hollmi-5 24.12.2008 22:12:02 | |
---|
Nykäselle on kuulemma aivan sama millä rummuilla soittaa... Nailonpiittiähän se veteli Pearlin Foorumeilla ja sanoi kuulemma että ihan yhtä hyvät nämä on... Anssi on loistava rumpali ja pidän asenteesta että mennään sillä mitä on. Nylon Beatin keikalla Anssilla oli (aina kun minä sen näin) vanhempaa pro-luokan Pearlia. Tosin Anssi on todella sopeutuvainen ja soittaa ihan millä vain, mutta minä en niitä Forumeja nähnyt. Näitkö sinä? Mutta otetaan esimerkiksi Dennis Chambers. Pappa pisteli ennen dr-80sellä. Nykyään tosiaan 503sessa rummut killuu... Ja siinä vasta rumpali!!! Ja se räkkikö sen tekee rumpaliksi? Vaiko lippahattu? Soundit, piuhat ja kajarit. |
ramzuz 24.12.2008 22:23:20 | |
---|
Minä en nähnyt, mutta työkaverini, rumpali hänkin on asian livenä todennut ja anssin kanssa jutellut. Mutta katsokaapa uusia foorumeja, itse en järkevämpiä aloittelu rumpuja tiedä. No enkai minä nyt denniksen räkkiä katso. Lakki on kyllä komia. Mutta soitto on loistavaa! Vai onko hollmilla jotain dennistä vastaan? Mielenkiinnosta kysyn... Meikäläiselle meinaan ihan ykkösrumpaleita. |
markkuliini 24.12.2008 22:33:44 | |
---|
Nylon Beatin keikalla Anssilla oli (aina kun minä sen näin) vanhempaa pro-luokan Pearlia. Tosin Anssi on todella sopeutuvainen ja soittaa ihan millä vain, mutta minä en niitä Forumeja nähnyt. Näitkö sinä? Minunkin havaintojen mukaanoli vanhaa pro-pearlia. Ikinä en forumeita nähnyt, Nylon Beatin näin noin viisi kertaa. Voin kysyä helposti asiaa eräältä muutamalta ääniteknikolta, jos jollakin tämä oikeasti kiinnostaa. Kyseinen firma kun teki käsittääkseni käytännössä kaikki Nylon Beatin keikat. Ja ihan varmasti Anssi on nähty vetämässä vaikka millä seteillä, ei ole ollut turhan tarkka. Aina toimii. :) Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
hollmi-5 24.12.2008 23:06:51 | |
---|
Minä en nähnyt, mutta työkaverini, rumpali hänkin on asian livenä todennut ja anssin kanssa jutellut. Mutta katsokaapa uusia foorumeja, itse en järkevämpiä aloittelu rumpuja tiedä. No enkai minä nyt denniksen räkkiä katso. Lakki on kyllä komia. Mutta soitto on loistavaa! Vai onko hollmilla jotain dennistä vastaan? Mielenkiinnosta kysyn... Meikäläiselle meinaan ihan ykkösrumpaleita. Et nähnyt... Kirjoituksessasi annat ymmärtää, että soitti räkillä. Dennis on kova luu minunkin mielestä. Soundit, piuhat ja kajarit. |
ramzuz 25.12.2008 11:18:13 | |
---|
Et nähnyt... Kirjoituksessasi annat ymmärtää, että soitti räkillä. Dennis on kova luu minunkin mielestä. En minä mitään nähnyt... Eipä muo kovin nopeasti saisi nylonbeattia kuuntelemaankaan. Kaikessa nyt tarkoitin vain sitä että kovat äijät tuntuvat pärjäävän millä vaan. Esim. Forumit ovat ihan hyvät perus kannut, joilla varmasti pärjää moni hyväkin rumpali. Lisäksi videon olen nähnyt jossa anssi pisteli klinikalla menemään exporteilla ja kuoppis vieressä kumuilla. Ja kyseisessä videossa molemmissa seteissä oli todella hyvä soundi. Ja kyllä soitto lähti. Enkä tarvise kommenttia (mutta sehän oli klinikka), silti se kertoo minulle ainakin siitä että soitto ei ole kamoista kiinni vaan rumpalista. Toisin kuin monien Mnettiläisten mielestä... Dennis on paras... Anteeksi huono kielioppisuus... Mutta mielestäni keskustelun alkuaihe oli räkit, ja ajattelin vain mainita että herralla kyseinen on ollut... |
Sa(n)kari 30.12.2008 16:01:47 (muokattu 30.12.2008 16:01:56) | |
---|
Nylon Beatin keikalla Anssilla oli (aina kun minä sen näin) vanhempaa pro-luokan Pearlia. Tosin Anssi on todella sopeutuvainen ja soittaa ihan millä vain, mutta minä en niitä Forumeja nähnyt. Näitkö sinä?
Joulupäivänä tuli joku muutaman vuoden takainen joulukonsertti jossa Anssi rumpalina. Kamoina joku Traxin lasten/moposetti, aika hauskat soundit oli. Mitä tarkoittaa akustiikka ?
-Huono onni.
http://www.last.fm/user/SickNature/ |
ramzuz 30.12.2008 22:57:38 | |
---|
Itsekkin kattelin telkkarista:) Oli kyllä veikeän näköstä:) |
Wildster 01.01.2009 19:52:11 | |
---|
Ja takaisin aiheeseen eli dr-80 pearl räkkiin onko kenelläkään räkin omistajalla antaa yhden sivun mittaa ?? kolauta tomia
kilauta peltiä
rummut on sieltä täältä eri äänisiä. |
Wildster 01.01.2009 20:24:00 | |
---|
Omasta mielestäni hiton toimiva räkki, tavaraakin kivasti kiinni, vakio pc-8 clampit on mitä on mutta pearlin pcx-100 sopivat kans tohon. ite en ainakaa näe mitään syytöä ostaa iconia kun tämä toimii yhtä hyvin mulla. http://www.thomann.de/fi/pearl_pcx100_rackklammer.htm tossa listassa ei näy muuten dr-80 kolauta tomia
kilauta peltiä
Joulupäivänä tuli joku muutaman vuoden takainen joulukonsertti jossa Anssi rumpalina. Kamoina joku Traxin lasten/moposetti, aika hauskat soundit oli. Näin saman ohjelman, Henki kulkee vol 17,5 tai jtn. Kylläpä kuulosti Traxit kammottavalle, ei voi muuta sanoa. Oli kaikkien aikojen floppi muutenkin tuo konsertti. Sovitukset hanurista, bändin yhtyeissaundi luokaton ja meininki kateissa. Ei todellakaan ole ihan sama, millä vetää, koska muutoin tulee tällainen riman alitus. Anssin lelurumpusaundi ja mielikuvitukseton rock-beat, sekä Heinän ultimate control pro fuzz sustain saundi. Ei jumalauta jätkät ja TV ohjelman tuottaja!!! Lupamaksajien kauhuksi tällaista kuraa suolletaan joulunpyhinä. http://www.grapheine.com/bombaytv/bt.swf?code=32dbc83dce7fec0f0c50c548b44b9dbb |
Wildster 02.01.2009 11:39:16 | |
---|
pcx-100 käykö noikin dr-80??? kolauta tomia
kilauta peltiä
SteveHarris 02.01.2009 15:59:21 | |
---|
Kyllä, pcx-100 toimii dr-80 räkillä, mulla on niitä 2 omassa kiinni.! http://www.studiomjau.com/ |
Wildster 03.01.2009 18:28:57 | |
---|
hyvä kiitos tiedosta entä se sivun mitta? kolauta tomia
kilauta peltiä