Aihe: Uudet vehkeet
1 2 3
Visakoivu
28.12.2008 16:11:09
SWR nyt jollekin sitä tarvitsevalle.

Palio? Todennäköisesti turha ja liian toiverikas kirjoitus.
"Kirkas yläpää, tiukka alapää"
Antti K.
28.12.2008 16:44:31
Määkin päätin vielä käyttää halpoja hintoja hyväksi ja tilasin VBC412:n. Nyt on pienemmille keikoille pienempi setti :) SWR nyt jollekin sitä tarvitsevalle.

Taejat olla polliisimiehiä. (Marshall = sheriffi, suom. turha huom.) * iiso hymiö *

Onko se SWR muuten 4 vai 8 ohm? http://www.swrsound.com/support/vintage.php#prospeakers Tuolla sanotaan, jotta 8 ohm.

Minäkin hommasin pienemmille keikoille nuo Aguilarin kaapit, mutta nyt tuntuu että nehän riittää mihin vaan. Tuo Ampeg 410HE on vähän niin kun "orpo piru" nyt. Anyways, enpä taida mokomasta luopua ihan vähässä kummassa kuitenkaan.
Muusikon "paras" ystävä...
Seba
28.12.2008 16:52:27

Määkin päätin vielä käyttää halpoja hintoja hyväksi ja tilasin VBC412:n. Nyt on pienemmille keikoille pienempi setti :) SWR nyt jollekin sitä tarvitsevalle.

Vittu sä olet sekaisin :)

Myyt mulle ihan pohjahintaan swr:n pois :)
Sama kun autokaupassa että mulle isoin mersu ja pisimmällä maksuajalla.
JussiKoo
28.12.2008 19:51:24 (muokattu 28.12.2008 19:54:27)
Palio? Todennäköisesti turha ja liian toiverikas kirjoitus.

Emmä tiiä. Saattaa olla, että haudon sitä, koska se on hemmetin kivankokoinen ja jytky kaappi. 450 eskoo siitä ajattelin pyytää.

Taejat olla polliisimiehiä. (Marshall = sheriffi, suom. turha huom.) * iiso hymiö *

Onko se SWR muuten 4 vai 8 ohm? http://www.swrsound.com/support/vintage.php#prospeakers Tuolla sanotaan, jotta 8 ohm.

Höhöö. Joo, yritin aikanaan poliisikouluun, mutten päässyt, joten valitsin basistin uran :)

Toi pitäisi olla 4 Ohm (ainakin se on sillai mulle myyty... Isomela perkele...). Ei ole Ohmeista mitään merkintää. Ajattelin mitata elementeistä, josko joku kertoo, onko se edes mahdollista esim. yleismittarilla :) En ole mistään löytänyt infoa, onko noita koskaan tehty 4 Ohmisena.
JussiKoo
28.12.2008 19:56:53
Vittu sä olet sekaisin :)

Myyt mulle ihan pohjahintaan swr:n pois :)
Sama kun autokaupassa että mulle isoin mersu ja pisimmällä maksuajalla.

Mä olen hankkinut 80 prosenttia mun kamoista pienessä hutikassa. Niin siinä kävi nytkin. Eilen parin bissen jälkeen surffailin soundsliven sivuille ja muutamalla klikkauksella tuli tilaus tehtyä. Mulla alkaa tammikuussa katkaisuhoito :)

Ei toi SWR ole sun juttu. Sä oot ryminämiehiä. Toi on enemmän hifiä ;)

Osta Aero!
isomela
28.12.2008 22:36:05
Kyllä tuo 4ohminen on tuo SWR.
Soitahan sille Kallefuturelle ni eiköhän se sen osta sulta.
JussiKoo
28.12.2008 22:42:16
Kyllä tuo 4ohminen on tuo SWR.
Soitahan sille Kallefuturelle ni eiköhän se sen osta sulta.

Tänks päl! Tottakai mä luotin suhun ;) Soitan huomenna Kallelle, josko kaupat saataisiin aikaiseksi.
isomela
28.12.2008 23:03:20
Voihan persiö!
Luin tuon swr-sivun "tuoteselosteen" tuosta kaapista.
Mulle siis ainakin tuo on nelioomisena myyty ja vielä Matin&Tepon basistin vanha kaappi!

Varmistahan asia jotenkin. Olen kyllä tukkapöllyn ansainnut jos virheellisillä oomiluvuilla olen tuota markkinoinut..
Antti K.
28.12.2008 23:15:32
Voihan persiö!
Mulle siis ainakin tuo on nelioomisena myyty ja vielä Matin&Tepon basistin vanha kaappi!

Varmistahan asia jotenkin. Olen kyllä tukkapöllyn ansainnut jos virheellisillä oomiluvuilla olen tuota markkinoinut..

