö hame ja korkokengät, mutta 70-luvun teeman mukaisesti pitäydyin perinteisessä punk-lookissa. |
kassper 19.02.2004 10:30:37 | |
---|
Jaa-a. Jotain turkishärveleitä en pistäis. Bikinit ja stringit on kanssa bannissa. Kuten myös Koffin ja Karhun lippikset, pilottitakki ja paskaset lenkkarit. Kun menee kovaa, niin pääsee nopeasti pois vaaratilanteista. |
Mirrinsane 19.02.2004 10:39:28 | |
---|
Heh, mulla on nahkahousut. Ei mikään kovin miellyttävän tuntuinen vaatekappale. Nahkahousut ovat kyllä oikein seksikkäät joillakin, ei niissä muuten mitään vikaa ole^^ Minä vaan en kauheasti housuja käytä(ei, en kulje alaosattomissa) ja jonkinverran eläinsuojelijan vertakin minusta löytyy. c'mon baby light my fire |
Billsner 19.02.2004 12:37:46 | |
---|
jonkinverran eläinsuojelijan vertakin minusta löytyy. En usko että eläimet tapetaan (esim. sika) vain siksi että niistä saadaan nahka otettua nahkahousujen tekoon :) Itsellänikin on yhdet nahkahousut kaapissa. En vain ole muistanut pitää. "I have become Death, destroyer of worlds!"-Xzar |
Mirrinsane 19.02.2004 13:03:16 | |
---|
joo, en mä kyllä syö myöskään sitä lihaa niiden nahkahousujen sisältä. c'mon baby light my fire |
ltg 19.02.2004 13:53:12 | |
---|
Pillifarkkuja, räikeää tuulipukua, liian löysiä housuja. Mä olen kerran käynyt metsässä. Siellä oli pirusti puita. |
Repent 19.02.2004 14:09:44 | |
---|
Pillifarkkuja, räikeää tuulipukua, liian löysiä housuja. Pillifarkut on kyllä semmoset,mitä ei mun päälle saa.Räikeissä tuulipuvuissa ei taasen ole mitään vikaa.=) (Nimim. "Vuokatin tenniskoulu -84") Positiivisuus on perseestä. |