Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: EsP/LtD - m50
1 2
Jannipaali
01.07.2005 19:25:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Turhan hankala nimi kylläkin on kun ei voi hakua käyttää, mutta asiaan.
 
Onko kellän kyseistä keppiä tai onko kukaan testannu/kokemuksia kyseisestä härvelistä?
 
http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/155/159/m50.phtml
 
Ajattelin hommata tuollasen mun Jackson Kellyn (Performer) tilalle, koska se on aikas vanha ja kärsiny ja floikka on ihan p*ska.
 
Mun mielestä tuossa m-50 on ihan hyvät mikit, mun kaverilla on tuo ja se näytti pelittävän ihan hyvin.
En voinu testata sitä ku se on vasuri.
 
Ja sitten ne Ibanez RG ehdotukset voi jättää poies, koska tämä aihe koskee vain tätä kitaraa ja näitä LtD:itä yleensäkin. :)
 
Kiitos etukäteen.
 
"Jos Randy Rhoads eläisi vielä, ihmiset kysyisivät, Jimi kuka?" - Marty Friedman
luopio
01.07.2005 19:55:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no ei halvalla hyvää saa, kaveril on just toi, nauhat on kehnot ja vire ei kauheesti pysy. tuskin sun performeria parempi on, säästä vähän ja osta joku 200-sarjalainen, niillä jo pärjää.
 
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
Jannipaali
01.07.2005 19:59:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no ei halvalla hyvää saa, kaveril on just toi, nauhat on kehnot ja vire ei kauheesti pysy. tuskin sun performeria parempi on, säästä vähän ja osta joku 200-sarjalainen, niillä jo pärjää.
 
Kyllä mun Performerin peittoa jopa Epiphone SG Special (se halppis), mutta ei sillä SG:llä kehtaa julkisesti soitella :)
 
"Jos Randy Rhoads eläisi vielä, ihmiset kysyisivät, Jimi kuka?" - Marty Friedman
Explorer
01.07.2005 20:51:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä mun Performerin peittoa jopa Epiphone SG Special (se halppis), mutta ei sillä SG:llä kehtaa julkisesti soitella :)
 
Ihan yhtä paska tuo M50 on.
 
Remorse is for the dead.
MasK oF SaNiTY
01.07.2005 21:21:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

niin vähän kuin noista RG:istä tykkään.. vaikka hyviä ne on.. ostaisin mieluummin sen.. mun oma 50:nen on ihan Peestä
 
Ei oo tyhmiä kysymyksiä.. Vaan tyhmiä ihmisiä jotka kysyvät niitä!
Carpenter
01.07.2005 21:42:17 (muokattu 01.07.2005 21:44:09)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja sitten ne Ibanez RG ehdotukset voi jättää poies, koska tämä aihe koskee vain tätä kitaraa ja näitä LtD:itä yleensäkin. :)
 
Jo on kumma kun ei laatu kelpaa! :D. Mutta oikeasti jos meinaat floikallisen hankkia, suosittelen kyllä Ibanezin RG- tai S-sarjaa. Edge Pro, Lo-Pro Edge, Edge ja ZR ovat loistavia talloja. Oma Edge Pro pitää vireen jopa kuukauden vaikka kuinka veivaa.
 
LTD-sarjasta löytyy ihan hyviä kiinteätallaisia kyllä. Mm. Viper 400 ja Ex-400 ovat kelpo keppejä. Hyvät mikit, hyvä viimeistely ja hyvä tuntuma.
 
Sovittele puheesi kukkarosi mukaan.
Migo
01.07.2005 21:52:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä mun Performerin peittoa jopa Epiphone SG Special (se halppis), mutta ei sillä SG:llä kehtaa julkisesti soitella :)
Multa lähtis tällänen: http://muusikoiden.net/tori/haku.ph … =all&price_min=&price_max=&x=20&y=5 ja hyvään hintaan. Myös parempi kuin tuo 50. Ilmoittele jos kiinnostaisi.
 
Myynnissä kitara ESP-LTD KH-203. Kysy lisää jos kiinnostaa.
Jannipaali
01.07.2005 21:56:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jo on kumma kun ei laatu kelpaa! :D. Mutta oikeasti jos meinaat floikallisen hankkia, suosittelen kyllä Ibanezin RG- tai S-sarjaa. Edge Pro, Lo-Pro Edge, Edge ja ZR ovat loistavia talloja. Oma Edge Pro pitää vireen jopa kuukauden vaikka kuinka veivaa.
 