Ei kun piuha kiinni, ja yleismittarilla mittaamaan. Näin neuvoi minua Unskis, ja homma toimii. Kannattaa vaan säätää se yleismittari oikein ;-) JA mitata tyhjä vastus. Mulla näytti 8 ohmin kaappi 9 ohmia, ja tämä kummitteleva ohmi oli "mittarivirhettä".
JussiKoo
28.12.2008 23:41:41
Mä en tajua sähköjutuista, kun plussan ja miinuksen. Siis tarkoitatko nuppiin tulevasta kaiutinpiuhasta mittaamista?
Seba
28.12.2008 23:48:28

Mä olen hankkinut 80 prosenttia mun kamoista pienessä hutikassa. Niin siinä kävi nytkin. Eilen parin bissen jälkeen surffailin soundsliven sivuille ja muutamalla klikkauksella tuli tilaus tehtyä. Mulla alkaa tammikuussa katkaisuhoito :)

Ei toi SWR ole sun juttu. Sä oot ryminämiehiä. Toi on enemmän hifiä ;)

Osta Aero!

Kännissä ne parhaat kaupat tehdään.
Sun pitää tammikuussa mennä luottokortin katkaisuhoitoon.
Tai kertoa missä olet töissä ja hoitaa mullekkin sieltä duunia kun on pakko olla hyvä liksa kun kokoajan uusia laitteita pukkaa ;)

En mää mitään hiviä halua, ja köyhä kun olen niin rakentelen tuolle pikkuwarrellekin kaapin itse kun jaksan.

Aero houkuttaisi kyllä hitosti, mutta köyhän pitää syödä vaan kynsiä ja tilittää varat verottajalle.
JussiKoo
29.12.2008 00:00:17
Voihan persiö!

Tuonne loppui jäljet noista elementeistä:

http://p102.ezboard.com/fswrmusicia … 7.showPrevMessage?topicID=253.topic

En löytänyt tuolta Edenin foorumista mitään mainintaa ko. elementeistä haulla. Täytyy vielä yrittää.

PS: Menihän Ooteeksi tämä topikki...
Antti K.
29.12.2008 08:19:30
Mä en tajua sähköjutuista, kun plussan ja miinuksen. Siis tarkoitatko nuppiin tulevasta kaiutinpiuhasta mittaamista?

Jep! Irti nupista vaan ja mittaamaan.
JussiKoo
29.12.2008 10:05:39
Jep! Irti nupista vaan ja mittaamaan.

Kiitos. Sain tuloksen 5. Tuntuisi siis enemmän 4 Ohmiselta, kuin 8 Ohmiselta. Toivottavasti osasin käyttää mittaria oikein...
Antti K.
29.12.2008 10:34:16
Kiitos. Sain tuloksen 5. Tuntuisi siis enemmän 4 Ohmiselta, kuin 8 Ohmiselta. Toivottavasti osasin käyttää mittaria oikein...

Kokeilepa mittarin piuhat suoraan yhteen, antaa varmaan tuloksen 1. Kyllä se SWR varmaankin 4 ohminen on.
JussiKoo
29.12.2008 16:15:30
No niin. Nyt on testit tehty duunin mittarilla. Kämpällä Marsun rantis antoi tulokseksi tasan 4 ja muut Marsun kitarakamat 15 (16 Ohmin kaappi) ja 7 (8 Ohmin kaappi).

SWR antoi tulokseksi kaikkea välillä 4,7 ja 5,3 joten eiköhän se ole nyt selvää, että se on 4 Ohmin kaappi :)
JussiKoo
29.12.2008 19:57:07
Dodii, tällanen vastaus tuli, kun kysyin, että pitääkö rahat olla heillä ennen tuota 1.1:stä vai pitääkö vain tilaus olla tehtynä ennen tuota päivää.

Hyvä tieto. Kiitos infosta. Mulla oli niille sama kysymys :)
leksi-B
29.12.2008 19:58:35 (muokattu 29.12.2008 20:05:14)
Hyvä tieto. Kiitos infosta. Mulla oli niille sama kysymys :)

Jep, ainoo vaa, että en kunnolla ymmärrä tuota, mutta kyllä mä jotain tajusin ehkä? ":D". Hyvä että he ymmärsivät minut sentään. :)

Edit: Eli oliko se niin, että jos oon tehnyt tilauksen ennen tuota päivää niin ne kyllä toimittaa silti vielä muualle kuin Engalntiin? Näin lyhyesti.
Tsekkaa -> http://www.myspace.com/thecelene
JussiKoo
29.12.2008 20:07:10
Edit: Eli oliko se niin, että jos oon tehnyt tilauksen ennen tuota päivää niin ne kyllä toimittaa silti vielä muualle kuin Engalntiin? Näin lyhyesti.

Joo, näin ne vakuuttavat. Samalla kertovat Marsun tehtaan joululomasta, joka saattaa vaikuttaa toimitusaikaan :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)