jussimus 19.12.2008 09:40:18 | |
---|
Aika paljon on tullut sitäkin yhtiötä rahoitettua. Sama homma täällä. Olen tässä miettinyt että pitäiskö lukuisista ostoksista kertyä jotain boonusta? Kanta-asiakasalennusta tuotteista? Something? |
bluewille 19.12.2008 10:06:20 | |
---|
Juuniin ... eli tilaukset ja toimitukset (ne muutamat) tulleet inhimillisissä ajoissa, kun tuotetta on vaan ollut varastossa! Sitten jos joutuu jotain palauttamaan ja lähettämään heille sähköpostia aiheen tiimoilta, niin se toimii kuin Itellan joulupostien käsittely! Ei ilmeisesti "mene perille" ei sieltä ainakaan mitään vastata .. ainakaan samaan tahtiin, kun tilauksessa ilmoittelevat, että "ny tuli" ny on valmista" ny lähti teitillen" .. sitä kyllä piisaa! Eli asiakaspalvelu ei toimi sähköpostin kautta!!!! Suoraan soittaen vastattiin heti ja siltä osin meni asiat eteenpäin, mutta jotenkin .. hmm .. tuntui kuin olisi ollut tyttö kynsiään lakkaamassa, kun soitin pahasti siihen väliin!? Sitten taas tämä UPS toimi hiton nopsaan, kun palautuksen hakivat!!! Semmosta omakohtaista kokemusta - nyt odotellaan, milloinkahan se "korvaava tuote saapuukaan ja mikähän sen kunto on" -- elämässä jotain jännää sentään :)! Jotta voisi koota ajatuksensa, täytyy niitä olla vähintään kaksi. |
Spike 19.12.2008 12:24:08 | |
---|
12.12 tuli tompalta viestiä et lähti, saa nähdä kerkeekö jouluksi tilaus, ilmoittelen tännekin jos ihmisiä kiinnostaa. Jep, tänään lähti just itellan auto pihasta ku tulin himaan, oli tullu saapumisilmoitus. Digitech hardwire metal here i come. Look! I can play E5! I must be a fucking Mozart! |
teukka 19.12.2008 20:15:23 | |
---|
Pistin kyselyn tänään iltapäivällä että mikä mättää ja sain reilusti vastauksen parissa tunnissa että jouluruuhkat on päällä.Ymmärrettävää mutta harmillista.Vitun julle.... There´s only one rule of metal...PLAY IT FUCKING LOUD!!! |
joukov 19.12.2008 21:36:14 | |
---|
Pistin kyselyn tänään iltapäivällä että mikä mättää ja sain reilusti vastauksen parissa tunnissa että jouluruuhkat on päällä.Ymmärrettävää mutta harmillista.Vitun julle.... Meikäläisellä kesti 4-5 päivää ennen kuin ehtivät edes kerätä kamat lähetystä varten. Siihen vielä ainakin viikko kuljetusta varten. Voisivat ilmoittaa pahoista ruuhkista etusivulla tai palkata lisää jengiä kun tietävät joulusesongin menekin. Eric Singer Project - Nosturi 22.2.2009 |
Chaosborn 20.12.2008 15:40:07 | |
---|
Sen siitä saa ku güntherilta tilaa :DD |
teukka 20.12.2008 16:29:57 | |
---|
Sen siitä saa ku güntherilta tilaa :DD Joo mua rassaa niiiiiiin paljon ettei edes uni tule silmään...... Ei tässä mikään kiire ole ja aivan varmasti tilaan vastaisuudessakin. Ei ole mitään yllättävää tähän vuoden aikaan että on vähän ruuhkaa missä tahansa vastaavassa puljussa. There´s only one rule of metal...PLAY IT FUCKING LOUD!!! |
Krice 28.12.2008 13:19:19 | |
---|
Rahat lähti 16. päivä tililtä ja eilen tuli sähköposti, että paketti on lähtenyt tulemaan. Kyllä siinä vähän kauemmin kesti kuin yleensä. |
teukka 28.12.2008 13:43:23 | |
---|
Mulla ei mitään muutosta vielä.Sais alkaa liikahtamaan huomenna... There´s only one rule of metal...PLAY IT FUCKING LOUD!!! |
Ja nyt liikkuu!:) Oli vähän aikakin.Tilaus tehty 11.12 ja nyt kestää vielä varmaan ensi viikkoon. Mutta edelleen ymmärrän vuodenajan vaikutuksen viivästykseen. Jos kaikki kamat mitä tilattiin tulee ja on kondiksessa saadaan TAAS yksi tilaus kunnialla perille. There´s only one rule of metal...PLAY IT FUCKING LOUD!!! |
Billsner 31.12.2008 10:18:21 | |
---|
Nyt on kyllä jotain todella hämärää tekeillä Thomannilla... Lainaan itseaäni. Taitaa olla viimeinen kerta kun tilaan Thomannilta mitään. Tilasin tiistaina tavaraa jossa yhden tuotteen kohdalla luki "saavilla yleensä viikon sisällä" ja yhden tavaran kohdalla luki että "lisäerää saapuu 23.12.2008", loput tavarat oli varastotavaraa. Noh, tänään katselin statusta, niin "saatavilla yleensä viikon sisällä" olevan tavaran toimitusajaksi oli muutettu tammikuun loppuun. Eilen oli laitettu koko mun tilaus matkaan. Myös se tavara jonka pitäisi olla saatavilla vasta tammikuun lopussa. Täh? Wrapped in plastic |
ReBeat 31.12.2008 13:01:25 | |
---|
Eilen oli laitettu koko mun tilaus matkaan. Myös se tavara jonka pitäisi olla saatavilla vasta tammikuun lopussa. Täh? Tavarantoimittaja on saanut sittenkin toimitettua tavaraa. Ei siinä kummempaa :) |
Pluto 31.12.2008 13:09:35 | |
---|
Tavarantoimittaja on saanut sittenkin toimitettua tavaraa. Ei siinä kummempaa :) Tai inventaario ollut hieman sekaisin. Dillon, you son of a bitch! |
Billsner 31.12.2008 18:21:21 | |
---|
Tavarantoimittaja on saanut sittenkin toimitettua tavaraa. Ei siinä kummempaa :) Voihan se olla. Mun tuurilla ovat jonku demovehkeen lyöneet laatikkoon, "Sshhh! Ei se huomaa". Wrapped in plastic |
Ziggy Bubba 31.12.2008 18:26:15 | |
---|
Voihan se olla. Mun tuurilla ovat jonku demovehkeen lyöneet laatikkoon, "Sshhh! Ei se huomaa". Tai sitten palautettua roinaa josta ei ylimääräistä "kierrosta" huomaa... Ei kai sentään :) |
humppahanuristi 12.01.2009 14:54:59 | |
---|
Ei vielä, ei vielä. 5.12. tehty tilaus ja maksettu. Kysyin, on ruuhkaa edelleen. Humpasta rautalankaan... |
teukka 12.01.2009 15:43:59 | |
---|
Mulle tuli kamat 8.1 ja tilaus oli tehty 11.12 maksu perillä 17.12. Vähän kesti mutta kaikki niinkuin pitikin. There´s only one rule of metal...PLAY IT FUCKING LOUD!!! |
Krokkelis 13.01.2009 11:40:19 | |
---|
6.1.-09 lähti tilaus thomannille, mitään ei ole kuulunu. Pitäsikö huolestua? |
oleon 15.01.2009 21:29:54 | |
---|
Mites tää homma toimii UPS:n kanssa kun mun tilaus on nyt saapunut Suomeen ja sitä on jo kerran koitettu toimittaa mulle, mutta koulussa kun käyn nii vastaanotto on hieman hankalaa. Asiakaspalveluun soitin ja siellä sanottiin, että paketin voi noutaa Vantaalta. En kyllä viitsisi reilua 400kilometriä ajaa pelkästään sen paketin takia. Postista kävin kyselemässä, mutta siellä sanottiin ettei heillä UPS:n paketteja ole. UPS:n sivuiltakaan ei mitään asiaa auttavaa informaatiota löytynyt. Neuvoja? |
Peltor 15.01.2009 21:34:38 | |
---|
Mites tää homma toimii UPS:n kanssa kun mun tilaus on nyt saapunut Suomeen ja sitä on jo kerran koitettu toimittaa mulle, mutta koulussa kun käyn nii vastaanotto on hieman hankalaa. Asiakaspalveluun soitin ja siellä sanottiin, että paketin voi noutaa Vantaalta. En kyllä viitsisi reilua 400kilometriä ajaa pelkästään sen paketin takia. Postista kävin kyselemässä, mutta siellä sanottiin ettei heillä UPS:n paketteja ole. UPS:n sivuiltakaan ei mitään asiaa auttavaa informaatiota löytynyt. Neuvoja? Täh, jos ne on koittanu toimittaa ja ei ole vastaanottaja paikalla, niin eikai ne vie sitä takas 400km vantaalle, tällöin tippuu mun logiikantaju ainakin :) Kai upsilla on joku paikka mikkelin lähellä missä se lojuu. Tavoitteena oppia soittamaan kitaraa yhtä hyvin kun Malmsteen 3 promillen kännissä. |