minimarshall 30.12.2008 16:47:52 | |
---|
Latailin tuossa Nordin sivuilta jonkun pianosamplen omaan Electro 2:eni, mutta soundi kuulostaa todella "vialliselta". Pianon vire on suorastaan julman kuuloinen.. Mietin, että olenko mahtanut tehdä latausvaiheessa jonkun perustavaa laatua olevan virheen, joka on johtanu tähän. Apuja keneltäkään? |
Leevo 30.12.2008 16:54:06 | |
---|
Latailin tuossa Nordin sivuilta jonkun pianosamplen omaan Electro 2:eni, mutta soundi kuulostaa todella "vialliselta". Pianon vire on suorastaan julman kuuloinen.. Mietin, että olenko mahtanut tehdä latausvaiheessa jonkun perustavaa laatua olevan virheen, joka on johtanu tähän. Apuja keneltäkään? Eipä siinä kai pääse paljoa ite mitään tekemään kunhan niitä asennusohjelman ohjeita seuraa. Koitapa ladata uutta päälle. Kai sulla on uusin OS asennettuna? "Räkä-Malmi rääkyy ja mä oon ympäri lavaa." -Andy McCoy |
minimarshall 30.12.2008 17:13:26 | |
---|
Kyllä pitäisi olla, mutta ainahan sen voi varmistaa. |
minimarshall 30.12.2008 17:18:03 | |
---|
Tuo taitaa vaatia midi-interfacen toimiakseen? |
Fuzzy Boner 31.12.2008 23:57:01 | |
---|
Latailin tuossa Nordin sivuilta jonkun pianosamplen omaan Electro 2:eni, mutta soundi kuulostaa todella "vialliselta". Pianon vire on suorastaan julman kuuloinen.. Mietin, että olenko mahtanut tehdä latausvaiheessa jonkun perustavaa laatua olevan virheen, joka on johtanu tähän. Apuja keneltäkään? noi nordin kaikki pianosoundit on mun korvaan kuulostanut todella viallisilta jo vuosia.. Joku väittää että uudessa stagessa on jo kunnon piano mutta en tiiä sitä.. |
minimarshall 01.01.2009 13:41:39 | |
---|
Itse olen tuota Stagea päässyt kokeilemaan ja voin kyllä allekirjoittaa siinä olevan pianosoundin toimivuuden. Tässä kun tuota omaa Electroani tarkemmin tutkailin, huomasin että siihen ei ole päivitetty uusinta OS:ää, joten vika saattaa johtua siitä. Mutta tuo OS:n päivitys täytynee tehdä midin avulla, johon itselläni taas ei ole mahdollisuutta, johtuen midi-interfacen puutteesta... |
BaariMikko 01.01.2009 15:01:02 | |
---|
Itse olen tuota Stagea päässyt kokeilemaan ja voin kyllä allekirjoittaa siinä olevan pianosoundin toimivuuden. Tässä kun tuota omaa Electroani tarkemmin tutkailin, huomasin että siihen ei ole päivitetty uusinta OS:ää, joten vika saattaa johtua siitä. Mutta tuo OS:n päivitys täytynee tehdä midin avulla, johon itselläni taas ei ole mahdollisuutta, johtuen midi-interfacen puutteesta... Eikös sekin tehty USB:llä... joka tapauksessa epäilen että se vika on ihan vaan siinä soundissa. Paskat mitkä paskat. Tosin NE3:ssa on huhujen mukaan tämäkin vihdoin saatu kohdalleen.... |
baron 01.01.2009 15:11:40 | |
---|
Eikös sekin tehty USB:llä... joka tapauksessa epäilen että se vika on ihan vaan siinä soundissa. Paskat mitkä paskat. Tosin NE3:ssa on huhujen mukaan tämäkin vihdoin saatu kohdalleen.... Sivistäkää mua, voiko Nord Electro 2 73 päivittää (sekä OS että soundit) USB-liitännän kautta vai pitääkö olla midi-interface? Ei! En osaa soittaa. Enkä koskaan opi! |
Sivistäkää mua, voiko Nord Electro 2 73 päivittää (sekä OS että soundit) USB-liitännän kautta vai pitääkö olla midi-interface? Soundit ainakin tais mennä USB:n kautta, softapäivityksestä en nyt oo varma. |
minimarshall 01.01.2009 16:14:31 | |
---|
Itselläni ainakin tämä kysyy käytettäviä midi-portteja kun yritän softaa päivittää. Soundit hoituu USB:n kautta. |
baron 01.01.2009 16:21:49 | |
---|
Itselläni ainakin tämä kysyy käytettäviä midi-portteja kun yritän softaa päivittää. Soundit hoituu USB:n kautta. Kiitti. (lyhyt kirjoitus!) Ei! En osaa soittaa. Enkä koskaan opi! |