NoCo 30.12.2008 16:26:43 | |
---|
Kai sitä sitten ostetaan se 50w thunder nuppi :) eiku, combo ja torilta vinkvinkvink N.C. |
mah mun 30.12.2008 16:28:23 | |
---|
Vai olisiko Fireball parempi? En allekirjoita |
Antti1 30.12.2008 16:45:12 | |
---|
Vai olisiko Fireball parempi? Tai vaikka tommonen Mad Professor? Entä Dumble? "Mua vituttaa niin ankarasti, vituttaa aamusta iltaan. Vituttaa, on kaikki turhaa. Vittu, kun vituttaa!" -Ismo Alanko |
mah mun 30.12.2008 18:23:03 | |
---|
Tai vaikka tommonen Mad Professor? Entä Dumble? englissä pysytään En allekirjoita |
Mr. Speed 30.12.2008 20:01:38 | |
---|
englissä pysytään Miksi juuri ENGL:issä? Älä kuitenkaan unohda esim. Peaveytä, Mesaa, Marsua yms merkkejä, koska ENGL on jonkun kaverin suosittelema tms. Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita. |
mah mun 30.12.2008 20:24:34 | |
---|
Miksi juuri ENGL:issä? Älä kuitenkaan unohda esim. Peaveytä, Mesaa, Marsua yms merkkejä, koska ENGL on jonkun kaverin suosittelema tms. ei kukaan mulle oo engliä suositellu mutta haluaisin mieluiten englin. Peaveyllä ei ole mitään sopivaa. Mesat on kaikki liian kalliita, Marsun hyvät on liian kalliita, ja jotenkin tuo Engl tuntuu luonnollisimmalta vaihtoehdolta siihe mitä mää soitan :) En allekirjoita |
Mr. Speed 30.12.2008 20:31:49 | |
---|
ei kukaan mulle oo engliä suositellu mutta haluaisin mieluiten englin. Peaveyllä ei ole mitään sopivaa. Mesat on kaikki liian kalliita, Marsun hyvät on liian kalliita, ja jotenkin tuo Engl tuntuu luonnollisimmalta vaihtoehdolta siihe mitä mää soitan :) Onko sun budjettis uudelle Fireballille? Jos on, niin sillä rahalla saa käytettynä jo vaikka mitä.. Tai vaikka uuden Marsun JVM410:n Briteistä. Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita. |
Onko sun budjettis uudelle Fireballille? Jos on, niin sillä rahalla saa käytettynä jo vaikka mitä.. Tai vaikka uuden Marsun JVM410:n Briteistä. Meinasin että jos sillon kun ostan ni ois käytettynä tota, jos ei oo ni ostan uutena :) En allekirjoita |
dropD 31.12.2008 10:48:58 | |
---|
Thunderista mainitsen sen verran (ettei tule yllätyksiä), että toimii hyvin myös kerrostalovolalla etenkin jos kääntää crunch ja lead volat pienelle. Tässä tapauksessa tulee sitten se ongelma, että clean kanavan vola = muiden kanavien gain. Eli gainit kovemmalla clean hyppää silmille. Toki kaikki kanavat voi laittaa tasapainoon, mutta silloin on masterin kanssa oltava jo aika tarkkana. |