J.Hollström 14.12.2008 11:49:31 | |
---|
Saisko noita nuotteina? Jeffi itekin hyväksyy vaan nuottihommat. Joku varmaan pystyy noi tosta kirjoittelmaan. Multa ei taitu edes nuottiavaimen piirtäminen. Orggis tuhkis. |
hollmi-5 14.12.2008 16:05:09 | |
---|
Jeff on paska basisti Myy "intohimoinen musiikinharrastaja" vehkees... Soundit, piuhat ja kajarit. |
J.Hollström 16.12.2008 01:41:00 | |
---|
Orggis tuhkis. |
okabass 16.12.2008 10:26:43 | |
---|
|
hollstro 16.12.2008 12:44:09 | |
---|
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
Kieppi 16.12.2008 12:59:28 | |
---|
Piti viimeinkin katsoa Wikipediasta, kuka Jeff Berlin oikein on. :) Kalamies #10 >-)))>. Last.fm "Beer is proof that God loves us and wants us to be happy." -Benjamin Franklin- |
Teijo K. 16.12.2008 13:01:24 | |
---|
Ihan järkevä ja kypsä kaveri. Myöntää virheensä ja kertoo olleensa välillä aika hukassa itsensä kanssa. Musiikillisessa näkemyksessäkin varmaan kypsymistä tapahtunut. Perusasiat kuitenkin pysyneet samoina kuin noissa vanhoissa kolumneissa. Vähän diplomaattisemmin vain esittää ne. |
Epämuusikko 16.12.2008 15:32:23 (muokattu 16.12.2008 15:33:47) | |
---|
Ihan järkevä ja kypsä kaveri. Myöntää virheensä ja kertoo olleensa välillä aika hukassa itsensä kanssa. Niinpä näkyy. Muutamat kauhutarinat sen soittotunneilta voi tuolla selittyä. Eikä nekään stuntit hänen soittajuuttaan pienennä, oli vaikea lapsuus tai ei. ja ennen kaikkea: I thought "Maybe I can put my money where my mouth is and create a small institution that teaches real music learning, development and ideasnot things to fool the students or b.s. them in any way whatsoever. Rather, let them know what it really means and takes to be a player. So, we deal with real music. No tablature. No tuners. No slap. This includes reading exercises. They also play five days a week in ensembles. Duunia, prkl. R.I.P Oksanen |
velsa 29.12.2008 00:19:15 | |
---|
Tosta pari jutskaa vaikka reenattavaksi: http://juki.1g.fi/mp3/Bassottelua/Jeff_Berlin.mp3 täälähän on sama meininki ku tuolla skeba osastoilla.........kaikki jotka osaa oikeesti vetää jonkun jutun vidun hyvin onki ihan paskoja.......se on muuten ihme juttu.....mut kai se kuulluu tähän skeneen....et ku ei ite opita niit juttui ni super dissaus käyntiin!!!!!!!! Ehän mä nyt mikään basisti silleen oo mut kyl toi Berlinin touhu kuulosti mun korvaan semmoselta suhteellisen sujuvalta hommalta taimeineen päivineen.....oon mä kuullu vidun paljon huonompii nimeltä mainitsemattomii kikkailijoita joilla on hallussa noin 3 prossaa ton jampan touhusta.....ja sit ne brassailee jollain aivan spede osaston jutuilla!!!!!! Viddu......kuunnelkaa Preston Hubbardia ja miettikää mikä on basismin tarkoitus.......8) Kauas on pitkä matka........ |
sirdickyj 29.12.2008 05:57:02 | |
---|
täälähän on sama meininki ku tuolla skeba osastoilla.........kaikki jotka osaa oikeesti vetää jonkun jutun vidun hyvin onki ihan paskoja.......se on muuten ihme juttu.....mut kai se kuulluu tähän skeneen....et ku ei ite opita niit juttui ni super dissaus käyntiin!!!!!!!! Ehän mä nyt mikään basisti silleen oo mut kyl toi Berlinin touhu kuulosti mun korvaan semmoselta suhteellisen sujuvalta hommalta taimeineen päivineen.....oon mä kuullu vidun paljon huonompii nimeltä mainitsemattomii kikkailijoita joilla on hallussa noin 3 prossaa ton jampan touhusta.....ja sit ne brassailee jollain aivan spede osaston jutuilla!!!!!! Viddu......kuunnelkaa Preston Hubbardia ja miettikää mikä on basismin tarkoitus.......8) semmosta se on, kato. sit ku joku ei osaa niin kauheen hyvin, mut on kihara fleda tai rööki huulessa ja irvistelee soittaessaan, nii on "vaaran tunnetta" ja "asennetta". meitsi ei semmosista asenteista tajuu hevon vittuakaan. Mut sen tajuun, että toi Berlin on ihan älyttömän kova soittaja, ja ton kaiken pippelivenyttämisen seassa on koko ajan pulssi, ja toi soitta groovaa ja svebgaa. Paremmin ku NIrvanan tai Gunnareiden basisti ikinä osaa ees kirjottaa. In the quiet words of the Virgin Mary... come again? |
badcompany 29.12.2008 09:16:53 | |
---|
semmosta se on, kato. sit ku joku ei osaa niin kauheen hyvin, mut on kihara fleda tai rööki huulessa ja irvistelee soittaessaan, nii on "vaaran tunnetta" ja "asennetta". meitsi ei semmosista asenteista tajuu hevon vittuakaan. Mut sen tajuun, että toi Berlin on ihan älyttömän kova soittaja, ja ton kaiken pippelivenyttämisen seassa on koko ajan pulssi, ja toi soitta groovaa ja svebgaa. Paremmin ku NIrvanan tai Gunnareiden basisti ikinä osaa ees kirjottaa. konppaan tätä!!!!! |
velsa 29.12.2008 13:29:55 | |
---|
toi soitta groovaa ja svebgaa. Viddu nyt lopetat sen kovien huumeiden vedon......8) Kauas on pitkä matka........ |
J.Hollström 29.12.2008 13:33:57 | |
---|
Onkos jengi tututstunut tohon Jeffin uudenpaan matskuun? Se on ilmeisesti jatsimpaa juttua triomeiningillä? Toi yks ao. samplepätkä antaa vähän yksipuoleisen fuusiotiluttajan kuvan kaverista, koska on noita soolopätkiä siinä. Eihän se ole kuitenkaan koko totuus aiheesta. "Ei oo tainnut herua hetkeen, kun noin kärttysenä kirjottelet?" -Tb |
rmac 29.12.2008 14:31:41 (muokattu 29.12.2008 14:33:38) | |
---|
|
Viddu nyt lopetat sen kovien huumeiden vedon......8) toi on kato Stadin slangii, ei Järvenpääs sitä osata In the quiet words of the Virgin Mary... come again? |
velsa 30.12.2008 01:49:31 | |
---|
toi on kato Stadin slangii, ei Järvenpääs sitä osata Tsadi on buli mut snadi!!!! Kauas on pitkä matka........ |
J.Hollström 10.01.2009 19:05:46 | |
---|
"Tää on sitä varte et ku taidot loppuu, nii sit näitä aletaan polkeen. Heti kun ideat loppuun nii sit joku näistä päälle. Jos edelleenkään ei keksi mitään, niin sit voi rueta pyllistelemään, että niissä on jotain vikaa". - Heikki Silvennoinen |