Aihe: Hail of Bullets - Sotaisaa Death Metallia Hollannista
1 2 3 4
riimu
19.06.2008 03:55:21
Helvetin hyvältä kuulosti kyl viisut myspacen perusteella. Tilaukseen lähti levy samantien.
Don't ask me about Grim Fandango.
Rauniotorni
27.12.2008 19:36:32
Ostin tänään ...Of Frost And Warin koska muistelin että sitä oli hehkutettu täällä. Erittäin sotaista musiikkia kyllä, tykkään!
Jhva Elohim Meth!
Akiman
27.12.2008 22:31:02

Hankkikaa muutkin vuosikymmenen paras death metal -albumi niin kuin olisi jo.
:: KORROOSIO.FI :: Haastatteluissa: RESURRECTION, BLAKE, REPRISAL SCARS, DARKANE ja ENSLAVED ::
DVD-SOITIN
27.12.2008 22:49:40
Hankkikaa muutkin vuosikymmenen paras death metal -albumi niin kuin olisi jo.

Stinking Up the Night löytyy jo hyllystä.
Go to hell!
vt1100
28.12.2008 16:08:23
Ed Warby on kannutellut Ayreonin levyilläkin, tuttu nimi sai koekuuntelemaan siis tätäkin. Ei uponnu...
Futurebre
28.12.2008 17:07:54

Vahvasti tulee Gorefest mieleen meikällä! Diggaan. Kuulin bändistä ekan kerran vasta pari viikkoa sitten.
WWW.DEADSHAPEFIGURE.FI
Ben_D
28.12.2008 17:19:38

Edelleen....yksi parhaista levyistä tänä vuonna, IMO.
Evince - Abandon Belief Streaming@http://www.myspace.com/evincemetal
Legioonalainen
31.12.2008 01:48:57
Alussa vokalisointi tuotti pientä tuskaa itselle, mutta sitten aloin lopulta tykkäämään. Nyt voin sanoa että tämä levy kyllä potkii helvetin kovaa, ja ehkä kolmen parhaan joukkoon tulee menemään itselle tämän vuoden osalta.
Against her eyes - demons of the eyes| Against her heart - demons of the heart| Against her head - demons of the head| Against entire body - demons of Kur
mongoloidi
02.01.2009 23:20:05 (muokattu 02.01.2009 23:22:08)
Stinking Up the Night löytyy jo hyllystä.

Ai? Ite käsitin tän niin, että Repugnantin Epitome Of Darkness pitäs hankkia jos ei vielä omista sitä.

Hail of Bullets oli kyllä varsin piristävä yllätys nykyisten ultrateknikalbrutaldeathgrindcore-saastan rinnalla. Jotenkin silti tästä jäi sellanen maku, että tää on vähän niinku Asphyx, mut ei kuitenkaan niin napakkaa.
Ben_D
06.08.2009 12:38:43

Enpä viitsi aloittaa uutta aihetta. Asphyxin uutukainen varmasti tämän vuoden kovin death metal julkaisu, IMO. Uutta Hail Of Bulletsia en ole vielä kuullut...tilaus lähtee just Nuclear Blastille.
Fleshred New EP Streaming@http://www.myspace.com/fleshred
kammio
07.08.2009 18:45:20

Ben_D: Enpä viitsi aloittaa uutta aihetta. Asphyxin uutukainen varmasti tämän vuoden kovin death metal julkaisu, IMO. Uutta Hail Of Bulletsia en ole vielä kuullut...tilaus lähtee just Nuclear Blastille.
Ihan asiallinen lätty, mutta ei omissa kirjoissa nouse ihan kärkisijoille. Ehkäpä Demonicalin Hellsworn pitää vielä ykköspaalua tältä vuodelta. Paljon hyvää on kyllä julkaistu.
kassellaan syssymmällä
Räkkipeli
07.08.2009 19:56:24
Tuo uus Asphyx on varmasti kuuntelemisen arvoinen, mitä nyt näytteitä olen kuullut.
Kontiak: "Riffikunkkuskaban voittohan meni kerran jakoon minun ja jucciczen kanssa. Silloin jucciz käyttäytyi ihan siedettävästi."
Ben_D
07.08.2009 19:57:26

Räkkipeli: Tuo uus Asphyx on varmasti kuuntelemisen arvoinen, mitä nyt näytteitä olen kuullut.

10000000 kuuntelun arvoinen.
lethus1
07.08.2009 20:00:22
kammio: Ihan asiallinen lätty, mutta ei omissa kirjoissa nouse ihan kärkisijoille. Ehkäpä Demonicalin Hellsworn pitää vielä ykköspaalua tältä vuodelta. Paljon hyvää on kyllä julkaistu.

Demonicalia meikä komppailee kovin. Vitun ässä lätty.
Vompatti
Räkkipeli
07.08.2009 20:05:51
Ben_D: 10000000 kuuntelun arvoinen.

Juon viinaa. Uskon.
Kontiak: "Riffikunkkuskaban voittohan meni kerran jakoon minun ja jucciczen kanssa. Silloin jucciz käyttäytyi ihan siedettävästi."
Ben_D
07.08.2009 20:10:48

lethus1: Demonicalia meikä komppailee kovin. Vitun ässä lätty.

Ei kuulosta ollenkaan huonolta...täytyy ottaa vinyyli haltuun. Niillä ei ole vaan Van Drunenia vokaaleissa ;)
kammio
07.08.2009 20:20:46

Ben_D: Ei kuulosta ollenkaan huonolta...täytyy ottaa vinyyli haltuun. Niillä ei ole vaan Van Drunenia vokaaleissa ;)

Se olkoonkin bändin ainut "epäkohta" :D Palatakseni aiheeseen mua hieman harmittaa Apshyxin ja Hail of Bulletsin samanlaisuus..toi Asphyx olisi varmasti kolahtanut tuhannesti kovemmin ilman Hail of Bulletsia. No näillä mennään ja Jalometallissa todistetaan molemmat.
kassellaan syssymmällä
Ben_D
07.08.2009 21:08:50

kammio: Se olkoonkin bändin ainut "epäkohta" :D Palatakseni aiheeseen mua hieman harmittaa Apshyxin ja Hail of Bulletsin samanlaisuus..toi Asphyx olisi varmasti kolahtanut tuhannesti kovemmin ilman Hail of Bulletsia. No näillä mennään ja Jalometallissa todistetaan molemmat.

Mä diggaan just siitä, että tuli tavallaan lisää Hail Of Bulletsia Asphyx vivahteella. Hail Of Bullets on niin helvetin kovaa kamaa!!!
kammio
07.08.2009 21:13:45

Ben_D: Mä diggaan just siitä, että tuli tavallaan lisää Hail Of Bulletsia Asphyx vivahteella. Hail Of Bullets on niin helvetin kovaa kamaa!!!

Juu..HoB on kovaa paskaa. Kovasti soinut täälläkin. Jotenkin vaan Asphyxin uus levy jäi HoBin jalkoihin omalla kohdalla vaikka Apshyx edustaakin yhtä kovimmista bändeistä omalla kohdalla. Hieman erilaisilla tuotantomalleilla Asphyx vois iskeä itelle kovemmin, nyt se vaan kuulostaa hieman hätäisemmin soitetulta ja sävelletyltä HoBilta.

Ehkä live muuttaa käsityksiä uudesta levystä.
kassellaan syssymmällä
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)