Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Stagg -kitarat
1
LauriColiah
30.12.2008 09:39:28 (muokattu 30.12.2008 09:41:52)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heippa kaikki poikaset ja tyttöset!
 
Nyt pitäis saada nopeeta kommenttia/kokemuksia/ajatuksia/kehuja/haukkuja/tai edes jotain sanottavaa tuosta STAGG merkistä.
 
http://www.musiikkiliike.fi/index.php?target=products&product_id=1102
 
tommonen alko miellyttään silimää ihan pirusti ja meni nyt kitaramarkkinat omasa pääsä ihan sekasi. Onko kellää samanlaista? Onko minkätasonen peli? Mikit, otelauta, virittimet..?
 
Tällä hetkellä alla Iban Grg - 170 Dx, oma eka sähkökitara, ja soittanut noin 1,5 v.
Haen nyt tommosta lessua ja olin jo ostamassa iban art 120 WB, MUTTA nyt tulin kyl vielä toisiin aatoksii..
 
Mites on, plz kommenttia!!
 

 

 

 
ps. sori uuesta topicista.. TÄllä on kiire!
 
pps. enkä asu kokkolassa että turha käskeä testaamaan... haluaisin kyllä...
 
Only For The Weak
Apaas
30.12.2008 11:27:01 (muokattu 30.12.2008 11:31:57)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun ensimmäinen lankku oli Staggin lespaul. Kertoo sekin jotain että olen etsimäs sitä takaisin, kun perkele menin myymään pois aikoinaan.
 
Kitara piti vireen hyvin, ja kaula tuntui hyvälle,muuta en muista. Kirkkaammalle se kuulosti kun epiphonen stankku lespaul. Suosittelen kyllä,ei pahaa sanottavaa.
 
Anteeksi kun en mikkien merkkiä/speksejä muista. Eikä staggin sivuilla tunnuta mainittavan niistä mitän.
 
EDIT: http://muusikoiden.net/dyn/tori/274345.jpg tästä kepistä puhuin aikaisemmin.
 
LauriColiah
30.12.2008 11:43:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitti kokemuksista ja kommenteista :)
 
saa näähä pittääkö täsä lähtä junalla kokkolasa käymään..
 
Only For The Weak
Apaas
30.12.2008 11:47:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minusta Fazer-musiikki on yks Staggin jälleenmyyjä, päästäkseni vielä pätemään.
 
Shredator
30.12.2008 12:19:55
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siskollani on tuollainen Les Paul, tosin vanhempi malli. Mielestäni halpiskopioksi varsin hyvin tehty. Kaula on suora ja puun sointi yllättävän hyvää. Miinukset mikrofoneista, jotka on käsittämättömän tuhnut, sekä todella onnettomista virittimistä. Käytännössä joutuu joka biisin välissä virittämään. Mutta nuo osat kun vaihtaa, niin ihan ok keppi.
 
Ohmit on vaan numeroita...
LauriColiah
30.12.2008 15:48:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aij... :E
 
Oisin toivonu just ihan ok mikkejä ja virittimiä ku ei kiinostais heti vaihtaa.. En miksikään projektikitaraksi oo ostamassa :| No saas ny nähä saattaa nyt jäädä tämä sitten.
 
Only For The Weak
Icy-Sun
30.12.2008 16:41:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muistapa se kuitenkin, että jos ja kun olet pienellä budjetilla liikkeellä, sinun on melkein mahdotonta saada oikeasti hyviä mikkejä vakiona kitaraan. Mitä nyt noissa päälle neljänsadan Epiphonen uudemmissa malleissa Gibsonin mikkejä on kuitenkin käytetty :) Mutta Staggit taitavat olla edullisempaa osastoa.
fox
30.12.2008 16:48:35
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muistapa se kuitenkin, että jos ja kun olet pienellä budjetilla liikkeellä, sinun on melkein mahdotonta saada oikeasti hyviä mikkejä vakiona kitaraan.
 
Hyvin pitkälti noin on asia, samoin tuo viritinpuoli. Koska kaikki maksaa valmistajalle, ja koska valmistusmäärät on suuret, ei niillä ole pienintäkään mahdollisuutta panostaa mihinkään "kalliimpaan". Mutta se tulee jo tuossa vaiheessa ostajan tiedostaa. Staggit itsessään lie nykyään tuolta Kiinanmaalta, tehdasta on noitten itäisten soittimien osalta miltei mahdoton saada selville, jos ei osaa kieltä.. ;)
Muuten nuo Staggit on hintaluokassaan melko OK, muutamaa olen laitellut.
 
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
dropD
31.12.2008 09:31:22
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Melkeen veikkaisin, että iban ARTista saat valmiimman kitaran. Kelvolliset osat ja oikeat puut. Kuten ketjussa on jo mainittu, on tuon hintaluokan kitaroissa yleensä jossain säästetty. Stagg ei tee siinä poikkeusta. Toki hintaansa nähden varsin kelvollisia pelejä ovat. Tällaiseen olen kerran elävässä elämässä törmännyt http://www.musiikkiliike.fi/index.php?target=products&product_id=30717 . Antoi itsestään erittäin positiivisen vaikutelman.
 
Apaas
09.04.2015 14:23:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vanha ketju ja jonkun mielestä aiheeton nosto, olen paholainen.
 
Oon metästämässä neulaa heinäsuovasta eli ensimäistä keppiäni minkä möin jokunen vuosi sitte. Tobaccoburst tyyppinen keltasesta puusta mustaan burstautuva Staggin Les Paul jossa takana hihnatapin kohdalla raju puulle asti menevä kuluma. Oli ainakin aikoinaan ilman plektrasuojaa.
 
Jos olet nähnyt tai omistat ko. kitaran niin ota yhteys. Jos jopa tehtäis kaupat :)
 
Laittaisin kuvan jos olisi.
 
WWW.UNHOPEDBAND.COM
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «