Tindrum 28.12.2008 13:46:44 | |
---|
"The guy with the prettiest drums gets the gig!". - John Aldridge - |
Niq 28.12.2008 14:05:09 | |
---|
Heitin vaihteeksi toisen etutomin pois setistä, noin niinkuin totutteluksi mopomman setin varalle(soitto taipui taas paremmin kuin pitkään aikaan). Kävin meinaan Bosphorus-esittelyssä eilen ja vaikuttaa vahvasti siltä että Tamat lähtee myyntiin ja tilalle tulee pari kappaletta Antique-sarjan crasheja. Sit on vaan pärjättävä 18-10-14-setillä jonkun aikaa... :) http://niq.kapsi.fi/showimg.php?file=/Rummut/27122008166.jpg"I have a cunning plan" -Baldrick |
hollmi-5 28.12.2008 14:11:39 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
RstoU 28.12.2008 14:19:57 | |
---|
Minä laittaisin teräsvanteet ja valkoisen etukalvon. Näin. Noista tomien puuvanteista ei osaa oikein sanoa, että ovatko miellyttävät vai eivät. Onneksi pääasia on soundi. ;) |
Nolte 28.12.2008 14:34:21 | |
---|
meiän bändin paras rumpali |
zak69 28.12.2008 14:39:12 | |
---|
EC2:set taitaa olla tomeissa? Onko ne ihan Pinstripet, niinkuin jotkut sanovat? Eivät ole, saa ulos muutakin kuin tump-soundin. ...miten toi oikein soittaa.... |
Bacchus 28.12.2008 14:39:42 | |
---|
EC2:set taitaa olla tomeissa? Onko ne ihan Pinstripet, niinkuin jotkut sanovat? Mun mielestä ne on, mutta jotkut on eri mieltä. |
Nolte 28.12.2008 14:50:46 | |
---|
No niin, tämäpä selkisi. :) Joo, arvasin, että eri näkemyksiä tulee. Ja riippuu tietysti kannuistakin. meiän bändin paras rumpali |
Bacchus 28.12.2008 14:51:53 | |
---|
No niin, tämäpä selkisi. :) Joo, arvasin, että eri näkemyksiä tulee. Ja riippuu tietysti kannuistakin. Tottahan toki. Omien Designereiden rungot on melko ohuet (5 mm), joten paksumpirunkoisissa kannuissa voisi hyvinkin toimia paremmin. |
Nolte 28.12.2008 15:00:28 | |
---|
Tottahan toki. Omien Designereiden rungot on melko ohuet (5 mm), joten paksumpirunkoisissa kannuissa voisi hyvinkin toimia paremmin. Toureissa 6 milliset rungot tomeissa, joten mene ja tiedä. Kyllä G-Plussat kiinnostaa enemmän. Hifihieronnasta on kuitenkin kyse, koska hyvin toimivat Tourit Emperoreillakin. En valita. meiän bändin paras rumpali |
Speedy 28.12.2008 17:29:10 (muokattu 28.12.2008 17:30:52) | |
---|
Kun niitä Genistoja niin kehuttiin niin en voinut olla olematta..=) http://muusikoiden.net/dyn/users/51995.jpg Onhan siinä uuttakin ennen julkaisematonta, ride ja "kakkos haitsu".. ja 8" tomi..=) E: Vistaliteja odotellessa..;) "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
sahkuifk 28.12.2008 17:36:10 | |
---|
Kun niitä Genistoja niin kehuttiin niin en voinut olla olematta..=) http://muusikoiden.net/dyn/users/51995.jpg Onhan siinä uuttakin ennen julkaisematonta, ride ja "kakkos haitsu".. ja 8" tomi..=) E: Vistaliteja odotellessa..;) Mikä se on tuolla casen päällä? Leikattu juttu vaikö mikäkö? Meidän treenikämpän ikkunasta näkyy route 66, onhan sekin jo jotain matkalla menestykseen. |
Speedy 28.12.2008 17:41:21 | |
---|
Mikä se on tuolla casen päällä? Leikattu juttu vaikö mikäkö? Näyttääpi olevan 6 tuuman splässi. "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Niq 28.12.2008 19:52:20 | |
---|
EC2:set taitaa olla tomeissa? Onko ne ihan Pinstripet, niinkuin jotkut sanovat? On ja ei. Sanoisin että Emperor on lähellä soundillisesti mutta niitä ei saa viritettyä läheskään niin matalaan vireeseen kuin EC2. Lyhytsointinen, atakkinen kalvo, ei mikään tumppu. Etenkin hevimeiningeissä toimii hyvin. Miksaajatkin varmaan tykkää näistä. :) "I have a cunning plan" -Baldrick |
Bacchus 28.12.2008 20:36:56 | |
---|
On ja ei. Sanoisin että Emperor on lähellä soundillisesti mutta niitä ei saa viritettyä läheskään niin matalaan vireeseen kuin EC2. Lyhytsointinen, atakkinen kalvo, ei mikään tumppu. Etenkin hevimeiningeissä toimii hyvin. Miksaajatkin varmaan tykkää näistä. :) G2 on lähellä Emperoria, EC2 on lähellä Pinstripea, vaikka mainospuheet muuta sanovatkin. Pinstripe sekä EC2 ovat molemmat loistavia lähimikitettynä, ja tummaa, tai lätinäsoundia haettaessa. |
Nolte 28.12.2008 21:59:05 | |
---|
On ja ei. Sanoisin että Emperor on lähellä soundillisesti mutta niitä ei saa viritettyä läheskään niin matalaan vireeseen kuin EC2. Lyhytsointinen, atakkinen kalvo, ei mikään tumppu. Etenkin hevimeiningeissä toimii hyvin. Miksaajatkin varmaan tykkää näistä. :) G2 on lähellä Emperoria, EC2 on lähellä Pinstripea, vaikka mainospuheet muuta sanovatkin. Pinstripe sekä EC2 ovat molemmat loistavia lähimikitettynä, ja tummaa, tai lätinäsoundia haettaessa. Joo, ei ole minulla tarvetta mennä kalvojen suhteen paksumpaan suuntaan Tourien kanssa. Itse asiassa on takapuolessa sellainen kutina, että nuo toimisivat 1-kerroskalvoillakin. meiän bändin paras rumpali |
Jos muutkin omia Genistojaan näyttelee, niin miksen minäkin: http://rumpu.net/galleriakuva.asp?ID=7870 Uudelta treenikseltä tuo kuva. 8" tomi lattialla koska ei ole nyt juuri käyttöä.. Edit: Onpa karu kuva. No menköön, kun olen jo linkittänyt. "Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. "- Rockster |
Niq 29.12.2008 11:10:44 | |
---|
EC2 on lähellä Pinstripea, vaikka mainospuheet muuta sanovatkin. Minun mielestä ei. Pinstripe on semmonen kopsahtava tumppu, EC2 ei ole.Oisko joku Powerstroke samanhenkinen, en oo tomeissa testannut mutta vois epäillä... "I have a cunning plan" -Baldrick |
Kailis 29.12.2008 13:42:46 | |
---|
Nyt on niin monta hyvän kuuloista virveliä että hävettää. Tuli eilen sellainen olo etten ansaitse näitä. Ja paskat, tottakai ansaitsen. Olen itse kuusilapsisesta perheestä, ja mutsi oli yksinhuoltaja. Asuttiin koko konkkaronkka Hämeentie 44:ssa 60 m2 kämpässä. Kävi siellä jotain äijääkin kääntymässä. Mutsi teki kahta duunia, jakoi Hesaria aamulla ja Valintatalon kassalla illalla. Joten jos mä nyt hankin vintage virveleitä duunista hankkimillani rahoilla, niin what the hell. Kiva keräilykohde, ja niitä voi hakata kanssa. Eikä arvo ainakaan laske. Tässä on takuulla viimeinen, virallinen kuva Symphonicista. Kiitos kärsivällisyydestä =D http://i256.photobucket.com/albums/ … ljakori/P1010723-1.gif?t=1230550877 |
Tindrum 29.12.2008 13:48:39 | |
---|
... Hämeentie 44:ssa Naapuruston poikia - asuin itsekin kulmilla (vuosina 1962-83), osoitteessa Suonionkatu 1, eli Toinen Linja 15. Samassa talossa siis Maukan kanssa. : ) "The guy with the prettiest drums gets the gig!". - John Aldridge - |