laulaja91 29.12.2008 01:41:42 | |
---|
eteenpäin pitäs pötkii, oon sanoittanut ja säveltäny monta biisiä, vaikka en kyllä noutteja osaa niin oon nauhoittanu joitain lauluista laulamalla. Mä rakastan tehdä biisejä. Niin että ois mukava päästä eteenpäin. Löytyiskö ketään kuka vois auttaa? |
kingdom 29.12.2008 03:38:02 | |
---|
? Kuuntele musaa joka suunnalta ja mieti mikä tekee siitä hyvää/huonoa/ärsyttävää/itkettävää/naurettavaa/lohduttavaa/whateva ja pohdi voisko niistä havainnoista olla jotain hyötyä sillon ku väännät omia biisejä. Yritä nauhottaa biisejäs, sillon yleensä saa vähän paremman kuvan laadun suhteen. |
Tuomas 30.12.2008 02:01:38 | |
---|
eteenpäin pitäs pötkii, oon sanoittanut ja säveltäny monta biisiä, vaikka en kyllä noutteja osaa niin oon nauhoittanu joitain lauluista laulamalla. Mä rakastan tehdä biisejä. Niin että ois mukava päästä eteenpäin. Löytyiskö ketään kuka vois auttaa? Kerää ympärille bändi. Alatte kehittää niitä biisejä, treenata ja esittää. Sitten keikalle ja demoa tekemään. Ja sen myötä homma etenee. |
Kalmo 30.12.2008 18:18:18 | |
---|
Ja mitähän sinä nyt mahdat tarkoittaa? Tarvitsetko apua, että saat nauhoitettua muutakin kuin laulua, vai haluatko jonkun opettavan sinut tekemään parempia lauluja? Vai haluatko kritiikkiä omista lauluistasi???? Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300
Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän. |
Ilmoittaudu idolsiin. Anteeksi. Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa. |
elais 01.01.2009 19:39:59 | |
---|
Tee kaikkea perushyödyllistä; opettele uusia juttuja, hanki soittokavereita, kuuntele kaikenlaista musiikkia, pidä hauskaa, kikkaile ja temppuile ja kaikista tärkeimpänä: harjoittele lisää. "Nothing is impossible. The word itself says I'm possible." |