Ben_D 01.12.2008 09:56:10 | |
---|
Googlen käyttäminen on kovin vaikeata :( Evince - Abandon Belief Streaming@http://www.myspace.com/evincemetal |
wrshredder 01.12.2008 11:10:50 | |
---|
Olitko muuten tehny uusimman levyn joistain biiseistä/jostain biisistä tabulatuureja? Vai olenko tapani mukaan käsittänyt jotain väärin. Oon tehny yhen muistaakseni Ultimate-guitariin. Tais olla formation of damnation. Ja persecutedista ja henchmenistä on koneella jonkinnäköset tabit jotka tein.. Mitennii? TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |
DethBanger 01.12.2008 12:53:48 | |
---|
Oon tehny yhen muistaakseni Ultimate-guitariin. Tais olla formation of damnation. Ja persecutedista ja henchmenistä on koneella jonkinnäköset tabit jotka tein.. Mitennii? Sitenniin koska haluan ne käsiini =D They mostly come out at night. Mostly. |
wrshredder 01.12.2008 13:08:12 | |
---|
Sitenniin koska haluan ne käsiini =D :D Onnistuu. Kunhan täältä töistä kotio pääsen niin etsin ne ja fiksailen ja tuunailen niin että niistä saa selkoa. TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |
wrshredder 01.12.2008 16:41:08 (muokattu 01.12.2008 16:41:21) | |
---|
Njoo. No eihän noista henchmenistä, evil has landedistä ja persecutedista ole nyt ku alkuriffit, enkä ny kerkeä enempää tekee ku on kiirettä (sekä skeba on eri vireessä..) Ja tosiaa ultimate-guitarissa on tuo more than meets the eye -tabi jonka tein. Mut jos haluut pelkästään noi pätkätkin ni voin vaikka sähköpostiis lähettää. TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |
mustabasso 01.12.2008 21:00:01 | |
---|
The New Order on paras levy näiltä jätkiltä, ylivoimaisesti |
DethBanger 01.12.2008 21:43:58 | |
---|
Njoo. No eihän noista henchmenistä, evil has landedistä ja persecutedista ole nyt ku alkuriffit, enkä ny kerkeä enempää tekee ku on kiirettä (sekä skeba on eri vireessä..) Ja tosiaa ultimate-guitarissa on tuo more than meets the eye -tabi jonka tein. Mut jos haluut pelkästään noi pätkätkin ni voin vaikka sähköpostiis lähettää. No tuo More Than Meets the Eye riittää varsin hyvin! They mostly come out at night. Mostly. |
wrshredder 01.12.2008 22:45:19 | |
---|
TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |
Mikeyboy 02.12.2008 16:30:12 | |
---|
The New Order on paras levy näiltä jätkiltä, ylivoimaisesti Ehdottomasti samaa mieltä! Vaikkakin soundit levyllä on aika mitättömät, niin biisit potkii niin jumalattomasti! Uudelleen nauhoitetut ei toimi samalla lailla. Alkuperäisissä kunnon tekemisen meininki. Uusin levy toimii melko hyvin. |
Fiskaal 02.12.2008 18:58:40 | |
---|
Minähän taas näistä paljoa tiedä, mutta toi F.E.A.R. toi mieleen jotenkin Doomin tyylisten pelien musan, lahinnä siis toi riffi noissa tiukemmissa rytinäkohdissa. Hyvä biisi se silti kuulosti olevan. Ja saatanan kova bändi. Joko mennään ulos, pysytään sisällä, tai pudotaan lattian läpi. |
mustabasso 02.12.2008 19:27:03 | |
---|
Minähän taas näistä paljoa tiedä, mutta toi F.E.A.R. toi mieleen jotenkin Doomin tyylisten pelien musan, lahinnä siis toi riffi noissa tiukemmissa rytinäkohdissa. Hyvä biisi se silti kuulosti olevan. Ja saatanan kova bändi. Kannattaa kokeilla ton The New Orderin levyjä, joita tossa ylistinkin aikaisemmin. Esim. Trial By Fire, The New Order tai vaikkapa Into The Pit. Kuiteskin tossa bändissä on mun mielestä sitä jotakin, joka näyttää näille "uuden aallon" bändeille mitä oikea metalli on. |
