Henkka1000 26.12.2008 22:45:30 | |
---|
Onnellista joulua ja hyvää uutta vuotta! Eiku.. |
Chaosborn 26.12.2008 22:46:11 | |
---|
Se, kumpi miellyttää sua enemmän. Eroa noissa ei oo mitään muuta ku muoto ja otelaudan puu. ;) Tiedän. :) |
Henkka1000 26.12.2008 22:51:45 | |
---|
Tiedän. :) Okei. :) No vaikka mä en yleensäkään noihin v-mallisiin oo oikein tottunu, ni silti ton SV:n ostaisin. Normimuotosista stratoista oon saanu tarpeekseni. Tosin mustaa en haluais, niitäkin on ja on ollut liikaa. Onnellista joulua ja hyvää uutta vuotta! Eiku.. |
Chaosborn 26.12.2008 23:01:09 | |
---|
Okei. :) No vaikka mä en yleensäkään noihin v-mallisiin oo oikein tottunu, ni silti ton SV:n ostaisin. Normimuotosista stratoista oon saanu tarpeekseni. Tosin mustaa en haluais, niitäkin on ja on ollut liikaa. Mulla on se ESP LTD MMV -06 ja on ihan mukava soittaa. helposti pääsee 24 nauhan kohdallekkin eikä ole mitään ongelmia, kevyt kitara ja mukava soittaa. Tuo saattas olla mukavampi soittaa istueltaan tuo strato mallinen. Ku sais molemmat :D |
munkero 27.12.2008 03:56:23 (muokattu 27.12.2008 03:57:56) | |
---|
Metsästät käytetyn customshop vehkeen.. Siinä on vain jotain kun tietää että kukaan ei saa samanlaista keppiä mistään! Musiikkihan on hienoimmillaan suorittamista... |
Hienoja molemmat, itse varmaankin ottaisin tuon Stratomallisen kun hajamielisyyspäissäni aina kolauttelen hevikitaroiden ulokkeita seiniin, ovenkarmeihin, nuottitelineisiin ja toisiin soittajiin. A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish. |
p_ofony 27.12.2008 09:26:23 | |
---|
Eroa noissa ei oo mitään muuta ku muoto ja otelaudan puu. ;) Eikä ole sitäkään eroa. Thomannin sivuilla on virhe, M-II Urban Camossakin on otelauta ebeniä. gear-A-holic |
Ihmissyöjä 27.12.2008 09:55:14 | |
---|
Onko kukaan päässyt vertailemaan tuon mustan SV:n vanhaa ja uutta versiota? Uudessa mallissa ulottuvuus korkeimmille sävelille näkyisi olevan parempi mutta ainakin ulkonäkö jää vanhan mallin jalkoihin. "Mitään paskaa ei soiteta. Ainoastaan kusta" |