Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ibanez RG7321
1 2
mah mun
29.12.2008 01:08:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen hankkimassa ko. keppiä, haluaisin tietää onko tämä asiallinen kepukka metalliin. Ja mikeistä olen kuullut vähän negatiivistä palautetta mutta onko ne edes loppupeleissä kovin huonot?
 
Olen varma että ko. kepistä on jauhettu monet kerrat täällä mutta kun ei jaksa kaikkia selata läpi :D
 
Kaikenlainen palaute kitarasta olisi jees.
 
En allekirjoita
Henkka1000
29.12.2008 01:13:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen hankkimassa ko. keppiä, haluaisin tietää onko tämä asiallinen kepukka metalliin. Ja mikeistä olen kuullut vähän negatiivistä palautetta mutta onko ne edes loppupeleissä kovin huonot?
 
Olen varma että ko. kepistä on jauhettu monet kerrat täällä mutta kun ei jaksa kaikkia selata läpi :D
 
Kaikenlainen palaute kitarasta olisi jees.

 
Itellä ollu sellanen käytössä, lähtee huomenna eteenpäin. Mun mielestä ainakin ihan loistava keppi, varsinkin hintaansa nähden. Mikit ei parhaat mahdolliset, mulla kyllä niilläkin pärjää. Tosin, minkä valmistajan tuon hintaluokan kitarassa olisi mitkään huippumikit?
 
Onnellista joulua ja hyvää uutta vuotta! Eiku..
Mr. Speed
29.12.2008 01:14:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen hankkimassa ko. keppiä, haluaisin tietää onko tämä asiallinen kepukka metalliin. Ja mikeistä olen kuullut vähän negatiivistä palautetta mutta onko ne edes loppupeleissä kovin huonot?
 
Olen varma että ko. kepistä on jauhettu monet kerrat täällä mutta kun ei jaksa kaikkia selata läpi :D
 
Kaikenlainen palaute kitarasta olisi jees.

 
Kerran olen kokeillut, ja hintaluokassaan kyllä todella jees! Mikeistä sen verran, että onhan ne käytännössä aina ton hintaluokan kepeissä huonot, kun laadukkaammat "tavisten mikit"(DiMarzio, SD) maksaa puolet kitaran hinnasta parilta. Sen verran soitettavuudesta, ettei mulla ainakaan tullut itku silmään, vaikkei toi mikään K7 olekaan :) Virekin pysyy ihan hyvin tuon hintaluokan kitaraksi.
 
Kannattaa testata itse.. Seiskaan täytyy totutella hetki, muttei se niin ihmeellistä ole.
 
Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita.
Super-Jari
29.12.2008 02:49:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä ja perusvarma Ibanezin seiska. Mikit ehkä vähän muhjuiset, mutta käytettynä uudet mikit ei hirveästi maksa.
 
Mistä tulikin mieleeni, että mulla taitaa olla Duncanin jazz7 mikki tarpeettomana jossain kaapissa.
 
Mr. Speed
29.12.2008 10:19:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä ja perusvarma Ibanezin seiska. Mikit ehkä vähän muhjuiset, mutta käytettynä uudet mikit ei hirveästi maksa.
 
Mistä tulikin mieleeni, että mulla taitaa olla Duncanin jazz7 mikki tarpeettomana jossain kaapissa.

 
Joo, ja täältä löytyy Nailbomb7 ;)
 
Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita.
mah mun
29.12.2008 20:01:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon semmoisa lueskellut että potikat hajoaa, millä tavalla ne hajoaa. Meneekö siis se potikka paskaks vai jotai sitä potikka elektroniikkaa hajoaa vai miten?
 
En allekirjoita
sonata
29.12.2008 20:28:24
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ite on vain törmännyt että muutamissa iban kitaroissa tuo potikka menee jumiin...siinä kaikki :)
 
heiii!
Super-Jari
01.01.2009 14:20:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ite on vain törmännyt että muutamissa iban kitaroissa tuo potikka menee jumiin...siinä kaikki :)
 
Mullakin taisi muuten volapotikka hajota heti kättelyssä.
 
Henkka1000
01.01.2009 15:26:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mullakin taisi muuten volapotikka hajota heti kättelyssä.
 
Vissiin sitten aika sattumanvaraista, mulla ollu aika monta ibaa, monesta hintaluokasta, eikä missään ole ollut mitään vikaa.
 
Onnellista joulua ja hyvää uutta vuotta! Eiku..
K3babi
04.02.2010 18:18:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan toi ihan vitun jees kitara. Ostin just vähä aikaa sitte ja diggaan paljo enemmä ku perus 6 kielisestä. Eikä noissa mikeissäkään mitää vikaa oo, iha vitun jees mikit.
 
Jasma
04.02.2010 19:34:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

K3babi: Onhan toi ihan vitun jees kitara. Ostin just vähä aikaa sitte ja diggaan paljo enemmä ku perus 6 kielisestä. Eikä noissa mikeissäkään mitää vikaa oo, iha vitun jees mikit.
 
Vi**n vi**n vi**u! Kuukauden takaisen ketjun nosto ja viestisi lisäinformaation arvo puhdas vi**u. Ei näin!
 
Juicy
04.02.2010 19:36:07
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan vitun jees nosto.
 
"Kyllähän sitä voi silti vaikka umpihumalassa onkin, kontata sivistyneesti kuin herrasmies."
TTV
04.02.2010 19:40:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jasma: Vi**n vi**n vi**u! Kuukauden takaisen ketjun nosto ja viestisi lisäinformaation arvo puhdas vi**u. Ei näin!
 
Heh, vuoden takainen ketju. Olihan tämä nosto kuitenkin parempi, että olisi tehnyt uuden topikin "vittu mikä keppi mulla" :-)
 
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.)
Juicy
04.02.2010 19:44:18
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TTV: Heh, vuoden takainen ketju. Olihan tämä nosto kuitenkin parempi, että olisi tehnyt uuden topikin "vittu mikä keppi mulla" :-)
 
"Hei, ostin jälleen uutta kitarakamaa"?
 
Olihan tässä pientä huumoriarvoa, minä ainakin menin ihan halpaan noiden vuosilukujen kanssa. =)
 
"Kyllähän sitä voi silti vaikka umpihumalassa onkin, kontata sivistyneesti kuin herrasmies."
hevikukko
04.02.2010 23:15:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos vuodet heiluu, sitten heiluu. Mä kysyisin vanhaan ketjuun viitaten tällaista:
 
Mikit tuntuu olevan kaikkien haukunnan alla, mutta jos vaihtaisi Dimarziot? Pysyykö tarpeeksi vireessä kitaran omilla talloilla ja optiikoilla? Kyse on trimmata kitara tappiin saakka kitarassa olevilla zydeemeillä ja ainoastaan vaihtamalla mikit parempiin?
 
Onko tän kitaran rakenne huuhaahei, vaiko ihan jees paremmilla mikeillä?
 
Mitäs tähän nyt sanoisi ;)
Fantasmic
04.02.2010 23:54:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hevikukko: Mikit tuntuu olevan kaikkien haukunnan alla, mutta jos vaihtaisi Dimarziot?
Niin tai mitkä tahansa jotka omaa korvaa miellyttää.
hevikukko:Pysyykö tarpeeksi vireessä kitaran omilla talloilla ja optiikoilla?
Pysyi itsellä, satulan vain vaihdoin kitaraan.
hevikukko:Onko tän kitaran rakenne huuhaahei, vaiko ihan jees paremmilla mikeillä?
Ihan neljän satkun hintaluokassa tosi asiallinen kiinteätallainen seiska.Kannattaa kuitenkin muistaa se hintaluokka, ei sillä mitään huippulaatua saa.
 
Juicy
05.02.2010 00:00:56
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulle on jäänyt mielikuva, että tuo olis vähän kuin seiskakielinen versio RG321:stä. Hintaisekseen oikein hyvä, mutta ei loppujen lopuksi mikään erityisen loistava.
 
Pitääkö kutinsa?
 
"Kyllähän sitä voi silti vaikka umpihumalassa onkin, kontata sivistyneesti kuin herrasmies."
hevikukko
05.02.2010 00:26:19 (muokattu 05.02.2010 00:49:21)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hevikukko: Mikit tuntuu olevan kaikkien haukunnan alla, mutta jos vaihtaisi Dimarziot?
Niin tai mitkä tahansa jotka omaa korvaa miellyttää.
hevikukko:Pysyykö tarpeeksi vireessä kitaran omilla talloilla ja optiikoilla?
Pysyi itsellä, satulan vain vaihdoin kitaraan.
hevikukko:Onko tän kitaran rakenne huuhaahei, vaiko ihan jees paremmilla mikeillä?
Ihan neljän satkun hintaluokassa tosi asiallinen kiinteätallainen seiska.Kannattaa kuitenkin muistaa se hintaluokka, ei sillä mitään huippulaatua saa.

 
Tässä esimerkki vastaus.
Kiitos!
 
Kysyin tavallaan saman asian kaksi kertaa, mutta korostin jos kannattaa yleensäkään hyödyntää bodyn ominaisuuksia.
 
Mitäs tähän nyt sanoisi ;)
Fantasmic
05.02.2010 00:45:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juicy: Mulle on jäänyt mielikuva, että tuo olis vähän kuin seiskakielinen versio RG321:stä. Hintaisekseen oikein hyvä, mutta ei loppujen lopuksi mikään erityisen loistava.
 
Pitääkö kutinsa?

 
Jotakuinkin juuri näin.
 
Incarnation
05.02.2010 10:35:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on RG7421. Ostakkee ostakkee!
 
"Wash away a man, take him with the floods" 1966-2004
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «