isojussi 31.12.2008 13:29:08 | |
---|
Eipä noissa kolmen soinnun rokeissa ole väliä vaikka olisi vähän humalassakin. Meinaatte jättää parhaat biisit soittamati? "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
Fuzzy Boner 31.12.2008 13:30:52 | |
---|
Tuossa on Ounasvaaralla elviscover veto illalla. Jallulla ja karhulla ajattelin varustautua. Eipä noissa kolmen soinnun rokeissa ole väliä vaikka olisi vähän humalassakin. Mulla kans tänään elvismenoa muutama ison bändin kanssa. You've Lost That Loving Feelin', Suspicious.. , Burning Love, CCRider. |
baron 31.12.2008 14:19:30 | |
---|
Mulla kans tänään elvismenoa muutama ison bändin kanssa. You've Lost That Loving Feelin', Suspicious.. , Burning Love, CCRider. Herralla jännät lomanviettotavat:-) |
Herralla jännät lomanviettotavat:-) Jää varmaan kotiin nyt sitten "Hammondia soittamaan", muu perhe etelään. ..sinänsä hyvä tsydeemi :) |
Ukko 31.12.2008 14:45:52 | |
---|
Mulla kans tänään elvismenoa muutama ison bändin kanssa. You've Lost That Loving . Tuosta on Johnny Wintterillä veljensä Edgarin kanssa aika hyvä keikka taltiointi. COVS jäsen nro 6 |
vesku.ka 31.12.2008 14:46:10 | |
---|
Meinaatte jättää parhaat biisit soittamati? Juu ku ei taitu. Sivutoiminen harrastelija tanssimuusikko |
jakeni 31.12.2008 14:47:18 | |
---|
Jaa, kerran meidän basisti ( silloin kun päätoimisesti soitin ) kusi kännissä Mersun sivuikkunasta ulos. Rumpali heräsi takaosassa kun alkoi tulla roiskeita naamalle. Se huusi sieltä takaa; MITÄ VI......A ???? Sen verran tuli avoimesta etuikkunasta tavaraa sisällekin. Eniten mua kuitenkin nauratti se kun katsoin sivuikkunasta basistin "lerssiä" joka vipotti, väpätti,heilui ja venyi tuulessa ja samalla kusi lensi. Itse ajoin autoa ja oli vaikea pysyä tiellä kun naurettiin Backwoodin kanssa niin perkuleesti. Helvetin hyvä tarina...ja aikalailla faktaakin,tiämmä! Ja kyllä hymyilytti +. Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi)
Milloin syödään? (Topi) |
isojussi 31.12.2008 14:47:50 | |
---|
Mulla kans tänään elvismenoa muutama ison bändin kanssa. You've Lost That Loving Feelin', Suspicious.. , Burning Love, CCRider. Onkohan kukaan ennen tehnyt konsertticovereita? Mä oon pitkään haaveillu, että tekis konsertin "Aloha from Hawaii" biiseillä. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
isojussi 31.12.2008 14:48:37 | |
---|
Juu ku ei taitu. Jättää sen jallun poigodes. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
jakeni 31.12.2008 14:51:39 | |
---|
Onkohan kukaan ennen tehnyt konsertticovereita? Mä oon pitkään haaveillu, että tekis konsertin "Aloha from Hawaii" biiseillä. Hullu! Tee se. Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi)
Milloin syödään? (Topi) |
isojussi 31.12.2008 14:53:27 | |
---|
Hullu! Tee se. Oo-kei! "Aloha from Tarttila!" Itte asiassa ei tarvis enää treenata kun pari uutta biisiä. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
Foxt 31.12.2008 14:53:43 (muokattu 31.12.2008 14:54:28) | |
---|
Et oo huomannut että pianon volyymi riippuu kosketuksen voimasta (tai velocity jos ollaan tarkkoja) Siksi sen nimi onkin piano (italiaa: hiljaa) Ongelma on se että hiljaakin soittaessa pianosta lähtee tarpeeksi kova ääni jotta siihen kiinnittää huomion. Esimerkiksi jos vertaa akustiseen kitaraan, jota voi soittaa hyvinkin huomaattomasti näppäilen. |
KoskPaavo 31.12.2008 15:35:14 | |
---|
Ottawa.. eikun Otava. " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
jjussila 31.12.2008 15:41:36 | |
---|
Surrautan kohta kohti Nurmesta; tarttivat tuurausappuu siihen suuntaan... ..ei helev...olisko noin?..... |
baron 31.12.2008 15:46:15 | |
---|
Ongelma on se että hiljaakin soittaessa pianosta lähtee tarpeeksi kova ääni jotta siihen kiinnittää huomion. Esimerkiksi jos vertaa akustiseen kitaraan, jota voi soittaa hyvinkin huomaattomasti näppäilen. Uskomatonta! Siis uskon että kitarasta lähtee myös hiljainen ääni, sitä en usko että kukaan kitaristi niin tekisi. |
EP 31.12.2008 15:50:07 | |
---|
Huopaa vaan kielien ja vasaroitten väliin niin kyllä pianokin hiljenee ..mutta on kyllä vittumainen soittaakin he he.. ..mulla on Fazerissa sellanen vast. vaimennuspetaalikin :) |
Timi 31.12.2008 16:20:38 | |
---|
Uskomatonta! Siis uskon että kitarasta lähtee myös hiljainen ääni, sitä en usko että kukaan kitaristi niin tekisi. usko pois!Meittin Tapani siihen pystyy. Kylmän viileesti! |
baron 31.12.2008 16:23:19 | |
---|
usko pois!Meittin Tapani siihen pystyy. Kitaristeihin on sisäänrakennettu tarve soittaa kiipparistit suohon. Kun ne ei muuten siihen pysty, ne tekee sen volyymilla. Siksi niillä on ne valtavat kaapit. |
Tankero 31.12.2008 17:09:09 | |
---|
Juu ku ei taitu. Miten sitä silloin. Humppajyrä |
Tankero 31.12.2008 17:10:36 | |
---|
Surrautan kohta kohti Nurmesta; tarttivat tuurausappuu siihen suuntaan... Kajasteelle? :) Humppajyrä |