LTD-sarjasta löytyy ihan hyviä kiinteätallaisia kyllä. Mm. Viper 400 ja Ex-400 ovat kelpo keppejä. Hyvät mikit, hyvä viimeistely ja hyvä tuntuma.

 
No, floikasta en tykkää ja se vie soittoilon kun pitää säätää niin paljon. Siksi Jaska saa luvan lähtä ja tilalle kiintä/vintage tremolo -tallainen skeba.
 
Olen kylläkin soittanu Ibanezilla, olisko ollu grg170dx ja se tuntuma oli muovinen, mutta muuten se oli hyvä. Tuntuma vaan pilas sen ja kaula oli aikas tikku, mutta niin on Jaskassakin. :)
 
"Jos Randy Rhoads eläisi vielä, ihmiset kysyisivät, Jimi kuka?" - Marty Friedman
Jannipaali
01.07.2005 21:58:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Multa lähtis tällänen: http://muusikoiden.net/tori/haku.ph … =all&price_min=&price_max=&x=20&y=5 ja hyvään hintaan. Myös parempi kuin tuo 50. Ilmoittele jos kiinnostaisi.
 
Floikkaa en enää ikinä halua kitaraani, v*ttumainen vempele.
 
Oon soittanu musaliikkeessä tuolla skeballa, oli jännä kun lp mallisessa on Floyd Rose :)
 
"Jos Randy Rhoads eläisi vielä, ihmiset kysyisivät, Jimi kuka?" - Marty Friedman
Migo
01.07.2005 22:01:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Floikkaa en enää ikinä halua kitaraani, v*ttumainen vempele.
 
Oon soittanu musaliikkeessä tuolla skeballa, oli jännä kun lp mallisessa on Floyd Rose :)

Ihan kiva vempele se on ::) Tosiaan onhan tuossa enemmän töitä kun kiinteässä..Eihän se kitarasta huonoa tee.
 
Myynnissä kitara ESP-LTD KH-203. Kysy lisää jos kiinnostaa.
Carpenter
01.07.2005 22:04:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Floikkaa en enää ikinä halua kitaraani, v*ttumainen vempele.
 
Mutta sulla olikin halpiskökköfloikka. "Kunnon floikkaan ihastuu, halpisfloikkaan vihastuu" kannattaa muistaa.
 
Sovittele puheesi kukkarosi mukaan.
Migo
01.07.2005 22:09:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta sulla olikin halpiskökköfloikka. "Kunnon floikkaan ihastuu, halpisfloikkaan vihastuu" kannattaa muistaa.
Kökköfloikka (lisenssi) tossa omassakin on, mutta ihan hyvin pelittänyt kovempaakin rääkkiä.
 
Myynnissä kitara ESP-LTD KH-203. Kysy lisää jos kiinnostaa.
Ben_D
07.02.2006 12:47:14 (muokattu 07.02.2006 12:49:58)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aiheeseen on pakko todeta, että ihan paskapuhetta noi vireongelmat. Mulla on tollanen M-50, jossa vintage tremolo kolmella jousella. Vire pysyy vallan mainiosti ja muutenkin hintaisekseen aivan mainio peli. Itse maksoin kitarasta "käytettynä" 160 euroo.
 
Ehkä kannattaisi kokeilla ko. mallia ennen "ihan persereiästä" kommentteja. Eihän se nyt mikään Jackson Soloist ole, mutta mitä ei kai sitä voi halpiskitaralta odottaakaan.
 
o.k.k.u.
13.07.2008 16:51:40
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon ostamassa tot Ltd M-50 ja se on kyl ihan hyvän tuntuinen
 
Chieftain
13.07.2008 18:20:59
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon ostamassa tot Ltd M-50 ja se on kyl ihan hyvän tuntuinen
 
Hyvä että haku toimii. Osta vaan jos tuntuu hyvältä.
 
Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin. -kloppis
Samu007
27.12.2008 13:34:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mäkin oon ostamassa, käytettynä.
 
Siinä on kiinni droppi c - kielet, ja talla blokattu kahdella jousella, saako siitä tallasta enää kelluvaa? Omat(kin) biisit tarvitsisivat tremoloa vähän ;)
 
Entäs pitääkö tota jotenkin säätää jos pistää normi kymppikielet, siinä taitaa olla 12-62 tjsp?
 
Mitesse kielten vaihto :S
 
Sopiiko toi normi stratopussiin?
 
Icy-Sun
27.12.2008 13:49:22 (muokattu 27.12.2008 13:52:59)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon ostamassa tot Ltd M-50 ja se on kyl ihan hyvän tuntuinen
 
Paskempaa oot kyllä nyt entisen tilalle ostamassa. Mitäs tässä nyt halpisfloikista tapellaan... LTD:n floikat voi jollekin riittää, mutta kokeilkaapa sitten niitä Ibanezin talloja. Tuo m50 ei ole edes floikkakitara http://www.thomann.de/fi/esp_ltd_m50.htm Ja onhan näitäkin totta kai parempia ja huonompia yksilöitä. Jos joltakulta löytyy mukava m50 kotoa, onnea. Se ei myöskään tarkoita sitä, että koko sarja olisi loistava. Itsehän en ole tykännyt vielä ainoastakaan. Kalliimpi ec oli harkinnassa, mutta oli turhan moderni minun hyppysiini. On näitä tullut varmasti monellakin hypisteltyä kaupoissa, kun on joskus kitarasta haaveiltu tai huvikseen räpelletty. Itse ainakin tarraan heti ensimmäisen kitaran liikkeessä kouraani, jota ei ole vielä kokeiltu. Minusta on aika turha kysellä mielipiteitä, jos ei saa ehdottaa muita tai haukkua kyseistä kitaraa. Vai haetaanko tässä vaan ostopäätökselle hyväksyntää? Jos olet jo päättänyt, mene ja osta. Joku toinen ei välttämättä ostaisi.
 
E: Mun mielestä tuossa m-50 on ihan hyvät mikit, mun kaverilla on tuo ja se näytti pelittävän ihan hyvin.
 
Melkoista kuraa ne kyllä ovat, mutta harvassa 200e kitarassa ne oikeasti hyvät onkaan. Mikit voi aina vaihtaa.
Henkka1000
27.12.2008 13:51:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mäkin oon ostamassa, käytettynä.
 
Siinä on kiinni droppi c - kielet, ja talla blokattu kahdella jousella, saako siitä tallasta enää kelluvaa? Omat(kin) biisit tarvitsisivat tremoloa vähän ;)

 
Riippuu, miten se on blokattu. Jos sinne väliin on liimattu puupalat, niin on hankalampaa, jos ne vaan on ängetty sinne niin senkun ottaa poies. Toi voi olla myös "blokattu" niin, että on vaan jousilla vedetty se niin kireälle kuin mahdollista, silloin saa käyttöön vaan jousia löysäämällä.
 
Entäs pitääkö tota jotenkin säätää jos pistää normi kymppikielet, siinä taitaa olla 12-62 tjsp?
 
Pitää, jos haluaa hyvän tatsin säilyttää.
 
Mitesse kielten vaihto :S
 
Entiset kielet pois ja uudet tilalle
 
Sopiiko toi normi stratopussiin?
 
Sopii.
 
Onnellista joulua ja hyvää uutta vuotta! Eiku..
Lag
27.12.2008 17:33:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan hyvä kitara, itellä oli tuommonen ekana sähkiksenä eikä siinä mitään vikaa ollut. Vireen piti aivan hyvin, en tiiä sitten onko noi "vireongelmat" jollakin ihan totta olleet vai muuten vaan haukuttu halpa-LTD ennakkoluulojen perusteella.
 
In the finished article, the only thing that is important is whether it moves you or not. There is nothing else that is important at all. - Roger Waters
Traditional
27.12.2008 17:36:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan hyvä kitara, itellä oli tuommonen ekana sähkiksenä eikä siinä mitään vikaa ollut. Vireen piti aivan hyvin, en tiiä sitten onko noi "vireongelmat" jollakin ihan totta olleet vai muuten vaan haukuttu halpa-LTD ennakkoluulojen perusteella.
 
Luultavasti porukka on sekoittanut sitä mH-50:seen jossa tuollainen tinatalla löytyy.
 
Kirjoitustesi sävystä päätellen, sun ois parasta myydä kitarat pois ja aloittaa kazzoo-pillin soittaminen... -Sepisti
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «