Volnah 27.12.2008 14:40:39 (muokattu 27.12.2008 14:42:03) | |
---|
Olenko täysin väärässä, ku olen saanut käsityksen että tämä elokuva perustuu johonkin näytelmään?. Eihän tässä ole yhtään kummeli hahmoakaan. Jos näin on, niin tuntuu tyhmältä että elokuva on Kummeli nimellä, noh...sehän myy! EDIT: Paska leffa, jaksoin katsoa osissa...sillonkuin oli tylsää. |
Zed 27.12.2008 14:55:19 (muokattu 27.12.2008 14:56:46) | |
---|
Eihän tässä ole yhtään kummeli hahmoakaan. Jos näin on, niin tuntuu tyhmältä että elokuva on Kummeli nimellä, noh...sehän myy! No onko niissä aiemmissakaan leffoissa Kummeli-sketsisarjasta tuttuja hahmoja? Montako tuttua hahmoa elokuvassa sitten pitäisi olla, että Kummeliuden määritelmä täyttyisi? Eiköhän tuo nimi Kummeli viittaa enemmänkin tekijäryhmään, kuin mihinkään ennaltamäärättyyn hahmogalleriaan. Siittiökin on ihminen. |
Toveri 27.12.2008 14:58:03 | |
---|
Elokuvassa ei ollut ainuttakaan hauskaa vitsiä ja koko raina oli lähinnä vaivaannuttavaa sontaa. Näyttäisin tätä viholliselleni kidutustarkoituksessa. matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta. |
Don Make 27.12.2008 17:19:35 | |
---|
No onko niissä aiemmissakaan leffoissa Kummeli-sketsisarjasta tuttuja hahmoja? Juuh...Kummeli Storiesissa on esim. Saku ja Spiidi. ''Guitar is easy. All you need is six strings, five fingers and one asshole.'' -Keith Richards |
Keppis 27.12.2008 18:37:33 | |
---|
Juuh...Kummeli Storiesissa on esim. Saku ja Spiidi. Kultakuumeessa ja Jackpotissakin on vaikka kuinka monta. |
kiriminni 27.12.2008 18:52:11 | |
---|
Tekijät menee siis sieltä mistä rima on matalimmalla. Ja naureskelee,kun tyhmä kansa käy katsomassa. Mainostaisi sitten edes rehellisesti paskimpana "kummeli"elokuvana. Jätkiltä on passion kadonnut... |
-J.- 27.12.2008 18:57:59 | |
---|
Kultakuumeessa ja Jackpotissakin on vaikka kuinka monta. Misssäähhhhh? Vierii kyynel, vierii toinen, vierii silmistä vesi veden jälkeen.
Kotiteollisuus - Tuonelan Koivut. |
Booombox 27.12.2008 19:14:52 | |
---|
Jackpot kolahti ittelle vielä jotenki. Tää alivuokralainen ei taas alkuukaan. Mikko Kivisen näyttely on niin heikkoa ettei tiedä pitäskö nauraa vai itkeä, useimmiten olo on noiden väliltä eli vaivaantunut, herran esintyymistä valkokankaalla seuratessa. Onhan elokuvalla hetkensä, etenkin Mr. Oiva Lohtander saa aina varmasti nauramaan. Myös hämmennystä aiheutti sivurooliin laitettu Heikki Vihinen, jonka vähäiset repliikit sai naurattamaan enemmän kuin ne muut homot yhteensä. "Cannot the Kingdom of Salvation Take Me Home" |
Antti1997 27.12.2008 20:16:11 | |
---|
Kultakuumeessa ja Jackpotissakin on vaikka kuinka monta. Mainitse yksi. |
RocknRoll 27.12.2008 20:17:46 (muokattu 27.12.2008 20:18:01) | |
---|
Jackpotissa oli hauska kohtaus kun jätkät istui ammeessa ja Silvennoinen pesi Vihisen selkää ja totesi että "sä olit vaan niin saatanan likainen" |
Ikuisena Kummeli fanina surkuttelen törsänneeni melkein kaksikymppiä Alivuokralaisen DVD:hen. Olisin voinut silläkin rahalla vaikka ostaa lottoa...tai jotain... Mikäli olisit tämän tekstin lukemisen sijasta kehittänyt itseäsi jollain osa-alueella, olisit etevämpi ihminen kuin nyt. |
Rattata 28.12.2008 18:51:05 | |
---|
Oon katsonut kolmessa osassa, mutta edelleen on vähän vielä jäljellä. Kertonee jotain elokuvan tasosta. Käykää katsomassa se näytelmä. Kohta tulee muuten Jackpot, en ole sitäkään vielä nähnyt. |
RstoU 28.12.2008 18:52:45 | |
---|
Kohta tulee muuten Jackpot, en ole sitäkään vielä nähnyt. On huomattavasti parempi, vaikkei ylläkään Kultakuumeen tasolle. |
Keppis 29.12.2008 22:05:47 | |
---|
Käykää katsomassa se näytelmä.
Se on ilmeisesti katsomisen arvoinen?
|
Rejoy 30.12.2008 16:54:41 | |
---|
On huomattavasti parempi, vaikkei ylläkään Kultakuumeen tasolle. Mun mielestä Jackpot ehdottomasti paras Kummeli leffa! Uusi on ihan ok mutta vähän erilainen. |
Askorbiinihappo 30.12.2008 17:08:14 | |
---|
Kyllä tuo Alivuokralainen musta on ihan hyvä leffa. Jos ei sitä siis ajattele niinkun Kummelina niinkään. On siinä musta tosin ihan absurdejakin ja hyviä kohtia, joissa naurahtelin itse. Lisäksi Jussi Lammen esittämä talonmies on ihan vitun hyvä. Totta kyllä, että eihän tuo oikeen Kummelilta maistu, mutta kyllä mä tykkään. Hela veti mielestäni tosi hyvän roolin, samoin Kahilainen. Kivinen on vähän heikohko näyttelijä kyllä mielestäni. Entinen pulseofthemaggots, Youtubesta mut löytää samalla nimimerkillä |
Rattata 30.12.2008 18:26:20 | |
---|
Se on ilmeisesti katsomisen arvoinen? Ehdottomasti. Kannattaa käydä katsomassa vielä kun pyörii. Mitäs se nyt.. yli viis vuotta menny. Totta kyllä, että eihän tuo oikeen Kummelilta maistu Tästä oon kyllä samaa mieltä, vaikka en mä oikein muusta sitten ookkaan :) Ja tosta Jackpotista että oli positiivinen yllätys. Täälläkin saanut aika kuraa niskaansa. Olihan siinä paljon tuubaa, mutta sai siinä nauraakin. Ja siitä tuli fiilis, että mä katson Kummeleita, toisin kun tässä uudessa. |
Super-Jari 04.01.2009 17:16:17 | |
---|
Lothanderin "senkin kyrpä" oli hauskin kohtaus koko elokuvassa. Mukana myös Kummeli-ryhmän näyttelijöitä. Semmonen fiilis jäi. |
Mia 11.01.2009 19:57:53 (muokattu 11.01.2009 19:59:19) | |
---|
Olenko täysin väärässä, ku olen saanut käsityksen että tämä elokuva perustuu johonkin näytelmään?. Eihän tässä ole yhtään kummeli hahmoakaan. Jos näin on, niin tuntuu tyhmältä että elokuva on Kummeli nimellä, noh...sehän myy! EDIT: Paska leffa, jaksoin katsoa osissa...sillonkuin oli tylsää. Näytelmä on pyörinyt Tampereen teatterissa. Kaverini kertoi, että näytelmä oli hurjan hyvä. Mikko Kivisen paikalla näytelmässä oli Heikki kinnunen ja Heikki Hela oli näytellyt sitä homoa. Muuten roolitus oli leffassa myötäillyt teatteriversiota. Eikös tuo Heikki Vihinen johda Tampereen teatteria? Tulee vähän sellainen fiilis, että Kummelipojat on menneet ruikuttamaan, kun ei ole mitään ideoita. "No, meillähän tuossa pyörii ihan tuommoinen kelpo komedia. Otatte pojat tuosta käsikirjoituksen ja kamera vaan pyörimään!". Mieluummin olisin katsonut vaikka DVD:ltä nauhoitettua teatteriesitystä, kuin tätä. Ekstroissahan oli pieni makupala. Sekin nauratti enemmän kuin leffa hymähdytti. EDIT: Tutustuinpa Tampereen teatterin sivuihin. Näyttääpä tuo pyörivän edelleen: http://www.tampereenteatteri.fi/esitys.php?id=1 . Näytelmää voi kuulemma suositella lämpimästi. Elokuvaa kylläkään ei. http://katolla.blogspot.com/ |
-Spade- 12.01.2009 08:46:13 | |
---|
Eikös tuo Heikki Vihinen johda Tampereen teatteria? Tulee vähän sellainen fiilis, että Kummelipojat on menneet ruikuttamaan, kun ei ole mitään ideoita. "No, meillähän tuossa pyörii ihan tuommoinen kelpo komedia. Otatte pojat tuosta käsikirjoituksen ja kamera vaan pyörimään!". En tiedä onko tarvinnut ruikuttaa, kun Timo Kahilainen on kuitenkin tuon näytelmän toinen käsikirjoittaja. Sinänsä kyllä samaa mieltä, että vaikuttaa vähän ideoiden puutteelta tuon tekeminen elokuvaksi. Ohan se varma. |