Aihe: Pelti setti?
1 2 3
anttitk
18.02.2004 21:13:42
No kyllä tuolla jo kuuhun mennään. Etenkin jos käytettynä tsiikailet niin avot. Onnea etsinnälle!
m.netin tori, www.huuto.net, www.dafry.net
ajan kanssa ja silmät auki niin lopussa kiitos seisoo.
Kai tää ihan suullisesti voidaan sopia.... ?
hgr
19.02.2004 01:36:43
En ehkä tolla budjetilla kaavailis 2 crashia mutta ihan miten vaan.
Niskamies
19.02.2004 09:37:05
Saakohan budjetilla 600-700e minkälaista pelti settiä.. ??Aattelin 14" haitsu 15" tai 16" crash ja 16"-18" crash ja 20" ride.

Kannattaa panostaa laatuun. Nyt eka ainaskin 14" haikat, 16" crash, ja 20" ride. Noi käytettynä torilta, veikkaisin jotain 200 euroa haikoista, 200 ridestä, ja 150 crashista. Sitten ehkäpä vielä 18" crash, niin menee aikalailla tohon 700 euroon. Ja osta heti hyviä peltejä, äläkä mitään 302:sia.
Hanki Presari ja ole tosimies!
jussiohman
19.02.2004 09:52:50
Kannattaa panostaa laatuun. Nyt eka ainaskin 14" haikat, 16" crash, ja 20" ride.

Kyllä minäkin laittaisin kakkos crashin syrjään tuolla budjetilla. Saa parempaa vastinetta rahoilleen. Vaikka 250e hihattiin. 200e crashiin ja 200e rideen. Vaikka Paisteen Dimensionsia tai Innovationssia. Menee about tohon hintaluokkaan nuo pellit.
"St.Anger potkaisee kuulijaansa polvella kiveksille ja vetää kunnolla turpaan. Tämän jälkeen vielä paukauttaa haulikolla lähietäisyydeltä palloon. Levyn loputtua jää ihmettelevä, mutta aggressiivinen ja hyvä fiilis"
Gozmog
19.02.2004 10:05:31
Kyllä minäkin laittaisin kakkos crashin syrjään tuolla budjetilla. Saa parempaa vastinetta rahoilleen. Vaikka 250e hihattiin. 200e crashiin ja 200e rideen. Vaikka Paisteen Dimensionsia tai Innovationssia. Menee about tohon hintaluokkaan nuo pellit.

Niin aattelin jos ostan uutena muuta käytettynä saattas saah tolla rahalla jo kohtuu pellit... Mutta pitää katella...
Hoblaa
kkeppana
19.02.2004 10:14:45
Kyllä melkein kantsii ostaa käytettynä kunnon laatuvehkeet mieluummin kun uudet messinkilevyt.
I'd rather be a king of nothing than a servant in a sick society.
Gozmog
19.02.2004 10:16:48
No vaikka tuota Innovationssia Paisteelta niin minkälaiset sopis parhaiten heviin ja raskaaseen musiikkiin...?
Hoblaa
Niskamies
19.02.2004 10:42:33
No vaikka tuota Innovationssia Paisteelta niin minkälaiset sopis parhaiten heviin ja raskaaseen musiikkiin...?

Älä kato uusia, käytettynä saa niin paljon parempia hintoja. Itse tein sen virheen että ostin uutena Paiste Dimensions 15" krässin. Maksoin 200 euroa siitä, myin 125 euroon. Ja toi Innovations on ns. keski-luokkaa, mitä ei munsta pitäis ollenkaan hommata. Suoraan hyviin pelteihin.
Paas
19.02.2004 11:38:31
Älä kato uusia, käytettynä saa niin paljon parempia hintoja. Itse tein sen virheen että ostin uutena Paiste Dimensions 15" krässin. Maksoin 200 euroa siitä, myin 125 euroon. Ja toi Innovations on ns. keski-luokkaa, mitä ei munsta pitäis ollenkaan hommata. Suoraan hyviin pelteihin.

Juu, kannattaa katella hyväkuntoisia käytettyjä ja minäkin unohtaisin heti kättelyssä ne innovationssit. Innovations on IMHO todella paska peltisarja. Tämä on siis minun henkilökohtainen mielipide josta ei kenenkään tarvitse vetää herneitä nenään.
Takatukat kunniaan!
Gozmog
19.02.2004 14:02:18
Juu, kannattaa katella hyväkuntoisia käytettyjä ja minäkin unohtaisin heti kättelyssä ne innovationssit. Innovations on IMHO todella paska peltisarja. Tämä on siis minun henkilökohtainen mielipide josta ei kenenkään tarvitse vetää herneitä nenään.

mitä suosittelisit sitte jos rahaa on tuo 700e...? Ja tosiaan tyyliu vähä raskaampaa rokkia.
Hoblaa
anzelmosm
19.02.2004 15:21:00 (muokattu 19.02.2004 15:21:23)

no siis vaikka meinl amun... tarviiko lisätä muuta? xP niin siis powerful.. doh
Blitz
19.02.2004 17:12:11
no siis vaikka meinl amun... tarviiko lisätä muuta? xP niin siis powerful.. doh

Amunin powerfulit ovat jo aika voimakkaita. Mediumit toimivat mielestäni kaikenlaisessa musiikissa.

Ja uskallan väittää, että nuo Amunin crashit pärjäävät hyvin Paisteen 2002-sarjaa vastaan. :P
Jos musiikki on paskaa, se ei ole musiikkia.
puppets
19.02.2004 17:28:02
kannattaa ostaa thomanilta Zildjianin cymbaali setteja ne on vitun hyviä!
Outkast
19.02.2004 17:35:20
Haikat: Bosphorus Master / traditional series 14"
Crash: Sabian HandHammered dark crash 16"
Ride: Paiste Signature dry ride 22"

Omistan noi kaikki ja voin sanoa, että hyvät on.
Paas
19.02.2004 21:45:38
mitä suosittelisit sitte jos rahaa on tuo 700e...? Ja tosiaan tyyliu vähä raskaampaa rokkia.

Minkälaista äänimaailmaa olet ajatellut? Jos mennään perinteisellä linjalla niin paisteen 2002:set ovat ainakin perinteiset ja hyväksi todetut. Meinlin byzance sarja voisi olla tutustumisen arvoinen sarja mikäli hieman tummempaa(tunkkaisempaa) ja matalampaa soundia etsii(ovat aika asiallisissa hinnoissa).
Paisteen signature sarja on myös varteenotettava vaihtoehto. Eivät välttämättä kylläkään sovi tarkoitukseen jos halutaan jotain hieman tummempaa ja matalempaa(ovat nimittäin aikas kirkkaat). Ovat myös aika hinnakkaita. Sitten näiden kaikkien välimuoto: Zildjian a-custom sarja. Nämä pellit sopivat oikeastaan mihin tahansa. Eivät ole kovnkaan matalia soinniltaan mutta eivät myöskään liian kirkkaita. Todella hyviä jokapaikanhöyliä. Sabianin pelleistä en osaa sanoa mitään koska niihin en ole sekaantunut mutta kyllä heidänkin valikoimista varmasti löytyy hyvät pellit.
Siinä nyt joitakin ehdotuksia.
Takatukat kunniaan!
Gozmog
23.02.2004 17:52:22
Minkälaista äänimaailmaa olet ajatellut? Jos mennään perinteisellä linjalla niin paisteen 2002:set ovat ainakin perinteiset ja hyväksi todetut. Meinlin byzance sarja voisi olla tutustumisen arvoinen sarja mikäli hieman tummempaa(tunkkaisempaa) ja matalampaa soundia etsii(ovat aika asiallisissa hinnoissa).
Paisteen signature sarja on myös varteenotettava vaihtoehto. Eivät välttämättä kylläkään sovi tarkoitukseen jos halutaan jotain hieman tummempaa ja matalempaa(ovat nimittäin aikas kirkkaat). Ovat myös aika hinnakkaita. Sitten näiden kaikkien välimuoto: Zildjian a-custom sarja. Nämä pellit sopivat oikeastaan mihin tahansa. Eivät ole kovnkaan matalia soinniltaan mutta eivät myöskään liian kirkkaita. Todella hyviä jokapaikanhöyliä. Sabianin pelleistä en osaa sanoa mitään koska niihin en ole sekaantunut mutta kyllä heidänkin valikoimista varmasti löytyy hyvät pellit.
Siinä nyt joitakin ehdotuksia.

Meinlin byzance sarjaa oon nyt harkinnu. Eli kaikki mahdolinen titeto nyt mulle etten osta huonoja peltejä.=)
Kiitus
Hoblaa
Niskamies
23.02.2004 18:11:16
Meinlin byzance sarjaa oon nyt harkinnu. Eli kaikki mahdolinen titeto nyt mulle etten osta huonoja peltejä.=)
Kiitus

Käyppä kattomassa Staggin DH ja Sh sarjoja vaikka millbrookista. Halpoja, mutta erittäin hyviä ja käsintehtyjä. Esim 16" crash joku 75 euroa.
Paas
23.02.2004 22:32:50
Käyppä kattomassa Staggin DH ja Sh sarjoja vaikka millbrookista. Halpoja, mutta erittäin hyviä ja käsintehtyjä. Esim 16" crash joku 75 euroa.

Noista minulla ei ole kokemusta mutta saattavat kyllä olla oikein hyviä budjetti-tason peltejä.
The Mullet: Hairstyle of the Gods
Paas
23.02.2004 22:37:23
Kiitus

Byzance sarjastako haluat tietoa vai mitä tarkoitat?
Kannattaa tarkistaa valmistajan omat nettisivut ja sieltä löytyvät faktaa. Kannattaa myös käydä itse liikkeessä kokeilemassa ja toteamassa mitkä pellit sopivat parhaiten tarpeisiisi. Nuo byzancethan ovat aika tummia ja matalia soinniltaan. Rakastuin yhdessä vaiheessa siihen byzance dry rideen koska siinä oli oikeastaan se ride soundi mitä olin pitkään metsästänyt. Miinuspuolena siinä oli hieman kehno kello/kupu, se ei erottunut muusta pellistä kovinkaan paljoa.
The Mullet: Hairstyle of the Gods
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)