Keppis 17.02.2004 20:12:09 (muokattu 17.02.2004 20:12:36) | |
---|
Mitä mieltä ootte? Mun mielestä on jotenkin samaa ne kaikki niskalaukaus levyt rumpuosastolla. Pystyykö ton äijän soitosta päätteleen että onko se hyvä rumpali? E: kirjotusvirhe Allekirjotukset on teinixeille! |
Henga 17.02.2004 20:59:43 (muokattu 17.02.2004 21:55:59) | |
---|
Mun mielestä on jotenkin samaa ne kaikki niskalaukaus levyt rumpuosastolla. Mutta kitaraosastolla kaikki niskahirvityksen levyt on kronologisesti kehittyviä? Miten (HUOM! IMHO!) niin hirveältä bändiltä voisi odottaa parempaa rumputyöskentelyä? ..pyydän etukäteen anteeksi niiltä, jotka kokevat Trio Niskalaukauksen musiikin omakseen.. edit: ähh, turhaa melskausta. :( Kyseinen bändi vaan aiheuttaa minussa niin pahan ärsykkeen, että en pysty kontrolloimaan sanomisiani |
Paas 17.02.2004 21:33:29 | |
---|
En ole kovinkaan paljon kuunnellut kyseisen yhtyeen musiikkia mutta sen verran kuitenkin että tiedän mitä se on.Ja kyllä minulla on siitä sellainen kuva että siinä veivataan samaa komppia biisistä toiseen. Tekstit ovat ilmeisesti tärkeämpiä kuin itse musiikillinen monipuolisuus. Takatukat kunniaan! |
MoonDog 17.02.2004 21:38:55 | |
---|
Paha tuosta sällistä on muuta sanoa kuin että vaikuttaa aika koneelta. Siinä mielessä, että kaverin soitto näyttää niin elottomalta. Kompit ovat toki yhtä ja samaa mutta sopivat mielestäni kyseiseen musiikkiin mainiosti. Shit just doesn't happen, it takes effort. |
hollmi-5 17.02.2004 22:20:00 | |
---|
Levyn äänittänyt Valtosen Tuomo joutui aikoinaan aika paljon siirtelemään iskuja oikeille paikoilleen. Uuden levyn tiimoilta ei ole vielä keskusteltu. Ihan tyylin mukaista soittoahan se kuitenkin on. Itse tosin olen eri linjoilla bassarinsoiton suhteen. Turha siellä on koukkia niitä painottomalla iskualalla olevia nuotteja. Paremmin biisiä kuljettaa Phill Rudd-tyyppinen bassarilinja, jossa iskut ovat pääosin ykkösellä ja kolmosella. Ei se Timo Seppoa ole taituruuden vuoksi bändiinsä ottanut. Ne on kavereita. Sillä seikalla on kuitenkin hirveästi merkitystä, kun tienpäällä samoja naamoja päivästä toiseen joutuu katselemaan. Livenä homma toimii hienosti. Mika Hollström |
Paas 17.02.2004 22:31:37 | |
---|
Ei se Timo Seppoa ole taituruuden vuoksi bändiinsä ottanut. Ne on kavereita. Sillä seikalla on kuitenkin hirveästi merkitystä, kun tienpäällä samoja naamoja päivästä toiseen joutuu katselemaan. Livenä homma toimii hienosti. Onhan se todella tärkeää että tullaan toimeen hyvin ja viihdytään yhdessä. Eihän siitä mitään tule jos alkaa bändin jäsenet nyppimään. Takatukat kunniaan! |
Alpha 18.02.2004 02:19:31 | |
---|
Paremmin biisiä kuljettaa Phill Rudd-tyyppinen bassarilinja, jossa iskut ovat pääosin ykkösellä ja kolmosella. Itse en omaksu ketään esikuvakseni tms...mutta pakko myöntää, että Rudd oli kaveri, joka anto mulle suunnan...:o) Tapahtu jo ihan pikku nassena... |
pie the drummer 18.02.2004 08:15:46 | |
---|
Luin juuri eräästä rock lehdestä niskalaukauksen haastattelun uuden levyn tiimoilta. Puhuivat että uudessa levyssä olisi rummuissa vähän uutta meininkiä mutta saapa sitten nährä mitä tulevan pitää. Taidetta saatana |
Ussr 18.02.2004 12:33:29 | |
---|
Luin juuri eräästä rock lehdestä niskalaukauksen haastattelun uuden levyn tiimoilta. Puhuivat että uudessa levyssä olisi rummuissa vähän uutta meininkiä mutta saapa sitten nährä mitä tulevan pitää. Samaa vanhaa kolausta oli ainakin siinä uudessa biisissä, jonka äsken kuulin radiosta.. (Hyvä ihminen tai jotain?) Itse Pohjolaisesta sanoisin, että mies on vähän liian..hmmm..."humppa". Mutta onhan itse Niskalaukauskin aikamoista humppaa... |
Blitz 18.02.2004 14:50:02 | |
---|
Rumpusaundit on Niskalaukauksella hallussa, ja soitto sopii hyvin musiikkiin, joka perustuu aika yksinkertaisiin raskaisiin kitarariffeihin. Tuo Pohjolainenhan vetelee ihan tasaisesti "yhden pedaalin tuplakomppia" ainakin joissain biiseissä. Vaikka mistäs minä tiedän onko sillä tuplapedaali. En ainakaan uskoisi, ja jos on niin ei se sillä ihmeitä tee. Jos musiikki on paskaa, se ei ole musiikkia. |
Keppis 18.02.2004 15:52:57 | |
---|
Rumpusaundit on Niskalaukauksella hallussa, ja soitto sopii hyvin musiikkiin, joka perustuu aika yksinkertaisiin raskaisiin kitarariffeihin. Tuo Pohjolainenhan vetelee ihan tasaisesti "yhden pedaalin tuplakomppia" ainakin joissain biiseissä. Vaikka mistäs minä tiedän onko sillä tuplapedaali. En ainakaan uskoisi, ja jos on niin ei se sillä ihmeitä tee. Eipä oo tuplista... Allekirjotukset on teinixeille! |
Keppis 18.02.2004 18:27:56 | |
---|
Levyn äänittänyt Valtosen Tuomo joutui aikoinaan aika paljon siirtelemään iskuja oikeille paikoilleen. Jaa möhlikö Pohjolainen vai mitä tarkotat? Allekirjotukset on teinixeille! |
Paas 18.02.2004 18:30:56 | |
---|
Jaa möhlikö Pohjolainen vai mitä tarkotat? On ilmeisesti soittanut klikin vierestä välillä(eli munannut) ja sitten ei ole jaksettu ottaa uudestaan vaan ne on editoitu pois sieltä ne epätarkkuudet/siirretty iskuja. Takatukat kunniaan! |
Henga 18.02.2004 18:56:20 | |
---|
ja sitten ei ole jaksettu ottaa uudestaan vaan ne on editoitu pois sieltä ne epätarkkuudet/siirretty iskuja. Tai sitten on otettu niin monta kertaa uudestaan että studion hintalaskuri veteli seitsennumeroisia lukuja ja äänittäjä-parka epätoivoissaan päätyi niinkin hirviään syntiin kuin editointiin. Luulisi perkule että semmosen junttakompin soittaisi vaikka kahden promillen humalassa.. ;D |
Paas 18.02.2004 19:17:35 | |
---|
Tai sitten on otettu niin monta kertaa uudestaan että studion hintalaskuri veteli seitsennumeroisia lukuja ja äänittäjä-parka epätoivoissaan päätyi niinkin hirviään syntiin kuin editointiin. Luulisi perkule että semmosen junttakompin soittaisi vaikka kahden promillen humalassa.. ;D No ei se nykyään enää mikään synti tunnu olevan. Kyllähän se on hyvin yleistä että niitä rumpuraitoja editoidaan osittain aika/kustannussyistä. Takatukat kunniaan! |
Keppis 18.02.2004 20:12:39 | |
---|
Tai sitten on otettu niin monta kertaa uudestaan että studion hintalaskuri veteli seitsennumeroisia lukuja ja äänittäjä-parka epätoivoissaan päätyi niinkin hirviään syntiin kuin editointiin. Luulisi perkule että semmosen junttakompin soittaisi vaikka kahden promillen humalassa.. ;D Aika nolo juttu... Biitti-komppi opetetaan seiskalla... Allekirjotukset on teinixeille! |
Henga 18.02.2004 20:25:49 | |
---|
No ei se nykyään enää mikään synti tunnu olevan. Kyllähän se on hyvin yleistä että niitä rumpuraitoja editoidaan osittain aika/kustannussyistä. Offariksi menee, mutta Mongo Aaltonen jossain haastattelussa vähän meuhkasi tuosta copy paste meiningistä.. Sanoi että ei itsellä ammattiylpeys anna periksi, että yhdellä otolla purkkiin. Itellä vähän sama vika |
dictatorsh*t 18.02.2004 20:46:19 | |
---|
Aika nolo juttu... Biitti-komppi opetetaan seiskalla... Tuon perusteella sunkin siis pitäisi se osata mutta ei sitä osaamista ole ainakaan huomattu kovin laajalti. Meni ohi aiheen, anteeksi. MINÄ PIDÄN AVATARISTANI. EN VAIHDA SITÄ, LÄLLÄLLÄÄ!!! |
Luulisi perkule että semmosen junttakompin soittaisi vaikka kahden promillen humalassa.. ;D Toivottavasti tämä oli vitsi. Aika nolo juttu... Biitti-komppi opetetaan seiskalla... Perusbiitti ei todellakaan ole mikään helppo juttu (olin itse joulun alla ensimmäistä kertaa studiossa). Treenikämpällä saattaa biitti tuntua tarkalta ja vahvalta, mutta luurit päässä rumpukopissa meininki onkin jotain aivan muuta... Seppo Pohjolainen tuntuisi livenä olevan suhteellisen varma, ja kapulannostoineen myös kohtalaisen näyttävä rumpali :) Miehen vahvuuksiin on luettava myös taustalaulutaito. Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Henga 18.02.2004 21:30:29 | |
---|
Toivottavasti tämä oli vitsi. Onko minun huumorini niin huonoa että se enää vaivoin tunnistetaan?!? ;D Perusbiitti ei todellakaan ole mikään helppo juttu (olin itse joulun alla ensimmäistä kertaa studiossa). Treenikämpällä saattaa biitti tuntua tarkalta ja vahvalta, mutta luurit päässä rumpukopissa meininki onkin jotain aivan muuta... Onhan tuo aikoinaan studiossa huomattu.. Seppo Pohjolainen tuntuisi livenä olevan suhteellisen varma, ja kapulannostoineen myös kohtalaisen näyttävä rumpali :) Miehen vahvuuksiin on luettava myös taustalaulutaito. Laulusta minäkin lämpenin..Joku Joulu Jyrki-vainaassa lauloivat Timon kanssa Varpunen Jouluaamuna. Kyllä herra musikaalinen on, ei voi kiistää. |