Sam Hotman 02.12.2008 19:31:03 | |
---|
Legacy on kyllä paras levy. Aivan tajuttoman kova lätty. Harmi ettei itselläni ole sitä(vielä). Onneksi löytyy hyvää musaa kuuntelevia kavereita. Ei yhtään heikkoa biisiä. Parhaat ovat Over The Wall, Raging Waters ja C.O.T.L.O.D Löytyykö kiinostusta mnetin junnumiittiin? Lähetäppä huoneanomusta jäsen Hohhoijaa:lle http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=766 |
Fiskaal 03.12.2008 17:18:58 | |
---|
Kannattaa kokeilla ton The New Orderin levyjä, joita tossa ylistinkin aikaisemmin. Esim. Trial By Fire, The New Order tai vaikkapa Into The Pit. Kuiteskin tossa bändissä on mun mielestä sitä jotakin, joka näyttää näille "uuden aallon" bändeille mitä oikea metalli on. Juu, parit biisit on kyl koneella levyiltä The New Order, The Legacy, The Gathering ja vielä yks The Ritualilta. Siis hajabiisejä sieltä täältä. Ja tottahan helvetissä mm. Into The Pit on kova. Just ne soundit kruunaa kaiken, kun esim. rumpujen majavanhäntäkaikusoundit on muuten 80-luvulla yhdistetty johonkin powerballadisiirappilaahustukseen, ja sit kulman takaa tuleekin Testament ja murhaa noilla biiseillään! Ehdottomia suosikkejani metallipuolella on kyllä Testament. Soundeista puheenollen The Gatheringin nostan ylistykseen - on vaan kaikki aika nappiin vedetty: biisit, soundit ja vokaalit jyrää kaikki. Joko mennään ulos, pysytään sisällä, tai pudotaan lattian läpi. |
metal girl 13.12.2008 21:34:14 | |
---|
mun mielestä practice what you preach on paras. |
Daelos 13.12.2008 23:39:56 | |
---|
Pöh paras on New Order : ) The Gathering on myös helvetin kova, samoin tämä uusin. http://www.last.fm/user/Daelos |
panche 14.12.2008 02:44:15 | |
---|
Yhtä asiaa olen mietiskellyt.. Miten on mahdollista että kappale So Many Lies kuulostaa niin huonolta The Ritual levyllä? Aivan kuin levylle olisi laitettu demoversio.. Sitten kun lyöt soimaan liveversion RTTAC:lta on eroa kuin yöllä ja päivällä.. |
haunted 14.12.2008 09:34:03 | |
---|
Yhtä asiaa olen mietiskellyt.. Miten on mahdollista että kappale So Many Lies kuulostaa niin huonolta The Ritual levyllä? Aivan kuin levylle olisi laitettu demoversio.. Sitten kun lyöt soimaan liveversion RTTAC:lta on eroa kuin yöllä ja päivällä.. 5 kertaa paremmat saundit. 15 kertaa parempi rumpali. Vaikuttaa ainaki vähäsen. Tää on mun koti! Tää on mun koti! |
Kuuputin 29.12.2008 17:09:04 (muokattu 29.12.2008 17:13:21) | |
---|
Omasta mielestä The Legacy vetää pisimmän korren. Siinä on ihan tajuton määrä legendaarisia kappalita. |
Booombox 29.12.2008 18:18:55 | |
---|
Eipä ole kukaan postannut vielä tätä tänne, joten teen sen. More than meets the eyen video. Vähän vaisu. Jotain kauhu/scifi tunnelmaa koitettu saada aikaan. Turhat äänitehosteet vähän ärsyttää. Biisi kuitenkin on hyvä ja miehet komeita. http://www.youtube.com/watch?v=09rHDabBQfAGet your money for nothin' ,get your chicks for free |
Eipä ole kukaan postannut vielä tätä tänne, joten teen sen. More than meets the eyen video. Vähän vaisu. Jotain kauhu/scifi tunnelmaa koitettu saada aikaan. Turhat äänitehosteet vähän ärsyttää. Biisi kuitenkin on hyvä ja miehet komeita. http://www.youtube.com/watch?v=09rHDabBQfA Haha, Chuckilla siisti Sadus-paita. He is Matthew Hopkins... The Witchfinder! |